شمانیوز
شما نیوز

قطع دست ها و پاهای کودک 11 ماهه+ تصاویر

این نوزاد دختر ۱۱ ماهه انگلیسی به مدت چند روز دارای علائمی مانند تب و سرفه بوده است اما والدین او گمان می‌کردند این مشکل به خاطر یک سرما خوردگی خفیف و تب ناشی از درآوردن دندان‌های شیری توسط او است

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،یک نوزاد ۱۱ ماهه انگلیسی به دلیل تشخيص دير هنگام بيماري توسط پزشك ا قطع هر ۴ دست و پای خود مواجهه شده است.

این نوزاد دختر ۱۱ ماهه انگلیسی به مدت چند روز دارای علائمی مانند تب و سرفه بوده است اما والدین او گمان می‌کردند این مشکل به خاطر یک سرما خوردگی خفیف و تب ناشی از درآوردن دندان‌های شیری توسط او است.

بیماری مرگبار دستها و پاهای نوزاد ۱۱ ماهه را از او گرفت

گفتنی است، با شوک تنفسی و کبود شدن صورت والدین او سریعا نوزاد را به بیمارستان انتقال داده‌اند اما پزشکان در چند نوبت معاینه نتوانسته‌اند بیماری او را که نوع حادی از مننژیت بوده است،شناسايي كنند و حال باتشخيص ديرهنگام و سیاه شدن هر ۴ دست و پای او ناچار به قطع آن ها هستند.

بیماری مرگبار دستها و پاهای نوزاد ۱۱ ماهه را از او گرفت

بررسی‌ها نشان می‌دهند، والدین این نوزاد در شوک احساسی شدیدی به سر می‌برند اما پزشکان راه حل دیگری برای نجات جان این نوزاد پیدا نکرده‌اند. خانواده این نوزاد در حال جمع آوری مبلغی معادل با ۴۰ هزار پوند برای ساخت اندام مصنوعی برای کمک به کودک خود هستند.

بیماری مرگبار دستها و پاهای نوزاد ۱۱ ماهه را از او گرفت

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied