شمانیوز
شما نیوز

برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه‎ های کتابخوانی معرفی شدند

برگزیدگان و شایستگان تقدیر پنجمین دوره جام باشگاه‏ های کتابخوانی در بخش‌های نامه به نویسنده، فیلم کوتاه، باشگاه منتخب، معرفی نویسنده منتخب اعضای باشگاه‌ها، مدارس، کتابخانه‌های فعال، باشگاه‌های روستایی، مهدکودک‌ها و کتابفروشی‌های فعال معرفی شدند. ​

برگزیدگان پنجمین دوره جام باشگاه‎ های کتابخوانی معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراسم اختتامیه پنجمین دوره‎ جام باشگاه ‎های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ علیرضا مختارپور، دبیرکل نهاد کتابخانه‌ های عمومی کشور و محسن جوادی، معاون امور فرهنگی روز سه ‎شنبه(12 مردادماه) در سالن جلسات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

 برگزیدگان این پنجمین دوره جام باشگاه ‌های کتابخوانی در بخش‌های نامه به نویسنده، فیلم کوتاه، باشگاه منتخب، معرفی نویسنده منتخب اعضای باشگاه‌ها، مدارس، کتابخانه‌های فعال، باشگاه‌های روستایی، مهدکودک‌ها و کتابفروشی‌های فعال به شرح زیر انتخاب و معرفی شدند.

در بخش باشگاه‌های کتابخوانی، باشگاه کتابخوانی سردار دل‎ ها از محمدآباد (بوشهر)، باشگاه کتابخوانی عشق و اندیشه از نیشابور (خراسان رضوی) و  باشگاه کتابخوانی کفشدوزک از تربت جام (خراسان جنوبی) باشگاه‌ های برگزیده کتابخوانی شناخته شدند. همچنین باشگاه‎های باهم بخوانیم از گنبد کاووس (گلستان)، بادگیر از ابرکوه (یزد)، مشق دانایی از مروست(یزد)، کوک از بندعباس(هرمزگان)، نوگلان کتاب‎ یار از منوجان (جنوب کرمان)، انارستان کتاب از شهرضا(اصفهان)، خوره‌ ها از فردیس (کرج)، پروانه‌ های سفید از رفسنجان (کرمان) و کافه کتاب شاهد از آمل (مازندران) باشگاه‎های برگزیده معرفی شدند.

در بخش نامه به نویسندگان نیز محمدصادق میرشکار از کلاله(گلستان)، محمدصالح صائمی از سمنان(سمنان) و ژیلا خسروی از زبرخان (خراسان) به عنوان برگزیدگان این بخش شناخته شدند.

در بخش فیلم  فاطمه دارابی از بوشهر، زهرا زراعت پیشه از بهبهان(خوزستان) و محمدعرشیا آقایی از نظرآباد (البرز) به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

در بخش تسهیلگران برگزیده لیلا رستمی از گورک سادات تنگستان (بوشهر) و امیرادیب فومنی شاد از فومن (گیلان) به عنوان تسهیلگران برگزیده معرفی شدند.

مدارس هوای تازه از دیر تنگ خوش (بوشهر) و مدرسه قائم (عج) از شهرستان نور (مازندران) نیز به عنوان مدارس فعال پنجمین دوره جام باشگاه‎های کتابخوانی معرفی شدند.

سرکار خانم افسانه شعبان‌ نژاد و محمدرضا شمس نویسندگان منتخب اعضای باشگاه‎ها شناخته شدند.

در بخش کتابفروشی‎ های فعال نیز خانه کتاب از اردکان (یزد)، نشر فرهنگ از سنندج (کردستان) و کتابسرای دانشجو از رامهرمز (خوزستان) کتاب‌فروشی‎ های فعال این دوره معرفی شدند.

کتابخانه‌ مرکزی همدان (همدان)، کتابخانه مرکزی تبریز(آذربایجان شرقی) و کتابخانه عمومی آیت‎ الله دستغیب از شاهین شهر و میمه (اصفهان) نیز کتابخانه ‌های فعال این دوره معرفی شدند.

در بخش باشگاه ‌های مهدکودک فعال نیز باشگاه‎ های باران3-1 از کنگاور کرمانشاه و تتی از نور (مازندران) به عنوان باشگاه‌ های فعال شناخته شدند.

حسین کشاورزان از اسلامشهر (تهران)، علیرضا سیدآبادی از زبرخان(خراسان رضوی)، فروغ هاشمی از اوز (فارس) و سیدحسن لوح موسوی از نجف‎آباد (اصفهان) به عنوان مدیران فعال ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شدند.

فهرست تمامی برگزیدگان و شایستگان تقدیر در سایت شبکه ترویج کتابخوانی به آدرس http://bookpromotion.ir/ قرار دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied