شمانیوز
شما نیوز

پست جگرسوز محسن کیایی برای ناهید کیانی + عکس

محسن کیایی به بازگشت غریبانه ناهید کیانی از المپیک توکیو واکنش نشان داد.

پست جگرسوز محسن کیایی برای ناهید کیانی + عکس

به گزارش شمانیوز: محسن کیایی به بازگشت غریبانه ناهید کیانی از المپیک توکیو واکنش نشان داد. محسن کیایی بازیگر ایرانی در پستی با انتشار عکسی از ناهید کیانی تکواندوکار که از بازیهای المپیک توکیو بر می گشت نوشت: باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد.

 
 
WhatsApp Image 2021-07-27 at 21.22.58
 
 

وی در این پست نوشت: امروز ،تهران ،فرودگاه امام خمینی سر صحنه فیلمبرداری بی گناه

این دختر که می بینید به همراه خانواده اش یکی از قهرمانهای المپیکی ماست،ناهید کیانی ،باورم نمیشد این کسی که انقدر غریبانه و تنها داره از فرودگاه خارج میشه همون قهرمانیه که چند روز پیش تو المپیک برای ایران میجنگید قهرمانی که رویارویش با هموطنش کیمیا علیزاده انقدر حاشیه داشت انقدر سیاسی شد و انقدر از یک مسابقه ورزش خارج شد که دیگه فقط یه مسابقه نبود ،و این وسط همه کیمیا رو دیدن و ناهید کیانی که تمام تلاشش و برای رسیدن به المپیک کرده بود کمتر دیده شد.

حالا هم در برگشت از المپیک هیچکس در کنارش نیست جز خانواده اش همین بی مهریها باعث رفتن خیلی از قهرمانهای ما شد ،باید مراقب امثال کیمیا ها و کیانی ها بود اینهمه غریب و تنها بودن برای یک قهرمان انصاف نیست ،اون گلم تو دستش میبینید گروه ما بهش داده، نه فدراسیون و نه هیچ کس دیگه.

 
 
 
 
  • نام: محسن
  • نام خانوادگی: کیایی
  • تاریخ تولد:1360/6/6
  • محل تولد: تهران
  • آغاز فعالیت: 1388 تا اکنون
  • همسر: سهیلا امیر حسینی 
  • فرزندان: رز
  • مدرک تحصیلی: دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد

 

 

ازدواج و همسر محسن کیایی

محسن کیایی در سال 1385 با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

 

 

2

 

 

ماجرای ازدواج محسن کیایی

وی در سن 21 سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن 24 سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال 1388 تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

 

 

1

 

 

تحصیلات محسن کیایی

این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان از جمله سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده است.

 

 

ورود به تلویزیون

محسن کیایی در سال 1390 با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از این موفقیت در همین سال، بازی او در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.

 

 

فعالیت نویسندگی محسن کیایی

محسن کیایی علاوه بر بازیگری نویسندگی هم میکند، فیلمنامه سریال مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان که چندی پیش از شبکه تهران پخش گردید توسط وی نوشته شده است.

 

3

 

 

شهرت محسن کیایی

اولین باری که احساس کردم مردم نوع دیگری به من نگاه می کنند بعد از پخش مجموعه راه دررو بود دو روز اول نگاه محبت آمیز مردم، امضاء خواستن، عکس انداختن و… آن ها برایم خیلی جالب بود. اما زمانی که به اتفاق همسرم برای صرف غذا به رستورانی رفتیم، احساس کردم زیر یک ذره بین بزرگ قرار گرفته ایم و دیگر مثل سابق آزاد نیستیم و نمی توانیم حتی در خیابان پیاده روی کنیم. گفتنی است که همسر محسن کیایی هم هنرمند است و در عرصه عکاسی و گریم فعالیت هنری دارد. او گفته است که همسرم در کارهایم مشوق خوبی برای من هست و البته همکار خوبی هم هست چون بخصوص در عرصه فیلم نامه نویسی گاهی با من دست به قلم می شود.

 

رضا_رشید_پور

 

 

علاقه به فوتبال فوتبال

این بازیگر مرد مشهور ایرانی علایق فوتبالی شدیدی دارد. او طرفدار تیم پرسپولیس است. اوقات فراغت محسن کیایی با بازی فوتبال سپری می شود و البته سینما رفتن هم گزینه بعدی او برای پر کردن اوقات فراغتش به حساب می آید.

محسن کیایی در عرصه فوتبال برای خودش اسطوره هایی دارد. او می گوید که اسطوره من در فوتبال داخلی احمدرضا عابدزاده است و به او علاقه زیادی دارم. اسطوره محسن در فوتبال خارجی هم بوفون است. بنا به گفته های محسن کیایی، مهدی طارمی و محسن مسلمان هم جزو دوستان او هستند.

گفتنی است که محسن کیایی تجربه گلر در زمینه بازی فوتبال را هم دارد و شاید به همین علت است که اطلاعات فوتبالی زیادی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied