شمانیوز
شما نیوز

راز سلبریتی های خوش اندام و دلیل چاق نشدن آنها

بازیگران بنابر شغلی که دارند، باید همواره تناسب اندام خود را حفظ کنند. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که راز تناسب اندام بازیگران هالیوودی در چه چیزی است؟

راز سلبریتی های خوش اندام و دلیل چاق نشدن آنها

به گزارش شمانیوز، شاید بار ها با تماشای فیلمی از بازیگران هالیوود با خود بگویید اگر من هم مثل این بازیگران میلیون ها دلار برای خودم هزینه کنم حتما شبیه آنها زیبا و خوش اندام می شوم اما همه چیز خوش اندامی آنها صرف هزینه های گزاف نیست بلکه سبک زندگی و اقداماتی است که برای حفظ تناسب اندام و جوانی و خوش اندام ماندن خود انجام می‌دهند.

در این قسمت درباره راز سلامت این سلبریتی های هالیوودی به شما خواهیم گفت. برای مختصر مفید بودن نکات برای شما، از هر کدام از این سلبریتی ها فقط یک راز و راز اصلی خوش اندامی شان را آورده ایم.

1- "کریس همسورث" :کاردیو

کریس به انجام برخی حرکات کاردیو بین دو صحنه های فیلمبرداری می پردازد. وی فیزیک ظاهری فوق العاده  قدرتمندی دارد. تمرینات همسورث صرفا محدود به وزنه برداری  نمی شود. این ستاره سینما و بازیگرمحبوب فیلم های hammer و axe-wielding اظهار داشت که من همیشه در بین صحنه های فیلمبرداری حرکات هوازی انجام می دهم و باید برای اینکه برای بعضی از قسمت های بدنم مشکل ایجاد نشود، با این حرکات ورزشی به نوعی  به بدن شوک ایجاد کرد.

کریس همسورث

2- "کیت بلانشت" :پیلاتس

این بازیگر مشهور به تاثیر ورزش پیلاتس معتقد است. "کیت بلانشت" که با پوشیدن آن لباس های خز سفید و سیاه به نظر فوق العاده ترین فرد جذاب روی زمین به نظرمی رسد؛ وی می گوید من حرکات ورزشی پیلاتس را انتخاب کردم و کلا تصور می کنم این ورزش برای تناسب اندام سلبریتی ها ساخته شده! ستاره فیلم  Ragnarokاظهار داشت که همیشه قبل از شروع فیلمبرداری صحنه ها دقایقی را به انجام حرکات پیلاتسی اختصاص می دهم.

3- "دوئین جانسون" :حرکات لیفتینگ

شاید تا قبل از ساعتی که شما از خواب بیدار شده باشید، دوئین جانسون بازیگر فیلم"The Rock" حداقل دو ساعت تمرین کرده است. هر روز صبح ساعت 4 از خواب بیدار می شود و حرکات لیفتیک انجام می دهد. او همچنین چندین باشگاه ورزشی خصوصی در سطح کشور دارد تا این که سفر های کاری او اختلالی در خصوص برنامه های ورزشی اش ایجاد نکند.

jan

4- "زاک افرون" :رژیم روزه داری

او برای حفظ تناسب اندام خود در فیلم  Baywatch"" تحت برنامه رژیم غذایی و برنامه ورزشی طراحی شده از طرف مربی سلیبرتی "پاتریک مورفی" بود. همچنین به نقل از رسانه خبری" بازفید"، مورفی می گوید زاک افرون، رژیم روزه داری متناوب دارد. البته رژیم روزه داری متناوب، به معنای حذف کالری ها نیست، بلکه به این معناست که به مدت هشت ساعت از بیست و چهارساعت مواد غذایی خورده شود.

5- "مگان فاکس" :نخوردن کربوهیدرات ها و مواد قندی 

وی پس از بارداری ظاهر مطلوب خود را با خوردن سفیده تخم مرغ، اسنک بادام، ادامام (دانه سویای سبز) و نیز نوشیدنی قرمز (ترکیبی ازتوت ها) چای تی (شیر چای) پودر پروتئین و شیربادام حفظ نمود اما آنچه که از خوردن آن اجتناب ورزیده، گروه کربوهیدرات ها است. حال به هر شکل و نوعی که باشند. البته این رژیم برای این سلبریتی خانم، این طورموثر واقع شده و به خاطر داشته باشید که همه کربوهیدرات ها بد نیستند، به خصوص اگر می خواهید سیکس پک داشته باشید.

6- "هایدی کلوم" :خواب کامل

این بازیگر معروف مدت زمان هشت ساعت یا بیشتر خواب و استراحت شبانه دارد. اگر چه پزشکان به هشت ساعت خواب شبانه توصیه می کنند، اما هایدی کلوم در مصاحبه ای اظهار داشت که حدودا نزدیک به ده ساعت  را به خواب شبانه خود اختصاص می دهد.

7- "ریان رینولدز" :حرکات کششی

این سلبریتی دارای تناسب اندام همیشه حرکات ورزشی مخصوص گرم کردن بدن را انجام می دهد. رینولدز که ستاره فیلم "Deadpool" است، قبل از انجام حرکات ددلیفت و پرس سینه دمبل، روزانه حرکاتی به منظور گرم کردن بدن انجام می دهد. وی می گوید حداقل بیست سال است که این ورزش ها را روزانه ترک نکرده ام.

8- "جیجی حدید" :روز تقلب در رژیم لاغری

وی در مصاحبه ای اظهار داشت علاوه بر رژیم نه چندان خاص خود که شامل مواد غذایی سالم مانند خمیرسویا و آب میوه های سبزاست، به انجام حرکات ورزشی و با تمرکز بیشتر بر روی ورزش بوکس نیز می پردازد  اما یک روز در هفته نیز چیت دی (یا روز تقلب) در رژیم خود دارد و مثلا در این روز چیزبرگر وغذا های سرخ کردنی  می خورد!

9- " کندال جنر" :هر روز صبحانه کامل

کندال هر روز یک وعده کامل صبحانه می خورد و این برایش اهمیت ویژه ای دارد. وی ستاره فیلم Victoria's Secret در وبلاگ خود نوشت اگرچه دیوانه وار پاستا دوست دارم اما سعی می کنم جلوی خود را بگیرم! وی همچنین می گوید وعده صبحانه اش کامل و شامل تخم مرغ، آووکادو و جوی دوسر است تا انرژی مورد نیاز روزانه اش را به دست بیاورد.

10- "گلدی هان " :هر روز تحرک بدنی و فعالیت های ورزشی

گلدی هان فردی 70 ساله است اما جوانتر از سن خود به نظر می رسد. وی حداقل یک تمرین ورزشی روزانه انجام می دهد. در گفتگویی اظهار داشت من یک هنرمند حرکات موزون هستم  بنابراین نمی توانم آدم  بی تحرکی باشم بنابراین روزانه فعالیت هایی چون هایکینگ، دوچرخه سواری و دو خواهم داشت.

11- "کریس ایوانز" :6 روز ورزش باشگاهی

کریس می گوید در حدود شش روز در هفته را به باشگاه تخصصی پرورش اندام رفته و روی ماهیچه های بدن به مدت دوساعت تمرین می کند. وی می گوید این تمرین برای دو بخش از عضلات بدن در نظر گرفته شده است. کار بر روی ماهیچه های قفسه سینه و پشت و یا بر روی عضلات دو سر و سه سر بازو.

ev2

منبع: نمناک

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied