شمانیوز
شما نیوز

برج ایفل دبی- تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): موزه آینده با شعار «آینده را ببین، آینده را بساز» در سال ٢٠١٧ میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز): به نقل از آرت نت نیوز؛ دبی از برنامه های خود برای ساخت موزه آینده به عنوان بنائی برای میزبانی امارات در اكسپوی جهانی سال ٢٠٢٠ خبر داد .

آينده در برج ايفل دبی

این ساختمان خارق العاده، بنا است برج ایفل دبی باشد و بنای معروف پاریس را كه پیش از ١٠٠ سال پیش و برای اكسپوی جهانی طراحی شده در خود منعكس سازد .

این پروژه اعجاب انگیز، چهارشنبه گذشته توسط رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و همچنین قانونگذار دبی " شیخ محمد بن رشید المكتوم " مطرح و ارائه شد .

شیخ، ایده ساخت این موزه را اینگونه بیان كرد: " آینده را ببین، آینده را بساز" كه این تعهدی است برای دولت در جهت خلق نوآوری و ایده های جدید .

وی همچنین در صحبت با العربیا گفت: " موزه آینده مكانی است برای خلق أیده ها و طرح های جدید اما واقعی و مقصدی است جهانی برای تمام مخترعین و پیشگامان از سراسر دنیا ."

وزیر كابینه امارات متحده عربی ،" محمد الگرگاوی" اظهار داشت: " این اثر تنها گوشه ای از پتانسیل واقعی ماست ."

آينده در برج ايفل دبی

" شان كیلا"، معمار، در توضیح این طراحی چشمگیر گفت: " قسمت سخت و توپر این بنا نماینده دانش حال حاضر ماست و فضای خالی بین این جسم سخت نماینده دانشی است كه هنوز به آن دست پیدا نكرده ایم،بنابراین ما همیشه به سمت آینده و كشف امكانات و موقعیت های جدید در حركت هستیم ."

موزه آینده در سال ٢٠١٧ میزبان بازدیدكنندگان از سراسر دنیا خواهد بود

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied