شمانیوز
شما نیوز

زمان پخش پایتخت 6 مشخص شد + جزئیات

الهام غفوری تهیه کننده سریال «خواب زده‌» که در ژانر وحشت توسط سیروس مقدم ساخته شده است درباره آخرین وضعیت تولید این اثر و همچنین تهیه سری جدید «پایتخت» که تولید آن را نیز برعهده دارد، صحبت کرد.

زمان پخش پایتخت 6 مشخص شد + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از صبا: الهام غفوری تهیه کننده سریال «خواب زده‌» که در ژانر وحشت توسط سیروس مقدم ساخته شده است درباره آخرین وضعیت تولید این اثر و همچنین تهیه سری جدید «پایتخت» که تولید آن را نیز برعهده دارد، صحبت کرد.
زمان پخش پایتخت 6 مشخص شد + جزئیات الهام غفوری تهیه کننده سریال «خواب زده‌» به کارگردانی سیروس مقدم در گفتگو با خبرنگار صبا درباره جزییات ساخت این اثر ۲۵ قسمتی گفت: فیلمبرداری این سریال تقریبا از آذرماه شروع شد و تا ۲۵ اردیبهشت ۹۸ ادامه داشت و در حال حاضر مراحل فنی آن انجام می شود. وی افزود: زمان توزیع «خواب زده‌» هنوز مشخص نیست و باید برای دریافت مجوز آن به وزارت ارشاد برویم. این تهیه کننده با اشاره به داستان ماورایی و عاشقانه این سریال بیان کرد: سیروس مقدم در تلویزیون و سینما تجربه داشت و دوست داشت در شبکه نمایش خانگی هم سریالی بسازد. غفوری با ابراز رضایت از روند تولید «خواب زده» تصریح کرد: من احساس خوبی نسبت به این سریال دارم و امیدوارم با توجه به تلاش هایی که انجام دادیم بتوانیم سریال باکیفیتی را برای مردم به نمایش دربیاوریم تا در آینده از «خواب زده» به عنوان یک اثر خوب و باکیفیت یاد کنند. تهیه کننده سریال «پایتخت» درباره زمان پخش فصل جدید این مجموعه نیز خبر داد: در حال حاضر برای ساخت این سریال و پخش آن در نوروز ۹۹ با تلویزیون مذاکره می کنیم. نسخه سینمایی «پایتخت» هم هر زمان که محسن تنابنده اعلام آمادگی کند وارد مرحله فیلمبرداری می شود. وی در پایان و در پاسخ به پرسشی مبنی بر نبود خشایار الوند در فصل جدید «پایتخت» و آسیب هایی که ممکن است این موضوع به کار بزند، گفت: نبود خشایار الوند می تواند خیلی آسیب زا باشد. او ۱۰ سال بود که با ما «پایتخت» را کار کرده بود و تقریبا روی کار مسلط شده بود اما چون ایده پردازی و طراحی این مجموعه را محسن تنابنده انجام می داد امیدوارم که نبود الوند خیلی مشکل ساز نشود. سریال «خواب زده» به تهیه کنندگی الهام غفوری است که قصه آن توسط سعید نعمت الله در ژانر وحشت به نگارش در آمده است. «خواب زده» بناست در سه فصل برای پخش در شبکه نمایش خانگی ساخته شود و علیرضا شجاع نوری، لادن مستوفی و ریحانه پارسا، پریوش نظریه، مهدی سلطانی، سام درخشانی، ایرج نوذری، لادن مستوفی، سیما بابایی، فرید سجاد حسینی و امیر علی دانایی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه هستند. «خواب زده» اولین سریال مقدم و نعمت اله در ژانر وحشت به شمار می‌رود‌ که اغلب بازیگران آن نیز سینمایی هستند.
آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied