شمانیوز
شما نیوز

همسر ناصر در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی

سعید چنگیزیان بازیگر نقش ناصر در سریال پرمخاطب زخم کاری است.

همسر ناصر در سریال زخم کاری کیست؟ + بیوگرافی

به گزارش شمانیوز: سعید چنگیزیان بازیگر نقش ناصر در سریال پرمخاطب زخم کاری است. سعید چنگیزیان متولد 1356 است.

 

 

ازدواج سعید چنگیزیان با همسرش

سعید چنگیزیان متأهل بوده و همسرش الهام کردا از بازیگران کشورمان است. او در سال 1379 با الهام کردا آشنا شده و در سال 1381 با یکدیگر ازدواج کردند. 

 

2 - Copy

 

 

فیلم و سریالهای الهام کردا

الهام کردا متولد 17 آذر 1357 بازیگر و کارگردان تئاتر است. این بانوی هنرمند  فعالیت هنری خود را با سریال با من بمان به کارگردانی حمید لبخنده آغاز کرده و از سال 1380 وارد نمایش های تئاتر شد. او تاکنون بیش از بیست سال سابقه کار هنری در سینما و تلویزیون دارد. 

الهام کردا  بازیگری در سریال های نمایش خانگی را با مجموعه شاهگوش در سال 1392آغاز کرد و پس از آن نقش سارا آژند در سریال نهنگ آبی را پذیرفت.  او در این سریال نقش همسر فرهاد آئیش و مادر دیبا زاهدی را ایفا می کرد که با متوجه شدن خیانت همسرش دست به خودکشی زد.

الهام کردا در سال 1398 به جمع بازیگران سریال کرگدن پیوسته  در کنار بازیگرانی همچون مصطفی زمانی، پانته آ پناهی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، مهدی کوشکی و نادر فلاح نقش کیانا مرادی را ایفا می کرد.

 

1

3

 

 

همسر سعید چنگیزیان در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده نقش مهناز همسر فرزاد فرزین و یکی از کارمندان ملکه را ایفا می کند که در قسمت های پایانی حضور پررنگ تری داشته و زوایای مختلف زندگی او نمایش داده می شود.

الهام کردا در جدیدترین تجربه نمایش خانگی خود به سریال آهوی من مارال با نقش انیس الدوله پیوسته است. این سریال به کارگردانی مهرداد غفارزاده با بازیگران سرشناس عرصه هنر در مرحله فیلمبرداری است.

 

 

12ac878f-7395-4eda-932d-86dea1dc5ada

 

این بانوی هنرمند نقش آفرینی در فیلمهای سینمایی برف روی کاج ها، ملبورن، رگ خواب، سرکوب و حوض نقاشی و سریال های حیران، مهرآباد، تعبیر وارونه یک رویا و داوران را در کارنامه هنری خود دارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied