شمانیوز
شما نیوز

وضعیت بهنام صفوی در بیمارستان + عکس

مدیر برنامه بهنام صفوی درباره آخرین وضعیت جسمانی خواننده محبوب کشور خبر داد و گفت: وضعیت هوشیاری او کمی پایین است و دکتر‌ها تمام تلاششان را می‌کنند و امیدواریم در چند روز آینده شرایط بهتر شود.

وضعیت بهنام صفوی در بیمارستان + عکس
مدیر برنامه بهنام صفوی درباره آخرین وضعیت جسمانی خواننده محبوب کشور خبر داد و به خبرنگار «صبا» گفت: وضعیت هوشیاری او کمی پایین است و دکتر‌ها تمام تلاششان را می‌کنند و امیدواریم در چند روز آینده شرایط بهتر شود.
فوادیان در ادامه توضیح داد: بهنام صفوی سال ۹۴ به دلیل عارضه مغزی عمل جراحی انجام داد و خرداد سال گذشته هم به دست پروفسور سمیعی در آلمان مورد عمل جراحی قرار گرفت. بهنام به دلیل شیمی درمانی‌هایی که انجام داده بود و ضعف شدید از هفته گذشته در بخش مراقبت‌های ویژه هستند و وضعیت تغییری نکرده است.
وضعیت بهنام صفوی در بیمارستان + عکس
وی در پایان گفت: خوشبختانه همه علائم حیاتی او خوب است و کاری که از دست ما بر می‌آید آرزو برای بهبود کامل وضعیت جسمانی اوست. در روز‌های گذشته خبر بستری شدنِ بهنام صفوی در بیمارستان، هواداران این خواننده را نگران کرده است. صفوی در ماه‌های گذشته درگیر طی کردن مراحل درمانی عارضه مغزی‌اش بود.
این خواننده از روز چهارشنبه پنجم دی ۱۳۹۷ به‌دلیل وخامت اوضاع جسمانی‌اش در بخش سی‌سی‌یوی یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد. صفوی سال گذشته به علت داشتن تومور مغزی عمل جراحی موفقیت‌آمیزی تحت نظارت پروفسور سمیعی در شهر هانوفر آلمان داشت. وضعیت بهنام صفوی در بیمارستان + عکس
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied