شمانیوز
شما نیوز

خانه لاکچری مادر سحر قریشی + عکس

عکس دیده نشده از خانه لاکچری مادر سحر قریشی جنجالی شد .

خانه لاکچری مادر سحر قریشی + عکس
سحر قریشی بازیگر جنجالی و پرحاشیه به تازگی یک پست جدید در فضای مجازی منتشر کرده است . سحر قریشی در این مدت از حواشی به دور بوده است . اما شایعات زیادی در مورد او به وجود امده است . سحر قریشی بازیگر زن جنجالی از خانه باحال و با صفایشان رونمایی کرد.
 

سحر قریشی از بازیگران مشهور ایرانی است.  سحر قریشی  متولد سال 1366 در تهران است. سحر قریشی یک استقلالی متعصب است. سحر قریشی عکسی از خود منتشر کرده است که در یک خانه لاکچری دیده شده است. البته کسی آدرس دقیق خانه  سحر قریشی  را نمی داند.

 

آدرس خانه سحر قریشی کجاست ؟

خانه سحر قریشی کجاست؟ - رونمایی از عکس مادرش + تصاویر

 

شاید فکر کنید خانه سحر قریشی سمت فرشته یا آجودانیه یا جردن یا سعادت آباد تهران است. به هرحال سوپراستار است و میلیاردی پول درمی آورد. البته اخیرا چند بار به ترکیه رفته و شاید در استانبول هم خانه داشته باشد.

 

سحر قریشی با مادرش زندگی می کند

 

خانه سحر قریشی کجاست؟ - رونمایی از عکس مادرش + تصاویر

 

سحر قریشی با مادرش زندگی می کند و کسی از آدرس منزل او قاعدتا نباید سر در بیاورد. چون حتما دیده اید که علی دایی مقابل خانه اش وقتی از ماشین لاکچری میلیاردی اش پیاده شد مورد هدف سارقان موتوری قرار گرفت و نزدیک بود جان خودش و فرزندش در خطر قرار بگیرد!  

 

خانه سحر قریشی کجاست؟ - رونمایی از عکس مادرش + تصاویر

 

 سحر قریشی در کجا زندگی می کند؟

آدرس و مکان خانه و منزل سحر قریشی یک امر شخصی و محرمانه است و افشا کردن آن بسیار حطرناک است و ممکن است باعث رفتن او از محله زندگی خودش باشد. البته سحر قریشی اکثرا در کشورهای خارجی مثل ترکیه و یا شهرهای شمالی و ویلاهای لاکچری آنجا وقت می گذراند و یا در خانه های لوکس دوست هایش در شمال تهران!

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied