شمانیوز
شما نیوز

برگزاری نخستین دورهمی صمیمانه‌ نمایش خلاق

نخستین دورهمی صمیمانه‌ نمایش خلاق برگزار شد.

برگزاری نخستین دورهمی صمیمانه‌ نمایش خلاق
به گزارش شما نیوز ،نخستین دورهمی «نمایش خلاق» به منظور برقراری ارتباط بیشتر و تبادل اطلاعات و تجربه‌های فعالان حوزه نمایش خلاق به همت بنیاد نمایش کودک و با همکاری «آکادمی تخصصی و هنری رام» در محل این آکادمی برگزار شد.
«مکتوب شدن هنر و دانش شفاهی نمایش خلاق کودک»، «انتقال تجربیات پیشکسوتان این حوزه به مربیان جوان»، «فرهنگ‌سازی میان خانواده‌ها جهت آشنایی با حوزه نمایش خلاق» و «بررسی روش‌هایی که بتوان نمایش خلاق را میان گروه‌های سنی مختلف کودک به اجرا درآورد» و ... در این دورهمی به عنوان دغدغه هاى مربيان و دست‌اندركاران حوزه کودک مطرح شد.
این برنامه با حضور داوود کیانیان رییس بنیاد نمایش کودک، منصورخلج، منوچهر اکبرلو، فائزه فيض، حسین فدایی‌حسین (از اعضاى بنياد نمايش كودك) و آناهیتا غنی‌زاده مدير مسئول آكادمى تخصصى و هنرى راما برگزار شد.
در این دورهمی همچنین سيد جمال ميرجعفرى، رضا بيات نماينده موسسه تماشاگان، مهدى فرشيدى سپهر، مهدى مقيمى اسفندآبادى، شراره طيّار، فاطمه خدابنده‌لو، مژگان وثوقى، ركسانه عبقرى، مليحه ميرى، تبسم مزينانى، بهنوش ناصرپور، روژين ستارى، مژگان منتصريان و جمعی از مربیان باتجربه و فعال «نمایش خلاق» حضور داشتند.
در نخستین دورهمی نمایش خلاق، مقرر شد، این برنامه به صورت مستمر در آموزشگاه‌ها و موسساتى كه با نمايش خلاق مرتبط هستند برگزار شود تا با شناخت بيشتر، تجارب مختلف دست‌اندركاران، پژوهشگران و به خصوص مربيان نمايش خلاق منتقل و تجمیع شود.
دومین دورهمی نمایش خلاق در تاریخ ۲۸ آذرماه برگزار می شود.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied