شمانیوز
شما نیوز

بر اثر ابتلا به کرونا:

مهران مدیری در بیمارستان بستری شد

مهران مدیرى به دلیل ابتلا به کرونا در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد.

مهران مدیری در بیمارستان بستری شد

به گزارش شمانیوز: مهران مدیرى به دلیل ابتلا به کرونا در یکى از بیمارستانهاى تهران بسترى شد. مهران مدیرى در این ایام مشغول ضبط برنامه تلویزیونى دورهمى و همچنین بازى در سریال خاتون بود که متاسفانه از دو روز پیش با بروز علائم بیمارى ،تحت درمان قرارگرفت و امروز نیز با نظر پزشکان بسترى شد.

 

آخرین وضعیت مهران مدیری پس از ابتلا به کرونا:

بنا بر شنیده‌ها حال مهران مدیری خوب است و درمان او پیگیری می‌شود.

 

 

 

بیوگرافی مهران مدیری:

 

مهران مدیری متولد 18 فروردین 1346‌در تهران و امید سلطانی معروف به امید متولد 6 مرداد 1345 در چهار محال و بختیاری“ پل چوبی“ و بزرگ شده ی تهران خوانندهٔ پاپ ایرانی (به زبان های فارسی و کردی) است.

 

 

1 - Copy

 
 

در کل نتیجه ای که میتوان از شواهد از جمله تفاوت های نام خانوادگی ، محل و تاریخ تولد و … گرفت این است که این خبر شایعه ای بیش نبوده و هیچ رابطه ی فامیلی بین این دو وجود نداشته است.

می توان گفت امکان ایجاد چنین شایعه ای نیز از تشابه چهره ی جناب مدیری و آقای سلطانی است.چون اگر این دو برادر بوده باشند می بایست ابتدا امید متولد شده باشد زیرا بعد از تولد امید خانواده به تهران مهاجرت کرده اند و این در حالی است که مدیری 5 سال قبل از امید متولد شده و از ابتدا نیز در تهران ساکن بوده است و هیچ مهاجرتی در خانواده اش وجود نداشته است.

بعضی افراد از نام ” برادر نا تنی ” استفاده می کند که به هیچ وجه نمی تواند درست باشد زیرا پدر مدیری طی حیاتش هیچ سفری به چهار محال و بختیاری یعنی محل تولد امید نداشته است.

 

1

 

 

 

مهران مدیری از جمله مجموعه های تلویزیونی که وی در آن ها کارگردان و بازیگر بوده می توان این ها را نام برد:ساعت خوش، پاورچین، نقطه چین، شب های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد 2 هزار چهره،  قهوه  تلخ، ویلای من و شوخی کردم است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    وای خدایا

  • علی

    ای وای خیلی ناراحت شدم انشالله هرچه زودتر حالتون خوب بشه آقای مدیری ماخیلی دوستون داریم

  • مریم

    آقا مهران، استاد عزیزم خیلی دوستتون دارم انشالا بحق امیرالمؤمنین و5 تن و 14 معصوم هرچه سریعتر بهبود بیابید. مواظب خودتون باشید. صلوات برای سلامتی مهران مدیری عزیز

  • ......

    انشاالله هرچه زودتر حالتون خوب بشه آقای مدیری هم شما هم آقا جوان و هم همه ی بیماران 🙁⁦🤲🏼⁩

  • رادوین

    انشالاه که حالشون خوب بشه دعا میکنیم

  • ناشناس

    انشالا زودتر شفا پیدا کنید وشاد باشید