شمانیوز
شما نیوز

کتاب کاری ویژه معلمان، مربیان و مادران جوان

کتاب «خانم مربی»؛ مجموعه‌ای از خاطرات شفاهی سعیده صدیق‌زاده پیرامون مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب است که از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‎یار» منتشر شده است.

کتاب کاری ویژه معلمان، مربیان و مادران جوان
این کتاب به مسائل تربیتی و آموزشی نسل‌های بعد از انقلاب پرداخته و جایگاه تربیت دینی، سبک زندگی خانوادگی صحیح و حفظ ارزش‌های انقلابی را با روایتی شیرین از خاطرات شفاهی مربی باسابقه پرورشی در دهه‌های شصت، هفتاد و هشتاد، تبیین کرده است.

کتاب «خانم مربی» به دنبال انتقال تجربیات موفق تربیتی است که موضوعات مختلف فرهنگی با رعایت کیفیت، عمق، تنوع و شیوایی، به عنوان شاخصه‌های کار مفید تربیتی و انسان‌ساز، می‌باشد. محتوای جذاب و نکات ظریف تربیتی بسیاری که در این کتاب آمده، باعث می‌شود «خانم مربی» را "کتاب کار معلمان و مربیان" و "کتاب کار مادران و همسران جوان" قلمداد کرد.

پیش از این کتاب‌های «مربای گل محمدی» (خاطرات و تجربیات مربیان پرورشی دهه شصت) و «دختر تبریز» (خاطرات یک معلم، مربی و امدادگر برجسته تبریزی) از مجموعه کتاب‌های تاریخ شفاهی مدارس انقلاب، از سوی انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار» منتشر شده است.

کتاب «خانم مربی» به کوشش مرضیه ذاکری و در 272 صفحه، با قطع رقعی و قیمت سی هزار تومان به چاپ رسیده است. تهیه این کتاب و سایر کتاب‌های انتشارات دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی «راه‌یار»، از طریق تارنمای عماریار به آدرس www.AmmarYar.ir ، شماره تلفن‌های 02142795454 و 09199038270 و فروشگاه‌های معتبر محصولات فرهنگی سراسر کشور امکان‌پذیر است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied