شمانیوز
شما نیوز

اکشن رامبو در تلویزیون

این‌طور که از شواهد امر پیداست، سیلوستراستالونه بالاخره این واقعیت را پذیرفته که کاراکتر رامبو روی پرده سینما علاقه‌مندی ندارد و باید پایان‌ کار او را روی پرده نقره‌ای اعلام کند.از قرار معلوم، پذیرش این واقعیت بوده که این اکشن‌کار مطرح دهه 80 میلادی را به فکر آن انداخته که رامبو را راهی دنیای تلویزیون کند.

به گزارش مشرق، خبر تولید مجموعه تلویزیونی «رامبو» در حالی به صورت رسمی اعلام می‌شود که از سال 2013 به این سو شایعات مختلفی در این رابطه پخش شد. شبکه تلویزیونی فوکس تهیه‌کننده این مجموعه اکشن و دلهره‌آور است. کار نگارش فیلمنامه اپیزود اول مجموعه شروع شده و با نام «رامبو: خون تازه» جلوی دوربین خواهد رفت. این اپیزود به صورت یک فیلم سینمایی ـ تلویزیونی 80 دقیقه‌ای ساخته می‌شود و فیلمنامه آن براساس فیلمنامه قسمت اول مجموعه فیلم رامبو یعنی «اولین خون» (محصول سال 1982) نوشته خواهد شد. به گفته مسئولان شبکه فوکس، این مجموعه ادای احترامی به مجموعه فیلم سینمایی رامبو خواهد بود و قرار نیست کاملا شبیه نسخه سینمایی آن باشد. هنوز معلوم نیست خود سیلوستر استالونه در نقش اصلی نسخه تلویزیونی بازی می‌کند یا این که بازیگر جوانی در نقش کاراکتر محوری داستان ظاهر خواهد شد. تهیه‌کنندگان مجموعه کوچک‌ترین خبری درباره داستان فیلمنامه آن منتشر نکرده‌اند و کسی اطلاعی از هویت شخصیت‌های اصلی داستان ندارد. این در حالی است که استالونه یکی از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه تلویزیونی است.

جب استوارت، نویسنده فیلمنامه اپیزود اول مجموعه در گفت‌وگویی اعلام کرده این فیلمنامه شگفتی‌هایی برای تماشاگران تلویزیونی به همراه خواهد داشت. وی در کار نگارش فیلمنامه اکشن‌‌های معروف «جان‌سخت» و «فراری» (نسخه سینمایی مجموعه تلویزیونی کلاسیک فراری که هریسون فورد نقش اصلی آن را بازی کرد) همکاری داشته است.

این کار تلویزیونی یک مجموعه انیمیشنی بود که عمر کوتاهی در سال 1986 داشت. اهل فن می‌گویند تولید مجموعه‌ای مثل رامبو به صورت یک کار انیمیشنی اشتباه بزرگی بوده است. صنعت سینما هم طی دو سال اخیر چند بار تلاش کرده تا پنجمین قسمت مجموعه فیلم رامبو را (که قرار است آخرین قسمت آن هم باشد) تولید کند. کلید فیلمبرداری قسمت اول رامبوی تلویزیونی اوایل سال جدید میلادی در کالیفرنیا زده خواهد شد.

این مجموعه در یک فصل 12 قسمتی آماده نمایش و پخش می‌شود و هزینه تولید آن حدود 8 میلیون دلار خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied