شمانیوز
شما نیوز

ماجرای ازدواج پرستو صالحی چه بود؟! + تصاویر

پرستو صالحی بازیگر قدیمی و با سابقه ایرانی است. پرستو صالحی مدتی پیش با انتشار عکسی از حلقه ازدواج خبر ازدواجش را علنی کرد اما بعد از گذشت چند روز عکس را از پیج خود حذف کرد.

ماجرای ازدواج پرستو صالحی چه بود؟! + تصاویر

به گزارش شمانیوز: پرستو صالحی بازیگر قدیمی و با سابقه ایرانی است. پرستو صالحی مدتی پیش با انتشار عکسی از حلقه ازدواج خبر ازدواجش را علنی کرد اما بعد از گذشت چند روز عکس را از پیج خود حذف کرد. در ادامه بیوگرافی پرستو صالحی را می خوانید.

 

22222

 

ازدواج پرستو صالحی

 

پرستو+صالحی

 

شایعه ازدواج پرستو صالحی با نوید حیدری

پس از آنکه پرستو صالحی خبر ازدواج خود را رسمی نمود شایعات بسیار زیادی پیرامون اینکه همسر وی نوید حیدری می باشد شکل گرفت که با تکذیبه ی تند خود خانم صالحی مواجه شد.

 

Capture-11

 

علت به هم خوردن عقد پرستو صالحی از زبان خودش

پرستو صالحی در اولین شب سال نو (2019) خبر ازدواجش را با همراهانش به اشتراک گذاشت و این خبر به دلیل حواشی قبلی که برای ماجراهای خواستگاری خانم بازیگر شکل گرفته بود خیلی زود در همه جا منتشر شد و در روزهای بعد پرستو صالحی با انتشار ویدئوهایی پی در پی از تدارکات مراسم عقد و نامزدی و خرید همراهانش را در این اتفاق مهم در زندگی اش شریک میکرد.

پرستو صالحی شب گذشته در حالی که همه هوادارانش منتظر یک خبر خوش از او بودند با انتشار ویدئویی منتفی شدن مراسم عقدش را اعلام کرد.

پرستو صالحی گفت : امروز 4 بهمن ساعت 5 بعدازظهر قرار بود مراسم عقد من باشه اما به هم خورد، توافق نداشتیم به همین سادگی ، برای اینکه بعدا دچار حاشیه نشم گفتم خودم اینجا اعلام کنم و به شما هم بگم هرجای مسیر زندگی توی دوران عقد و نامزدی احساس کردید که به هم آرامش نمیدید و باعث آزار همدیگه اید برگردید و به حرف و حدیث مردم هم کاری نداشته باشید ، این آدما اگر با دوتا بچه برگردید بازم بهتون سرکوفت میزنن و کمکتون هم نمیکنن.

پ.ن :توجه توجه برای جلوگیری از حاشیه و شایعات احتمالی و اینکه ببخشید ویدئو دو روز قبل ضبط شده ، به حکمت خداوند شک نکنید ...

خبر ازدواج پرستو صالحی همزمان با آغاز سال نو میلادی در فضای مجازی منتشر شد . بعد از انتشار بدون توضیح این خبر کنجکاوی ها برای شناخت همسر پرستو صالحی آغاز شد و همه میخواستند که بدانند همسر خانم بازیگر از اهالی سینما است یا خیر . با شکل گیری شایعات زیادی که درباره همسر خانم بازیگر شکل گرفت پرستو صالحی با واکنشی تند اعلام کرد که هر وقت صلاح بداند آقای داماد را معرفی میکند اما این ازدواج با اعلام خود خانم بازیگر منتفی شد.

 

 

پرستو-صالحی

62838_917

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied