شمانیوز
شما نیوز

نگارش «اهانت به اجرا» توسط سیروس همتی

سروس همتی: «مشغول نوشتن متن نمایش نامه ای با عنوان «اهانت به اجرا» هستم . نمایشی که مراحل نوشتنش ممکن است دچار تغییراتی بشود و داستانش در باره اهانت یک تماشاگر به اجرای یک نمایش است. »

نگارش «اهانت به اجرا» توسط سیروس همتی
به گزارش شما نیوز ، سروس همتی در باره فعالیت های جدید کاری خود گفت: مشغول نوشتن متن نمایش نامه ای با عنوان «اهانت به اجرا» هستم. نمایشی که مراحل نوشتنش ممکن است دچار تغییراتی بشود و داستانش در باره اهانت یک تماشاگر به اجرای یک نمایش است. فضای نمایش کمدی است و محصول گروه تئاتر مانی است و قرار است آن را از ۲۰ شهریور در سالن استاد ناظر زاده در تماشاخانه ایرانشهر اجرا شود.
وی در ادامه تاکید کرد : در اجرای نمایش گروه تئاتری نقاب با ما همکاری خواهند داشت و با چند بازیگر مشغول مذاکره هستم که هنوز چیزی قطعی نشده است. نمایش در حدود ۸ شخصیت دارد .
همتی در باره بازیش در نمایش گفت : بازیم در این نمایش بسته به این مسئله است که نتوانم با تمام گزینه های قطعیم بازیگری به توافق برسم .
همتی در باره آخرین فعالیتش که اجرای نمایش نامه خوانی الهه بود، گفت : الهه در فرهنگسرای اندیشه نمایش نامه خوانی شد و متنش را خودم نوشته بودم ، که قبلا توسط نشر نیستان به چاپ رسیده است . در این کار خودم ، شهرام مسعودی ، علی یعقوب زاده، قربان نجفی ، مهدی صباعی ، آستانه هداوند و سمانه حبیب پور حضورداشتند.
گفتنی است بازی در نمایش های ، خروسک پریشان (داود کیانیان ) ، بازی تابلوی اخر (نصرا… قادری) ، مسافران مرو (سید جواد هاشمی)، رویاهای خلیج فارس (امیر دژاکام) ، بهرام چوبینه (شکرخدا گودرزی) ، بلوط های تلخ (شهرام کرمی) ، حریم (ارش دادگر ) ، اسب های پشت پنجره (روح ا… جعفری ) ، بسه دیگه خفه شو ، بحرالغرایب و کالیگولا شاعر خشونت (اتیلا پسیانی) ،خانمچه ومهتابی و مومیا ( هادی مرزبان ) ، نامه (گلاب ادینه ) ، در چهارسو خبری نیست و روز سرباز ( حسن باستانی ) ،طلسم صبحگل (دکتر قطب الدین صادقی )، ترن ( نیما دهقان ) ، معمای مطربان پریشان ( کوروش زارعی ) ، روشان ( فریدون محرابی) ، طروپ طرب و بوقلمون ( خیرا…تقیانی ) و نویسندگی وکارگردانی نمایش های مثل مونی و کاروان هایش ، غروب تا غروب ، جایی میان خوک ها ، برگ ریزان ، محال هم ممکن است ،مجلس برادر کشی ، قربانی ، ح دو چشم از جمله فعایت های مهم کاری همتی در سه دهه فعالیتش در تئاتر هستند و بارها برنده جوایز متعددی برای نویسندگی شده است.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied