شمانیوز
شما نیوز

دعوا و درگیری الناز شاکردوست با طرفدارش + فیلم جنجالی الناز شاکردوست

جنجال الناز شاکردوست در اکران انلاین فیلم وایرال شد .

دعوا و درگیری الناز شاکردوست با طرفدارش + فیلم جنجالی الناز شاکردوست

الناز شاکردوست بازیگر جوان و باتجربه سینما و تلوزیون است . الناز شاکردوست تجربه کار کمدی و جدی را در کارنامه خود دارد . الناز شاکردوست پیش از این در فیلم های زیادی ایفای نقش کرده است و با بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد نیز سیمرغ گرفت . در ادامه ویدیوی جنجالی درگیری الناز شاکردوست با طرفدارانش را می بینید . 

 

داستان ویدیو منتشر شده در صفحات اینستاگرام با عنوان تعرض (دعوا) یک طرفدار مرد با الناز شاکردوست چیست ؟

 ویدیو زیر با عنوان تعرض یک طرفدار به الناز شاکردوست در صفحات مجازی در حال منتشر شدن است. که توضیحاتی درباره آن لازم است که بدانید.

 

 

در ارتباط با این ویدیو لازم است که بدانید :

اولا همانطور که در فیلم مشخص است مربوط به گذشته است چونکه هیچ ماسکی روی صورت افراد نیست !

دوما فیلمی منتشر شده در ارتباط با اتفاق مشکوکی که پیش از نمایش فیلم«شبی که ماه کامل شد» اُفتاده و سروصدای که به گوش می‌رسد.اینکه الناز شاکردوست را هل داده‌اند، به او دست زده‌اندیا تعرضی در کار بوده دقیقاً معلوم نیست.

سوما خود الناز شاکردوست با واکنش به این ویدیو گفت : تعرضی در کار نبوده فقط موقعی که مشغول عکاسی بودیم به دلیل ازدحام جمعیت یکی از طرفداران منو هل داد و عنوان هایی که صفحات اینستاگرامی برای این ویدیو استفاده می کنند جعلی است.

الناز شاکردوست ۷ تیر ۱۳۶۳ در محله پاسداران تهران متولد شد. الناز شاکردوست یک برادر بزرگتر بنام علی و یک خواهر کوچک تر از خود بنام الیکا دارد. الناز شاکردوست علاقه شدیدی بـه خانواده دارد و بیشتر لحظات عمرش را درکنار آن ها می گذراند. بـه طور کلی الناز شاکردوست کمتر در اذهان عمومی دیده می شود. الناز شاکردوست فردی خانواده دوست است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied