شمانیوز
شما نیوز

ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد

به مناسبت چهل سالگی انقلاب و همزمان با سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر، ویژه برنامه نشست‌های تخصصی موسیقی ایران، با اجرای رضا مهدوی از رادیو گفتگو پخش خواهد شد.

ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد
روابط عمومی سی و چهارمین جشنواره موسیقی نوشت: بررسی چالش‌ها و عدم تحقق قانون حمایت از مولف و مصنف در موسیقی ایران، بررسی عملکرد نهاد‌های آموزشی در ایران، راهبرد‌های آموزش موسیقی ایرانی به کودکان و تاثیر تحولات فرهنگی و اجتماعی در موسیقی ایران از جمله موضوعاتی است که در، ویژه برنامه رادیو گفتگو به آن پرداخته می‌شود.
همچنین بررسی وضعیت موسیقی ایرانی در مواجه با چالش‌های جهانی شدن و پیامد‌های آن و همچنین بررسی تاثیر جریانات موازی در سیاستگذاری موسیقی ایران دو موضوع دیگری است که در روز‌های پایانی جشنواره با حضور مهمانان مختلف بررسی می‌شود.
شهاب منا، بابک چمن آرا، هومان اسعدی، حمیدرضا اردلان، ندا نصیری، بهزاد میرزایی، رضا صمیم، آروین صداقت کیش، بردیا صدرنوری و مانی جعفرزاده مهمانان این ویژه برنامه هستند.
لازم به ذکر است گفتمان رادیویی چهل سالگی موسیقی هرشب ساعت ۹ با واحد سیار رادیو گفتگو از تالار وحدت به مدت ۶ شب به صورت زنده پخش خواهد شد.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر از ۲۴ تا ۳۰ بهمن در تهران برگزار خواهد شد. علاقه‌مندان به حضور در اجرا‌های جشنواره فجر می‌توانند با مراجعه سایت‌های iranconcert.com و ۳۶۷۰.ir بلیط اجرای مورد نظر را تهیه کنند.
ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب در جشنواره موسیقی فجر اعلام شد
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied