شمانیوز
شما نیوز

«رسیتال پیانو کلاسیک » در ارسباران

«رسیتال پیانو کلاسیک » باحضور کیومرث پیرگلو جمعه ۳ آذر ساعت۲۰ در فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می رود.

«رسیتال پیانو کلاسیک » در ارسباران
به گزارش شما نیوز ، در این کنسرت قطعاتی از آهنگسازان برجسته موسیقی کلاسیک ، اسکارلاتی(سونات های دوماژور، ر ماژور، سی مینور)،مانوئل دوفایا (رقص آتش)، آلبنیز (سوییت اسپانیایی)، گرانادوس (والس های اسپانیایی شماره ۲ و ۵) و بتهوون(سونات شماره ۲۵ و پاتتیک) و نیز قطعات" خاطره ۳ و ۵" از آثار کیومرث پیرگلو نیز نواخته می شود.
کیومرث پیرگلومتولد سال ۱۳۴۰ شهر تهران است. وی از كودكى به موسیقى علاقه داشت و ابتدا به صورت خود آموز و سپس با حضور در دوره های آموزشی كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانان نزد اسماعیل تهرانى به فراگیری مبانى موسیقى پرداخت.
وی ساز سنتور را نزد استاد فرامرز پایور آموخت و از شاگردان برجسته او بود و هرروز که می گذشت نگارش پیرگلو به موسیقی کلاسیک اروپایی بیشتر می شد. فراگیری پیانو، سلفژ هارمونى، اركستراسیون، كنترپوان، انستروماناسیون یادگیری سنتور ، چاپ و انتشار آثار اساتید موسیقی ، نگارش نت‏های چاپ شده را می توان از فعالیت های هنری وی برشمرد .
پیرگلو با بهره گیری ساز پیانو نزد استادان بین المللی موفق به دریافت دیپلم پیانو از بلژیک و سوئد شد. وی همچنین تحصیلات خود را در مقطع دکتری اتنوموزیکولوژی از دانشگاه ملبورن استرالیا به پایان رساند . آلبوم های سه رخ،پردیس و شاعرانه های پیانو"برخی ازآثار وی است .
تهیه بلیت این اجرا از طریق سایت ایران کنسرت به نشانی www.iranconcert.com امکان پذیراست . علاقه مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان جلفا مراجعه یا با شماره هاي ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied