شمانیوز
شما نیوز

زنی 19 ساله در بدن کودکی 2 ساله -تصاویر

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):باز هم در کشور هندوستان یک اختلال نادر سبب زمین‌گیر شدن یک زن از بدو تولد به مدت 19 سال و نیاز به مراقبت دائم از او توسط خانواده‌اش شده است.

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):

یک زن جوان 19 ساله اهل کشور هندوستان دچار نوعی اختلال نادر ژنتیکی است که بر اثر آن بدن او رشد نمی‌کند و به شکل یک کودک دو ساله دیده می‌شود.

زنی 19 ساله در بدن کودکی 2 ساله به دام افتاد + تصاویر
گفتنی است؛ این دختر به نام Girija srinivas تنها 12 کیلوگرم به اندازه یک کودک دو ساله وزن دارد و نمی‌تواند بنشیند یا به حمل اشیا بپردازد تنها می‌تواند تا وزن یک لیوان را بلند کند.
زنی 19 ساله در بدن کودکی 2 ساله به دام افتاد + تصاویر
بررسی‌ها نشان می‌دهند، این جوان یک هنرمند چیره دست است امیدوار است بتواند حمایت‌های مالی از سراسر جهان برای خود و خانواده‌اش را به دست آورد.
بیماری او درمانی ندارد و در حقیقت عدم استخوان سازی مادرزادی است.
پزشکان هشدار داده‌اند اگر او بخواهد به سرعت گردن خود را بچرخاند ممکن است با شکستگی گردن مواجه شود، او در حال حاضر دچار مشکلات تنفسی نیز است. در حال حاضر مادر او به طور تمام وقت از او مراقبت می‌کند.
او هر ماه 5 الی 6 نقاشی می‌کشد که در حدود 10 هزار روپیه در هر ماه عایدی به دست می‌آورد.
خانواده او امیدوار هستند بتوانند با حمایت‌های مالی برای او سیلندر و کپسول اکسیژن بخرند تا او بهتر بتواند تنفس کند و در خصوص آینده زندگی‌اش به لحاظ مالی و پرستاری اطمینان بیشتری داشته باشند.
منبع: دیلی میل
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied