شمانیوز
شما نیوز

ساعت پخش سریال عروس تاریکی از شبکه یک سیما

سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‎کنندگی محمدرضا تخت‎کشیان از شنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

ساعت پخش سریال عروس تاریکی از شبکه یک سیما

به گزارش خبرنگارشمانیوز: سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی و تهیه‎کنندگی محمدرضا تخت‎کشیان از شنبه هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مجموعه تلویزیونی عروس تاریکی به تهیه کنندگی “محمدرضا تخت کشیان”، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۶۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای تولید شده است.

خلاصه سریال عروس تاریکی

در خلاصه داستان «عروس تاریکی» آمده است: فرشته در شب عروسی اش به قتل می رسد. نامزد سابق فرشته، جوانی به نام پیمان است که طبق شواهد و مدارک، متهم به قتل است و دستگیر می شود. پس از برگزاری مراسم چهلم فرشته، دختر جوانی به نام ترانه …

داستان این سریال از جایی آغاز می شود که زن و شوهری به نام «سیمین» و «سیاوش» پس از سال ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند.

در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند.

بازیگران سریال عروس تاریکی

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی ،  فریبا کوثری، لوون هفتوان ، سید مهرداد ضیایی،شهرزاد کمال زاده ، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی ، شمسی فضل الهی،مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می کنند.

اتفاق ناگوار سر صحنه

یکی از اتفاقات ناگواری که سرصحنه سـریال عروس تاریکی رخ داد حادثه درگذشت لوون هفتوان بازیگر ارمنی فیلم دراکولا بود. زنده یاد لوون هفتوان که برای بازی در سـریال عروس تاریکی قرارداد بسته بود ۱۹ اسفند ماه سال گذشته سرصحنه دچار سکته شد و از دنیا رفت.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زهرا

    بعععععععله دیدیم که چقدر سر قول و وعده هاشون هستند و پخشش کردند

  • ناشناس

    مارال

  • مارال

    کاش میگفتین کدوم شنبه پخش میشه تا ما هرشب منتظر نبودیم😒