شمانیوز
شما نیوز

اعلام عمومی برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی

فراخوان چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی ارائه شد.

اعلام عمومی برگزاری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد مهمان نوازی
به گزارش شما نیوز: در نشست خبری چهارمین جشنواره مشارکت ملی گردشگری که امروز در سالن خلیج فارس سازمان حج و زیارت برگزار شد؛ رحمانی موحد، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بیان کرد: امسال در چهارمین جشنواره مشارکت ملی توجه ویژه‌ای به موضوع مهمان نوازی به عنوان فصل مشترک نگاه ایرانی اسلامی به گردشگری و سفر داریم. حوزه های پذیرش آثار این جشنواره عکس، سفرنامه، ایده و فیلم است. شرکت کنندگان برای ارسال آثار تا ۳۱ مرداد ماه مهلت دارند، انتخاب و داوری آثار نیز نیمه اول شهریور ماه انجام خواهد شد. نیمه دوم شهریور نیز مراسم اختتامیه جشنواره، نمایش آثار و اهدای جوایز انجام می شود.
معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: گواهینامه سفره ایرانی در پایان چهارمین جشنواره مشارکت ملی صادر می‌شود. ما تلاش می‌کنیم که گردشگری غذا به عنوان خروجی جشنواره مطرح شود.
رحمانی موحد ادامه داد: اگرچه جشنواره ما در قالب مشارکت ملی و گردشگری برگزار می‌شود اما ما خودمان را همراه با بخش‌های دیگر سازمان میراث فرهنگی می‌بینیم و معتقدیم که جشنواره در این تعامل بهتر دیده می‌شود.
وی اظهار داشت: ما علاوه بر جایزه نقدی یکی از اقلام صنایع دستی را نیز به عنوان جایزه چهارمین جشنواره مشارکت ملی در نظر گرفتیم و این امر به معنای حمایت جشنواره از صنایع دستی است.
شرکت کنندگان برای حضور در این جشنواره محدودیت سنی ندارند و دبیرخانه جشنواره مجاز است از آثار منتخب در امور نمایشگاهی و تبلیغاتی استفاده کند، همچنین شرکت کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره هر یک از حوزه های پذیرش آثار می توانند به نشانی www.irantourismfestival۴.com مراجعه کنند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied