شمانیوز
شما نیوز

آیا شاخ بوش واقعی است!

شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز):در عکسی جنجالی ـ و ظاهراً فتوشاپی ـ اوباما رئیس جمهور فعلی آمریکا که پشت سر جرج دبلیو بوش رئیس جمهور سابق ایستاده است، برای وی شاخ گذاشته است!

به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)،عکسي از باراک اوباما رئيس جمهور آمريکا در کنار رؤساي جمهور زنده اين کشور منتشر شده که سر و صداي زيادي به پا کرده است.

در اين عکس (که ظاهراً با نرم افزار فتوشاپ دستکاري شده است) باراک اوباما که پشت سر جرج دبليو بوش رئيس جمهور سابق ايستاده است، براي وي شاخ گذاشته است.

انتشار اين عکس که گفته مي شود با فتوشاپ درست شده، سر و صداي زيادي به پا کرده است. در حالي که حزب دموکرات در منطقه دالاس اين عکس را در صفحه فيس بوک خود منتشر کرده است، جمهوريخواهان از انتشار آن به خشم آمده اند و مي گويند اين گردهمايي ميان روساي جمهور سابق واقعه اي غير سياسي و فرا حزبي در تگزاس بود و نبايد از آن بهره برداري سياسي کرد.

اين شوخي در حالي صورت گرفته است که جمهوريخواهان تگزاس از گرايش فزاينده جوانان اين ايالت به حزب دموکرات نگران شده اند و به همين علت شوخي اوباما را نماد ناکامي خود در برابر دموکراتها مي پندارند.

وقتی اوباما برای بوش شاخ می گذارد! / تصویر

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied