شمانیوز
شما نیوز

در پی نارضایتی ضرغامی از یک خبر

مدیر کل فضای مجازی فارس اخراج شد!

موضوع از این قرار بود که ضرغامی از خبر منتشر شده در فضای مجازی رنجیده خاطر شده و کار را به بالا کشانده بود. حالا هم در نبود مدیرعامل از او خواسته بودند که عذر منتشرکننده خبر یعنی من را بخواهد.

من رسما با خبرگزاري فارس خداحافظي كردم. درستش اين است كه از آنجا اخراج شدم.دوستان زيادي علت آن را جويا شدند كه مجبور شدم شرح آن را در وبلاگم بنويسم.

داستان به چند ماه قبل برميگردد كه برنامه اي ضعيف براي شهيد طهراني مقدم از سيما پخش شد كه اتفاقا عزت الله ضرغامي هم در آن به بيان خاطراتي پرداخته بود. يكي از وبلاگ هاي حزب اللهي در نقد اين برنامه ضعيف، مطلبي را منتشر كرده بود كه من هم آن را در فضاي مجازي خبرگزاري منتشر كردم. نقدي آرام ولي دلسوزانه نسبت به يك برنامه ضعيف در مورد يك شهيد.

چند روز از انتشار اين خبر نگذشته بود كه مسئول باشگاه خبري توانا كه آن روزها حس جانشيني خبرگزاري را به خود گرفته بود، در دفتر مديرعامل موضوع را با من در ميان گذاشت. با حسي كه به شدت از آن خوشحالي را مي شد فهميد، ابراز تاسف كرد كه ديگر نمي تواند در خدمت من باشد!

موضوع از اين قرار بود كه ضرغامي از خبر منتشر شده در فضاي مجازي رنجيده خاطر شده و كار را به بالا كشانده بود. حالا هم در نبود مديرعامل از او خواسته بودند كه عذر منتشركننده خبر يعني من را بخواهد.

بيشتر از اصل موضوع، از خوشحالي گوينده كه چشم هايش را به برق انداخته بود، تعجب كردم. مثل هميشه سعي كردم او را از نگراني خارج كنم و بگويم كه من كوله ام را هميشه روي دوشم مي گذارم و هر وقت زمان رفتن برسد، معطلش نمي كنم اما چون مديرعامل به مسافرت رفته بود، بنا بر اين شد كه صبر كنيم تا بيايد.

چند روز بعد كه آقاي موسوي از سفر برگشت، ماجرا را از منظر خودم برايش توضيح دادم و قرار شد كه فعلا صبر كنيم تا ببينيم چه مي شود. او اميد داشت كه موضوع فراموش شود و همه چيز به خير و خوشي بگذرد.

روزها گذشت تا اينكه عصرگاه جمعه 23 تيرماه، آقاي سيد حبيب موسوي كه چند روزي بيشتر از انتصابش به دبيري تحريريه نمي گذشت، به عنوان اولين اقدام ماندگارش در اين سمت، به صورت تلفني عذر من را خواست و گفت كه پيرو آن موضوع، فشارها بر برادرش زياد شده و او ديگر تحمل فشارها را ندارد!

براي اينكه فردا مجبور نباشم توضيح رفتنم را براي دوستان خبرگزاري بدهم و براي اينكه سيدنظام الدين موسوي شامگاه جمعه را با خيالي راحت سر بر بالين بگذارد، شبانه وسائلم را كه حاوي چند جلد كتاب و كمي خرت و پرت بود، برداشتم و به نيابت از همه با سردبير شيفت شب خبرگزاري خداحافظي كردم.

در مورد افتخاري كه از اين اخراج در كارنامه كاري ام ثبت شده، بعدا بيشتر مي نويسم.

در همين جا از همه همكاران و دوستان عزيزم در خبرگزاري فارس بابت زحماتي كه در اين يك سال و دو ماه به آنها دادم، حلاليت مي طلبم و اميدوارم كه كاستي ها را بر من ببخشند.

ميثم رشيدي مهرآبادي

http://meysamrashidi.blogfa.com

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied