شمانیوز
شما نیوز

حضور نماینده برترین شرکت داروسازی دنیا در بنیاد بیماری های نادر

شمانیوز: پائولو توزی نماینده شرکت چند ملیتی نوارتیس،یکی از بزرگترترین تولید کنندگان دارو در جهان، به دعوت بنیاد بیماری های نادر به منطور بررسی راهکارهای تامین دارو مورد نیاز بیماران نادر و روش های ارئه خدمات به این بیماران در ایران حضور یافت.

پائولو توزی نماینده شرکت چند ملیتی نوارتیس،یکی از بزرگترترین تولید کنندگان دارو در جهان، به دعوت بنیاد بیماری های نادر به منطور بررسی راهکارهای تامین دارو مورد نیاز بیماران نادر و روش های ارئه خدمات به این بیماران در ایران در سفری دو روزه در روزهای هشتم و نهم تیر ماه در تهران حضور یافت.

در این مدت در جلسات تخصصی که با حضور مدیر عامل بنیاد بیماری های نادر آقای علی داودیان و تیم تخصصی بنیاد و آقای پائولو توزی برگزار شد، طرفین ضمن بررسی وضعیت بیماران نادر در ایران و نیازمندی های آنان، روشهای همکاری مشترک برای تامین داروهای مورد نیاز و فعالیتهای تحقیقاتی را بررسی نمودند.

همچنین در این مدت بازدیدهایی از مراکز ارائه دهنده خدمات به بیماران نادر نظیر بیمارستان ساسان، مرکز تصویر پردازی پزشکی پارسیان و خانه ای بی ایران توسط آقای پائولو توزی انجام گرفت.

شایان به ذکر است شرکت نوارتیس یکی از بزرگترین غول های داروسازی جهان است که دارای بخش ویژه ای در کشور ایتالیا برای تحقیق در مورد بیماری های نادر با 400 محقق است و در حال حاضر در حال تحقیق در مورد 40 بیماری نادر و تولید داروهای مورد نیاز در آنها است.

منبع:نادرنيوز

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی