شمانیوز
شما نیوز

125 تن کاغذ بین 300 نشریه توزیع شد/ 300 تن دیگر در همین هفته توزیع می‌شود

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات،125 تن کاغذ روزنامه‌ای بین نشریات کشور که عمدتا هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های استانی و منطقه‎ای بودند، توزیع شد.

 125 تن کاغذ بین 300 نشریه توزیع شد/ 300 تن دیگر در همین هفته توزیع می‌شود
به گزارش خبرنگار شمانیوز و به نقل از  روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در ششمین جلسه «کمیته توزیع کاغذ مطبوعات» با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست‌ نشریات و بر اساس اولویت‌های اعلامی، تخصیص 125تن کاغذ، نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، از تاریخ 5تیر 98 آغاز شد. این مجموعه توسط شرکت نگارگستر و به قیمت کیلویی 5150 تومان در حال توزیع است. طبق اعلام کمیته توزیع کاغذ معاونت مطبوعاتی 300 تن کاغذ دیگر نیز تا پایان همین هفته بین مطبوعات توزیع می‌شود. همچنین طی روزهای آتی میزان بیشتری کاغذ توزیع می‌شود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

 

مطابق گذشته، این فهرست‌ها با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وبسایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.(اینجــا)
شایان ذکر است کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه هایی که به دلیل کمبود کاغذ اختلالی در انتشار آن‌ها ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.

 


 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied