شمانیوز
شما نیوز

اظهار نظر عجیب بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت!

بهنوش بختیاری در یک برنامه تلویزیونی درباره گران شدن قیمت گوشت اظهارنظر عجیبی کرد و آن را پسندیده دانست.

اظهار نظر عجیب بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت!
بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون عصر روز چهارشنبه اول اسفندماه در برنامه "خیابان جام جم" حضور پیدا کرد. او برای بازی در مجموعه "گل و بلبل" نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن در جشنواره جام جم است.
اظهار نظر عجیب بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت!
این بازیگر در بخشی از این برنامه درباره افزایش قیمت گوشت گفت: "توصیه می‌کنم که در مورد تغذیه حواستان جمع باشد، گوشت هم کمتر بخورید. چه بهتر که گوشت گران شد، زیرا که چیز خیلی خوبی نیست. هیچ خانواده‌ای شرمنده بچه‌اش نباشد و بگوید که چه بهتر گوشت نمی‌خورید. "
به گزارش شمانیوز: بهنوش بختیاری در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اکنون ساکن شهرک ژاندارمری است. او بعد از گذراندن تحصیلات ابتدایی و راهنمایی و دبیرستان وارد دانشگاه آزاد شد آن هم در رشته مترجمی زبان فرانسه و این رشته را تا گرفتن مدرک کارشناسی در واحد تهران مرکز گذراند.
بیوگرافی کامل بهنوش بختیاری نام: بهنوش نام خانوادگی: بختیاری تاریخ تولد:۱۳۵۴/۲/۲۹ محل تولد: تهران مدرک تحصیلی: لیسانس زبان فرانسه تاهل: متاهل همسر: محمدرضا آرین پدرش بختیاری و مادرش تهرانی است. بهنوش عضو آخر یک خانواده ۶ نفری است. یک خواهر و دو برادر بزرگ‌تر از خود دارد که هر سه متاهل هستند.
اظهار نظر عجیب بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت! او در تیرماه ۱۳۷۸ با محمدرضا آرین نویسنده‌ی کار‌های طنز مهران مدیری ازدواج کرده و از زندگی خود بسیار راضی است. اظهار نظر عجیب بهنوش بختیاری درباره گرانی گوشت!
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied