شمانیوز
شما نیوز

ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود؟ + عکس

مهناز افشار برخی خبر‌های غیر رسمی حاکی از ممنوع‌الخروجی مهناز افشار است. این بازیگر پس از بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی که از تصویر یک روحانی سوء‌استفاده کرده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت.

ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود؟ + عکس
به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از خبرآنلاین: برخی خبر‌های غیر رسمی حاکی از ممنوع‌الخروجی مهناز افشار است. این بازیگر پس از بازنشر توییتی از یک حساب کاربری جعلی که از تصویر یک روحانی سوء‌استفاده کرده بود، مورد انتقادات شدید قرار گرفت.
ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود+ عکس
از جمله برخی از کاربران فضای مجازی، خواستار محاکمه او به دلیل تشویش اذهان عمومی با این هشتک شده‌اند. در همین راستا، جواد جاویدنیا، معاون دادستان کل‌کشور، امروز (دوشنبه ۹ اردیبهشت) درپاسخ به خبرنگاران، درباره پیگرد قضایی مهناز افشار توضیح داد: «اقدامات لازم در این‌باره در دستگاه قضایی در حال انجام است. هر کسی هر اقدامی انجام می‌دهد باید پاسخگوی اعمال و رفتارش باشد.»
ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود+ عکس
او در واکنش به پرسش یک خبرنگار که توییت مهناز افشار را زمینه‌ساز قتل روحانی همدانی دانست، پاسخ داد: «در مسائل قضایی نمی‌توان بر مبنای موجی که راه افتاده اقدام کرد. تمام این موارد باید بررسی کارشناسی دقیق شود و اگر بنابر برخورد قضایی باشد، روند اطلاع‌رسانی خاص خود را دارد.». اما توییت جنجالی مهناز افشار چه بود؟ ماجرا از این قرار بود که یک حساب جعلی به نام سیدمصطفی حجازی با قرار دادن تصویر یک روحانی، پیامی دروغین را منتشر کرد و حساسیت‌های زیادی را برانگیخت. شش روز پیش، مهناز افشار با انتشار یک پست اینستاگرامی، اعلام کرده بود در سفری به آلمان در یک ورکشاپ شرکت خواهد کرد و امروز به طور غیر رسمی خبر آمد او ممنوع‌الخروج شده است.
ماجرای توئیت جنجالی مهناز افشار چه بود+ عکس
طلبه مازندرانی از مهناز افشار شکایت کرد خبرگزاری فارس نیز نوشته است: سیدغفار دریاباری صاحب صفحه‌ای که صفحه‌ای تقلبی در توییتر با استفاده از عکسش باز شده بود و با انتشار توییتی درباره حشدالشعبی خبرساز شد، درباره نحوه اطلاعش از این اتفاق گفت: چند روز پیش بود که یکی از دوستان نزدیکم به من پیام داد که در فضای مجازی از تصویر من سوءاستفاده می‌کنند و صفحه‌ای به نام سیدمصطفی حجازی مطالبی را علیه حشدالشعبی منتشر می‌کند. پیش از مشخص شدن تقلبی بودن این صفحه مهناز افشار به توییت خبرساز این صفحه تقلبی واکنشی نشان داد و البته خیلی زود آن را حذف کرد. این طلبه مازندرانی دراین‌باره افزود: من با کسی که با استفاده از تصویر من سوءاستفاده می‌کند حرفی ندارم، او یک فرد معاند و بی‌معرفت است، اما حرف حساب من با سلبریتی‌هایی است که مطالب را بدون تحقیق منتشر می‌کنند و منجر به یتیم شدن فرزندان این روحانی همدانی شدند. وی درباره علت این سوءاستفاده از تصویر روحانیت گفت: ضدانقلاب با این کار خود قصد داشت دو تا کار را انجام دهد، یک وجهه طلبه‌هایی که برای کمک مردم سیل‌زده آمده بودند را خراب کنند و دوم کمک‌های برادران حشدالشعبی را در مناطق سیل زده زیر سوال ببرند و نتیجه‌اش این شد که یک فرد روحانی در همدان جانش را از دست داد. اما ضدانقلاب و کسانی که به ظاهر قصد دارند انقلاب و روحانیت را تخریب کنند بدانند که ما تا پای جان پای این نظام ایستاده‌ایم.
دریاباری درباره حضورش در شبکه‌های اجتماعی هم گفت: من تا پیش از این که این جریانات به وجود بیاید هیچ صفحه توییتری و یا اینستاگرامی نداشتم و فقط در تلگرام فعالیت می‌کردم. به نظر خودم این تصویر منتشر شده از من نیز از مطلبی که سال گذشته درباره سیدالشهدا در تلگرام نوشت برداشته شده و حالا توسط آن صفحه جعلی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است. وی در پایان درباره اضافه کرد: سخت در حال پیگیری هستم تا با افرادی که از این فضا سوءاستفاده کردند برخورد شود، حتی به همین منظور وکیل اختصاصی گرفتم و از این افراد هم شکایت کرده‌ام.
*"صحت خبر را شمانیوز تایید یا رد نمی کند"
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • Z.sh.L

    زنده بادجمهوری اسلامی