شمانیوز
شما نیوز

بازار کدام ستاره‌ها در نمایش خانگی سکه است؟

مریلا زارعی، امیر جعفری، شبنم مقدمی، علی مصفا و حمید فرخ‌نژاد از بازیگرانی هستند که در باقی‌مانده سال ۱۴۰۰ در بیش از یک سریال نمایش خانگی دیده خواهند شد.

بازار کدام ستاره‌ها در نمایش خانگی سکه است؟

به گزارش شمانیوز، این روز‌ها سریال‌های نمایش خانگی رونق بی‌سابقه‌ای یافته‌اند و چهره‌های مختلفی مشغول بازی در این مجموعه‌ها هستند. در میان این بازیگران، چند چهره روز‌های پرکاری را در نمایش خانگی

پشت سر گذاشته‌اند و در بیشتر از یک سریال حضور دارند، بنابراین مخاطبان امسال شاهد حضور پررنگ آن‌ها در نمایش خانگی خواهند بود.

امیر جعفری

امیر جعفری که پیشتر با دو مجموعه «شهرزاد» و «ممنوعه» حضور در نمایش خانگی را تجربه کرده، این روز‌ها در سریال «هفت» به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و مجموعه تاریخی «جیران» اثر حسن فتحی هم بازی می‌کند. از جزئیات نقش او در «هفت» خبری منتشر نشده، اما در «جیران» نقش شخصیت واقعی «میرزا آقاخان نوری» صدراعظم ناصرالدین شاه را بازی کرده است. جعفری با مجموعه «جیران»، شانس بالایی برای جبران شکست سریال «ممنوعه» دارد.

amir

حمید فرخ‌نژاد

حمید فرخ‌نژاد پس از مدتی دوری از نمایش خانگی، با ۲ سریال به این مدیوم بازمی‌گردد. او پس از سریال ناموفق «قلب یخی ۲» محصول سال ۹۰ در هیچ مجموعه‌ای بازی نکرد، تا این که سال گذشته در سریال «میدان سرخ» کاری از بهرام بهرامیان و ابراهیم ابراهیمیان ایفای نقش کرد. فرخ‌نژاد بیشتر با آثار کمدی‌اش نزد مخاطبان محبوب است و به زودی با این سریال غیرکمدی در نمایش خانگی دیده خواهد شد. البته او با بازی در مجموعه تاریخی «شبکه مخفی زنان» حضور خود را در ژانر کمدی همچنان حفظ کرده است.

ستاره پسیانی

ستاره پسیانی جزو بازیگران پرکار نمایش خانگی است. او به تازگی در سریال «خاتون» و «جیران» که هر دو تاریخی هستند بازی کرده. قسمت اول «خاتون» روز دوشنبه منتشر می‌شود، بنابراین ستاره پسیانی ابتدا با این سریال و پس از آن با «جیران» در نمایش خانگی حضور خواهد داشت. این بازیگر در سریال تینا پاکروان نقش معلمی به نام «پروین» را بازی کرده که دوست کاراکتر «خاتون» است. ستاره پسیانی آخرین بار با سریال «کرگدن» در نمایش خانگی دیده شد.

شبنم مقدمی

شبنم مقدمی در مجموعه «خاتون» و به تازگی سریال کمدی «شبکه مخفی زنان» ایفای نقش کرده است. قصه «خاتون» در سال ۱۳۲۰ و قصه «شبکه مخفی زنان» در سال ۱۳۰۰ می‌گذرد. هرچند که هر دو مجموعه تاریخی هستند، اما «خاتون» کمدی نیست. طبق تصاویری که از شبنم مقدمی در «خاتون» منتشر شده، او در این سریال نقش شخصیتی بالاتر از سن خودش را بازی کرده و کاراکتری جدی و احتمالا منفی دارد. مقدمی این روز‌ها مشغول بازی در سریال نمایش خانگی «مردم معمولی» نیز هست.

علی مصفا

علی مصفا تا به حال بیشتر در فیلم‌های سینمایی بازی کرده و تنها ۲ سریال تلویزیونی «کیف انگلیسی» و «پریدخت» را در کارنامه خود دارد. او تا پیش از سریال «میدان سرخ»، حضور در نمایش خانگی را تجربه نکرده بود. مصفا همزمان با این اثر، در مجموعه «حرفه‌ای» به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده نیز حضور داشته و به این ترتیب به زودی با ۲ سریال به نمایش خانگی می‌آید. مشخص نیست سریال «میدان سرخ» چه زمانی منتشر شود، اما پخش «حرفه‌ای» قرار است از شهریورماه آغاز شود.

ali

غزل شاکری

غزل شاکری به تازگی در ۳ سریال نمایش خانگی بازی کرده و روز‌های پرکاری را گذرانده است. او در مجموعه «خاتون» حضور داشته و همزمان در ۲ سریال «جیران» و «جزیره» هم ایفای نقش کرده است. شاکری در سریال «جیران» بازی در نقش شخصیت «ملک‌زاده» خواهر ناصرالدین شاه را برعهده داشته. او امسال با ۳ سریال حضور مداومی در نمایش خانگی دارد. از جزئیات نقشش در «جزیره» و «خاتون» اطلاعاتی منتشر نشده، اما «ملک‌زاده» ممکن است متفاوت‌ترین نقش کارنامه او باشد.

کاظم سیاحی

کاظم سیاحی با سریال «لیسانسه‌ها» ساخته سروش صحت، نزد مخاطبان تلویزیون به شهرت رسید و پس از آن نیز با مجموعه کمدی «شرایط خاص» در تلویزیون دیده شد. او در سینما هم با فیلم «جهان با من برقص» و «مجوز خروج» حضور در ژانر کمدی را تجربه کرده، اما در نمایش خانگی با بازی در آثار غیرکمدی حضور متفاوتی داشته است. این بازیگر که سریال «کرگدن» را در کارنامه خود دارد، در «جزیره» و «میدان سرخ» بازی کرده و به زودی با این ۲ سریال به نمایش خانگی می‌آید.

مریلا زارعی

مریلا زارعی پس از سریال پرمخاطب «مانکن»، با ۲ سریال تاریخی «جیران» و «نوبت لیلی» بار دیگر حضور در نمایش خانگی را تجربه کرده است. او در مجموعه «جیران» نقش ویژه و مهمی مانند نقش «مهدعلیا» مادر ناصرالدین شاه را ایفا کرده است. مشخص نیست «نوبت لیلی» اثر روح‌ا... حجازی در کدام دوره تاریخی می‌گذرد، اما این مجموعه معمایی و عاشقانه آن در بستر تاریخی روایت می‌شود. این بازیگر ۲ سال پس از «مانکن»، امسال با ۲ نقش متفاوت دیده خواهد شد.

مهران غفوریان

مهران غفوریان پس از حضور در سریال «قورباغه»، روز‌های پرکاری در نمایش خانگی داشت و به ۴ پیشنهاد بازی در سریال، پاسخ مثبت داد. او در مجموعه «خاتون»، «نوبت لیلی» و کمدی «نیسان آبی» ایفای نقش کرد و قرار بود در سریال «جزیره» هم بازی کند، اما تداخل بعضی از این آثار با یکدیگر باعث شد از حضور در «جزیره» انصراف دهد. غفوریان امسال با ۲ نقش جدی در «خاتون» و «نوبت لیلی» حضور متفاوتی دارد و مجموعا با ۳ سریال در نمایش خانگی دیده خواهد شد.

mehran

منبع: روزنامه خراسان

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied