شمانیوز
شما نیوز

اخبار هنرمندان / عکس عروسی لعیا زنگنه

خانه میلیاردی لعیا زنگنه | عکس جنجالی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون ایران تصاویری از خانه لاکچری و ثروت هنگفتش منتشر کرد.

خانه میلیاردی لعیا زنگنه | عکس جنجالی لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بازیگر سینما و تلویزیون ایران تصاویری از خانه لاکچری و ثروت هنگفتش منتشر کرد. لعیا زنگنه متولد اول مهر 1344 است،پدر لعیا زنگنه مهندس یاشار زنگنه معاون اسبق نظام مهندسی استان اصفهان و مادرش مهدیه موسوی است.

 

لعیا+زنگنه

 

بیوگرافی لعیا زنگنه:

لعیا زنگنه متولد ۱۴ مرداد ۱۳۴۴ در تهران، بازیگر است فارغ التحصیل لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است، دوره دیده کلاس نقاشی هم هست متاهل بوده و بشدت عاشق فوتبال و تیم آرژانتین است

از دانشگاه تا تلویزیون

با دعوت و اصرار جمشید بهمنی در زمان دانشجوی با بچه های تئاتر دانشگاه فعالیت خود را بصورت مبتدی آغاز کرد و رفته رفته در تئاتر با بازیگران مشهوری کار کرد

در یکی از بازی های تئاتر رضا ایرانمنش با تمجید از بازی او را به غلامرضا رمضانی و او نیز به حمید لبخنده کارگردان معرفی کرد و به این شکل برای سریال در پناه تو انتخاب شد.

لعیا+زنگنه

اولین کار و شهرت

در سال ۱۳۷۴ سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده از شبکه دو پخش شد، سریالی که بسیار پر بیننده شد و بازیگرانی چون لعیا زنگنه، پارسا پیروز فر، رامین پرچمی و مرحوم حسن جوهرچی را به شهرت رساند.

زندگی در خارج از ایران

مدتی هم ایران نبودم بنابراین تعداد فیلم‌های سینمایی‌ ام محدود است

گزیده کار کردم برای پذیرفتن هر نقش ابتدا باید گروه را دوست داشته باشم، حتی اگر کار هم ضعیف باشد چنانچه ارتباط مناسبی با گروه برقرار کنم حاضرم در فیلم حضور یابم.

لعیا+زنگنه (1)

ازدواج لعیا زنگنه

لعیا زنگنه بشدت محافظه کار است و کمتر مصاحبه می کند، اما او ازدواج کرده و صاحب یک دختر می باشد که حاضر نیست عکس او منتشر شود

 

عشق شدید لعیا زنگنه فوتبال

عاشق فوتبالم نمی‌ توانید تصور کنید وقتی من فوتبال می‌ بینم چه ریختی‌ ام

اصلا یک آدم دیگر می‌ شوم شاید یکی از دلایلی که فوتبال را دوست دارم، همین است که کاملا زمان و مکان و همه‌ چیز از یادت می‌ رود.

لعیا زنگنه

مسیر بازیگری

استعداد هنری اش در سال ۷۱ با راهنمایی امین تارخ در کلاس های فن بیان به مسیر درست هدایت شد و مشاوره های محمدعلی کشاورز و ثریا قاسمی در فعالیت های تلویزیونی اش او را به جایگاه هنری برتری رساند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    دوست دارم بازیشو

  • ناشناس

    عاشقشم

  • پیمان یوسفی

    بازیش عالیه دوست دارم بازیشو