شمانیوز
شما نیوز

هشت تیر، آخرین فرصت ثبت‌نام در بزرگ‌ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی‌های ویدئویی منطقه

فرصت ثبت‌نام در رویداد Tehran Game Convention ۲۰۱۸ به عنوان بزرگ‌ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی‌های ویدئویی منطقه، آخر این هفته به پایان می‌‌رسد.

هشت تیر، آخرین فرصت ثبت‌نام در بزرگ‌ترین رویداد آموزشی و تجاری بازی‌های ویدئویی منطقه
به گزارش شما نیوز ،در فاصله یک هفته تا آغاز TGC۲۰۱۸، فرصت ثبت‌نام در این رویداد به پایان می‌رسد. به این ترتیب علاقه‌مندان به تهیه بلیت و شرکت در این رویداد، تنها تا هشتم تیرماه فرصت ثبت‌نام دارند.
رویداد تی جی سی هفته آینده ۱۴ و ۱۵ تیرماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برپا می‌شود. در این رویداد که تاکنون حضور بیش از ۱۲۰۰ شرکت کننده در آن قطعی شده است، ۷۲ کنفرانس با حضور ۴۶ سخنران خارجی و ۲۶ سخنران داخلی در ۵ موضوع اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی برگزار می‌شود تا شرکت کنندگان با دانش روز دنیا در حوزه‌های بازی‌سازی آشنا شوند.
همچنین ۴ پانل تخصصی با موضوعات نقش رسانه در موفقیت بازی‌ها، نحوه اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موثر در فضای دیجیتال، انتخاب صحیح برای پیوستن به شتاب‌دهنده‌ها یا شرکت‌های بزرگ و آموزش آکادمیک در صنعت گیم برپا می‌شود.
همچنین ۶ مسترکلاس فشرده بازی‌سازی، یک روز پیش از آغاز رسمی رویداد یعنی سیزدهم تیر در انستیتو ملی بازی‌سازی با حضور اساتید بین‌المللی برگزار می‌شود.
حضور ۲۴ ناشر و خریدار بازی خارجی در کنار ده‌ها سخنران و بازی‌ساز بین‌المللی، این رویداد را به بزرگ‌ترین بستر و فرصت برای بازی‌سازان کشور در جهت گسترش تعاملات بین‌المللی بدل کرده است.
جهت مشاهده فهرست کنفرانس‌ها، پانل‌ها، و مسترکلاس‌ها، آشنایی با سابقه سخنرانان و اساتید این رویداد و همچنین مشاهده شرکت‌های حاضر در بخش تجاری TGC۲۰۱۸، و در نهایت ثبت‌نام در آن، می‌توانید به سایت این رویداد به نشانی tehrangamecon.com/fa مراجعه کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied