شمانیوز
شما نیوز

عکس سلفی بهاری امیرحسین آرمان + عکس

امیر حسین آرمان متولد 1366 در تهران است. امیرحسین آرمان بازیگری است که چندسالیست به شهرت رسیده، امیرحسین آرمان در سریال های ممنوعه و مانکن مطرح شد.

عکس سلفی بهاری امیرحسین آرمان + عکس

به گزارش شمانیوز، امیر حسین آرمان متولد 1366 در تهران است. امیرحسین آرمان بازیگری است که چندسالیست به شهرت رسیده، امیرحسین آرمان در سریال های ممنوعه و مانکن مطرح شد.

 

61960049

 

خواننده ای که بازیگر شد و بازیگری که با بازی در سریال های ممنوعه و مانکن به اوج شهرت رسید. امیرحسین آرمان زاده سال 1361 است، او سال 1382 وارد دنیای خوانندگی شد و یک سال بعد به دعوت حسن فتحی وارد دنیای بازیگری شد. امیرحسین آرمان هم اکنون یکی از ستاره های سینما و تلویزیون داخل کشور می باشد.

 

 

امیرحسین آرمان متولد سال 1361 و آبان ماهی است، او دیپلم تجربی دارد و در دانشگاه طراحی دکوراسیون داخلی و روانشناسی خوانده است. امیرحسین آرمان به زبان انگلیسی مسلط است، او برای بازی در فیلم برف روی شیروانی داغ برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد و برای انتشار دو آهنگ خواستنی و ترفند نامزد دریافت جایزه بهترین قطعه پاپ در جشن موسیقی ما شده است.

 

 

1633934

 

 

در دوران دبیرستان در رشته علوم تجربی تحصیل کرده، اما قلباً دوست داشته هنر بخواند. بعد از کنکور در رشته زبان قبول می شود اما وارد این رشته نمی شود، بعد از دوران سربازی روانشناسی می خواند و آن را هم رها می کند تا اینکه در رشته طراحی دکوراسیون داخلی موفق به دریافت مدرک کارشناسی می شود.

 

 

او ازدواج نکرده و مجرد می باشد. می گوید به عشق اعتیاد دارد اما هنوز رمز ازدواج را کشف نکرده، به نظر امیرحسین آرمان باید در سنی ازدواج کنید که عشق واقعی برای تان بوجود آمده باشد.

 

 

 

 

او در سال 1381 وارد کلاس های آزاد بازیگری شده و شاگرد مرحوم مصطفی اسکویی بوده است، در سال 1382 وارد دنیای موسیقی می شود و به همراه امیرعلی بهادری تیتراژ برنامه فرمول یک علی ضیا را اجرا می کنند. او در سال 1383 به دعوت حسن فتحی در فیلم  ازدواج به سبک ایرانی بازی می کند و بعد از آن تماما وارد دنیای بازیگری می شود.

 

 

820_Piroozi-1398-12-21_1583874886

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied