شمانیوز
شما نیوز

داستان یک فاجعه خانوادگی

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز):این ماجرا بیشتر شبیه یک درام ادبیات یونان قدیم است. داستانی وحشتناک و در عین حال سرگیجه آور از زندگی زنی که در بطن یک خانواده از هم فروپاشیده آمریکایی متولد شده بود.  

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شما نیوز): به نقل از تي وي اي نوول، والري اسپرايل در شهر كوچك داليستاون اوهايو متولد شد. در واقع، پدر و مادرش دو نوجوان 15 ساله بودند. والري نزد پدر و مادر بزرگ مادري اش بزرگ شد. وي تا سن 9 سالگي پدر بزرگش را پدر واقعي خود مي دانست اما سرانجام واقعيت برايش آشكار شد متأسفانه نه به صورت كامل.

والري تا زمان مرگ مادرش در سال 1984 او را يك دوست خانوادگي فرض كرده و تصور مي كرد كه مادر واقعي اش ناپديد شده است. تازه در آن هنگام والري فهميد كه كريستين دوست فرضي خانوادگي مادرش بوده است. هرگز با او در مورد پدر واقعي اش صحبت نكردند، دليل اين كار مشخص نيست.

تا اينجاي ماجرا والري به اندازه‌اي در زندگي زجر كشيده كه خارج از توان افراد عادي است.اما هنوز بايد بدبختي هاي وي ادامه داشته باشد.

والري با يك راننده كاميون به نام پرسي اسپرايل آشنا شده و با وي ازدواج مي كند. آنها در طول زندگي مشتركشان صاحب سه فرزند مي شوند تا اينكه پرسي در سال 1998 به دليلي كه مشخص نيست در سن 60 سالگي جانش را از دست مي‌دهد.

در شهر كوچك آكرون كه اين زوج در آنجا زندگي مي‌كردند شايعاتي باورنكردني رواج داشت اما هيچ يك از ساكنان صريحا حرفي نمي زند. زندگي والري مملو از افشاگري هاي شوك آور است، اما تكان دهنده ترين آنها در سال 2004 ميلادي شش سال پس از فوت شوهرش فاش شد. شوهر متوفي والري در حقيقت پدر واقعي اش بوده است.

مشخص نيست والري هنگام درك اين حقيقت تلخ چه واكنشي نشان داده؛ خود او در اين مورد حرفي نزده است. والري براي اطمينان خاطر يك برس مو را كه زير مبل پيدا كرده بود و هنوز موهاي پرسي در آن وجود داشت براي آزمايش دي ان اي به آزمايشگاه برد.

آزمايش دي ان اي نشان داد كه پرسي واقعاً پدر والري بوده است. مردي كه در طول سال هاي زيادي نقش شوهر او را داشته و از او صاحب سه فرزند شده است.

او مادرش را كه در سن سه ماهگي رهايش كرد و به نزد پدر و مادر بزرگش فرستاد، بخشيده است. او حتي از پرسي شوهر و پدرش كينه‌اي به دل ندارد، با اينكه از ته دل هنوز مطمئن نيست كه وي از حقيقت آگاه نبوده است.

آيا پدرش از واقعيت امر خبر داشته؟ والري هرگز حقيقت اين موضوع را نخواهد فهميد.

والري امروز 60 سال دارد و نزد روانكاو مي رود. وي قصد دارد به كودكاني كه در شرايط دشوار متولد شده‌اند كمك كند تا بتوانند يك زندگي عادي و شاد را برخلاف وي داشته باشند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied