شمانیوز
شما نیوز

تغییرات گسترده و چشمگیر محتوای صفحات هتاکان به ساحت مقدس ائمه (ع)

به گزارش برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی، محتوای کمپین توهین به مقدسات که از سوی برخی غافلان و گمراهان راه‌اندازی شده بود به سرعت در حال تغییر است.  

به گزارش شمانيوز، با شروع ماه مبارك رمضان علاوه بر حذف مطالب حاوی توهین به مقدسات، برخی مطالب با محتوای تقويت شعائر مذهبي و ديني بر روی صفحات مختلف اين كمپين مشاهده می‌شود.

در عین حال یک کارشناس ارشد رسانه هاي اجتماعي با اشاره به فعالیت‌های ضددین در فضای مجازی، هتک حرمت مقدسات مسلمین را حرکتی سازمان یافته خوانده و گفت: «جریان‌های معلوم الحال با پشتیبانی‌های خارجی با نشانه گرفتن باورها و اعتقادات مذهبی، سعی در جبران ورشکستگی‌های خود در دیگر عرصه‌ها و به خیال خام خود، انتقام جویی از نظام اسلامی دارند.»

مصطفي دزفولي با بيان اين مطلب افزود: به نظر می‌رسد اهداف و سياست هاي برخي شبکه هاي اجتماعی از جمله فیس‌بوک که پیش از این در ایام فتنه سال ۸۸ به مأمنی برای فعالیت‌های بی‌دغدغه مجرمین و معارضین نظام تبدیل شده بود، به خوبي براي مخاطبان اين شبكه ها آشكار شده و همين امر باعث افول فعاليت هاي آنها در ابعاد مختلف و همچنين كاهش فزاينده و غيرقابل تصور اقبال عمومي به اين قبيل حركات ناشايست برنامه ريزي شده و هدفمند آنها شده است.

وي خاطرنشان كرد: گام نخست در شناسايي و تبيين نحوه عملكرد و سياست هاي اين شبكه ها با هماهنگي برخي دستگاه هاي فرهنگي و امنيتي برداشته شد كه اين تلاش ها با استقبال كاربران و اقدامات خودجوش آنها ادامه يافت.

پیش از این یک منبع آگاه ضمن هشدار به خانواده ها و جوانان، اعلام کرده بود در صورت ادامه فعالیت های معاندانه از سوی افراد موثر شناسایی شده، اقدام مقتضی به منظور برخورد قانونی و قضایی با گردانندگان اصلی این شبکه ها صورت خواهد گرفت.

گفتني است جریان معاند كه از هر ابزاري حتي ضديت و عناد با دين براي ضربه زدن به اعتقادات و ارزشهاي والاي اسلامي ايراني سوء استفاده مي كند، در اردیبهشت ماه سال گذشته در حرکتی سخیف و هماهنگ، اقدام به راه اندازي کمپینی با عنوان یادآوری امام نقی به شیعیان كرد كه بلافاصله از سوي كاربران متعهد و آگاه در فضاي مجازي محكوم و اقدامات گسترده اي در مقابله با اين كمپين شكل گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied