شمانیوز
شما نیوز

طلاق شهاب حسینی

شهاب حسینی از همسرش جدا شد + عکس

پریچهر قنبری با انتشار یک پست ناراحت کننده شک ها را نسبت به طلاق از همسرش شهاب حسینی بیشتر کرد.

شهاب حسینی از همسرش جدا شد + عکس

پریچهر قنبری با انتشار یک پست ناراحت کننده شک ها را نسبت به طلاق از همسرش شهاب حسینی بیشتر کرد. حاصل ازدواج شهاب حسینی و همسرش دو پسر است پریچهر قنبری به تازگی وارد عرصه هنر و بازیگری شده است سوال اینجاست آیا شهاب حسینی از همسرش جدا شده است؟

 

 

شهاب حسینی

 

 

شهاب حسینی از همسرش جدا شد؟

 

چند وقتی است شایعه طلاق شهاب حسینی از همسرش قوت گرفته است که حواشی زیادی در پی داشت. پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی نیز عکس های تنها در اینستاگرام منتشر می کند که به این حواشی دامن زده است .

گمانه زنی های زیادی در این باره وجود دارد برخی از اخبار خبر جدا شدن آنها را تأیید کرده اند و برخی دیگر از خبرها حاکی از آن است شهاب حسینی همچنان با همسرش زیر یک سقف زندگی می کنند. اوج این حواشی در آذرماه امسال به راه افتاد و آغاز ماجرا از آنجایی شکل گرفت که در برخی از اخبار و به خصوص در صفحات مجازی گفته شد شهاب حسینی در اینستاگرام قبلا فقط زنش رو فالو کرده بود که چند وقتی است او را آنفالو کرده و در صفحه ی هیچکدام از آنها عکسی از هم دیگر ندارند.

بی شک فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی باعث به وجود آمدن این شایعه شده بود و این بازیگر معروف هیچ وقت درباره این ماجرا حرفی به میان نیاورد. اما فعالیت شهاب حسینی در فضای مجازی اینستاگرام زیاد هم دوام نداشت او پس از حواشی به وجود آمده برایش آن هم بعد از لو رفتن فیلم واکسن زدن او و یا ماسکی که با عکس ماری جوانا به صورت زده بود تصمیم گرفت برای همیشه از اینستاگرام خداحافظی کند.

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • علی

    جدایی زن وشوهرهاتوی این مملکت امریست عادی دیروزودداره سوختوسوزنداره شمامطمعن باشی بااین وضعیت که درموردطلاق این امریکه خداحلالش کرده پیش میریم چند وقت دیگه زنهاومردهادیگه ازدواج نمیکنندکه بخواهند طلاق بدهندشماهم دنبال خبرهای جدیدباشیداینهادیگه کهنه شدند

  • سروناز نریمانی

    بانظر قبلی کاملا موافقم.