شمانیوز
شما نیوز

یک خدمت رایگان و ضروری برای شما

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):شما برای رفتن به سایت های مورد نظر خود چه می کنید؟اکثر کاربران از موتور های جستجو همانند گوگل استفاده می نمایند واین کار دو مشکل اساسی را برای کاربران ایجاد کرده است

شما برای رفتن به سایت های مورد نظر خود چه می کنید؟اکثر کاربران از موتور های جستجو همانند گوگل استفاده می نمایند واین کار دو مشکل اساسی را برای کاربران ایجاد کرده است. مشکل اول:هدایت افراد به سایت های غیر مرتبط و تبلیغاتی است که باعث اتلاف زمان و حجم اینترنت شما می شود.مشکل دوم:هدایت شما به سایت های تقلبی که اطلاعات شما را برداشته و سوءاستفاده می نمایند به عنوان مثال وقتی شما می خواهید یک خرید اینترنتی انجام دهید، این سایت تقلبی اطلاعات شما را برداشته و حساب شما را در زمان مناسب خالی میکنند که متاسفانه این امر بسیار زیاد شده است.

راه حل:ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت جلوگیری از اتلاف هزینه و وقت و جهت اطمینان خاطر صفحه پیوند های جامع را به عنوان صفحه اصلی مرورگر خود انتخاب نمایید و بعد به صورت مستقیم به سایت مورد نظر مراجعه نمایید. برای این کار کافی است روی لینک زیر کلیک کرده و در بالای صفحه پیوند های جامع گزینه این صفحه را، صفحه خانگی خود قرار دهید را انتخاب کنید.(قابل ذکر است این خدمت به صورت رایگان می باشد)

صفحه پيوند هاي جامع

2نكته:

* شما می توانید سایت و یا وبلاگ مورد نیاز خود را که در پیوندهای جامع وجود ندارد را در پایین صفحه ثبت نمایید تا سایت و یا وبلاگ مورد نظر شما در گروه مربوطه نمایش داده شود و سایر کاربران نیز بتوانند از آن استفاده نمایند.

از شما کاربر گرامی درخواست می نماییم که این مطلب را برای سایر دوستان خود هم ارسال نمایید تا سایر کاربران نیز از این خدمت رایگان و مفید استفاده نمایند .

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied