شمانیوز
شما نیوز

سریال گاندو قسمت15 | یکشنبه شنبه 2 تیر

سریال گاندو یک سریال ضدجاسوسی مهییج و خوش ساخت است که تولید آن با زحمت زیادی همراه بوده است.«گاندو» به تهیه‌کنندگی مجتبی امینی در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است.

سریال گاندو قسمت15 | یکشنبه شنبه 2 تیر

به گزارش خبرنگار شمانیوز ، سریال گاندو یک سریال ضدجاسوسی مهییج و خوش ساخت است که تولید آن با زحمت زیادی همراه بوده است. همه آنچه درباره سریال گاندو باید بدانید در زیر آمده است.

جواد افشار یکی از کارگردانان نسبتاً پرکار تلویزیون است. او مجموعه‌های غروب بی‌پایان، سایه سکوت، پول کثیف، جابربن‌حیان، روز رفتن، گل یا پوچ، روزهای زیبا، لبه آتش، سی‌امین روز، مادرانه، کیمیا، برادر و آنام را کارگردانی کرده است. برخی از کارهای او پربیننده و برخی هم ناموفق بوده است.

 

داستان سریال گاندو بر اساس واقعیت است. افشار در تجربه‌ای جدید به سراغ ساخت قصه‌ای امنیتی رفته و طبیعی است که تولید یک مجموعه اکشن -آن هم در ایران- کار ساده‌ای نباشد. تبدیل یک سوژه واقعی به یک فیلمنامه و سپس تصویری کردن آن کار ساده‌ای نیست. معذوریت‌های امنیتی از یک‌سو و سختی تصویرکردن سکانس‌های اکشن در ایران، آن هم در شرایطی که از شهرک سینمایی و امکانات لازم خبری نیست، قطعاً کار دشواری است.

سریال گاندو برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان  خبرنگار ایرانی-آمریکایی واشنگتن‌پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال ۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد. 

 

ساعت پخش و تکرار

سریال گاندو هر شب ساعت 20 و 45 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و شما می‌توانید تکرار آن را در ساعت‌های 1و20 دقیقه بامداد، 9و 30 دقیقه صبح و 14 بعدازظهر شاهد باشید.

 

(منبع پخش کنند فیلم‌ها سایت آپارات می‌باشد و سایت خبری شمانیوز دخالتی و مسئولیتی در مورد محتوای فیلم‌ها ندارد)

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied