شمانیوز
شما نیوز

واکنش تند 20:30 به حضور رامبد جوان و نگارجواهریان در کانادا + فیلم

:مبحثی در فضای مجازی داغ شده که رامبد و نگار جواهریان که اکنون باردار است به بهانه مسائل کاری به این سفر رفته اند و عملا قصدشان از این سفر متولد شدن فرزندشان در این کشور است و اینکه چرا رامبد جوان مجری برنامه خندوانه که مدعی میهن پرستی است حاضر به تولد فرزندش در ایران نیست

واکنش تند 20:30 به حضور رامبد جوان و نگارجواهریان در کانادا + فیلم

به گزارش خبرنگارشمانیوز: مبحثی در فضای مجازی داغ شده که رامبد و نگار جواهریان که اکنون باردار است به بهانه مسائل کاری به این سفر رفته اند و عملا قصدشان از این سفر متولد شدن فرزندشان در این کشور است و اینکه چرا رامبد جوان مجری برنامه خندوانه که مدعی میهن پرستی است حاضر به تولد فرزندش در ایران نیست

 از آن جایی که جواهریان باردار است و بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت نخواهد داشت مخاطبان بر این عقیده هستند در همان کشور فارغ خواهد شد و اصل سفر نه برای اکران قانون مورفی بلکه برای تولد فرزندشان در کشوری که آمال و آرزوهای سلبریتی‌ها به نظر می‌رسد، است.

نگار جواهریان بانوی بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای کشورمان پستی را در اینستاگرام مبنی بر اکران فیلم سینمایی قانون مورفی در تورنتو کانادا منتشر کرد.

درحال حاضر نگار جواهریان که دوره ی بارداری را سپری می کند به همراه همسرش رامبد جوان که کارگردان فیلم سینمایی قانون مورفی است برای اکران این فیلم در تورنتو حضور دارند.

Technology-background-with-gradient-colors-Top-1

فیلم سینمایی قانون مورفی در ۱۲ دی ماه سال ۹۷ بر روی پرده ی سینماهای سراسر کشور به اکران در آمد.

در فیلم سینمایی قانون مورفی بازیگرانی همچون: امیر جدیدی، امیر جعفری، آناهیتا درگاهی، سروش صحت، سیروس گرجستانی، ارشا اقدسی، هادی کاظمی، رامبد جوان و … نقش آفرینی می کنند.

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان برای اکران یک فیلم به تورنتو کانادا سفر کرده ولی در جامعه شایعه شده است برای تولد فرزندش به کانادا رفته است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • فرهنگی ایرانی

    واقعا متأسفم

  • مهرنوش

    زندگی شخصی بقیه به ما هیچ ربطی نداره دوست داشته بره کانادا حالا واسه هرکاری. ..والا به خدا