شمانیوز
شما نیوز

عموهای فیتیله ای با برنامه دوقلوها برمی گردند + جزئیات

معصومه آشتیانی‌زاد مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با حضور در برنامه «سیمای خانواده» شبکه یک سیما درباره ویژه برنامه‌های این شبکه توضیحاتی ارائه کرد.

عموهای فیتیله ای با برنامه دوقلوها برمی گردند + جزئیات

به گزارش ، شمانیوز به نقل از تسنیم :  معصومه آشتیانی‌زاده مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو سیما با اشاره به اینکه ماموریت شبکه دو سیما در حوزه کودک و خانواده است، گفت: بیشترین موضوعات تولیدی این شبکه حول محور خانواده و کودکان است اما محورهای مانند حجاب و عفاف و نقش آن در خانواده و همچنین بحث زبان و ادب فارسی نیز از محورهای مورد توجه برنامه سازی این شبکه است.

 

وی درباره ویژه برنامه‌های این شبکه افزود: گروه کودک ویژه برنامه تابستانی «دوقلوها» با اجرای عموفیتیله‌ای‌ها را آماده کرده که دارای فضای شاد و مفرحی است، سری جدید برنامه «اقیانوس آرام» را مخصوص نوجوانان  داریم. برنامه‌های «چهل برگ»، «شهر به شهر» و «هشتک رخداد» از دیگر ویژه برنامه‌های تابستانی است.

 

مدیر گروه خانواده و فرهنگ شبکه دو با بیان استمرار برنامه های قبلی این گروه با تمرکز بر موضوع تابستان اظهار داشت: برنامه‌هایی مانند «کام شیرین» و «هزار راه نرفته» از جمله این برنامه‌ها است. «کام شیرین» با محوریت تربیت فرزندان این فصل روی آنتن رفته است و «هزار راه نرفته» حوزه ازدواج و تحکیم خانواده و معضل طلاق را مورد بررسی قرار می‌دهد، برنامه جدیدی به نام «فرزند زمانه» که تربیت فرزندان را از نگاه خانواده و کارشناسان مورد برسی قرار می‌دهد را نیز خواهیم داشت.

 

آشتیانی دو مبحث «عفاف و حجاب» و «پاسداشت زبان فارسی» را از موضوعات مهم تولیدی شبکه دانست و تصریح کرد: در مورد عفاف و حجاب برنامه‌هایی مانند «از لاک جیغ تا خدا» و «بی‌مرز حجاب» را در برنامه داریم. فصل جدید «از لاک جیغ تا خدا» تنها درباره خانم‌ها نیست و در این فصل به مسائل مربوط به آقایان و تحولاتی که در زندگی‌شان ایجاد شده نیز پرداخته می‌شود. در «بی‌مرز حجاب» هم نگاهی برون‌مرزی به حجاب داریم، مستندی که به نفوذ اسلام در کشورهای غربی و تحولی که خانم‌ها بعد از گرایش به اسلام داشته‌اند می‌پردازد.

در مورد پاسداشت زبان فارسی گروه اجتماعی شبکه دو؛ مسابقه «آقا و خانم پارسی» را با اجرای اسماعیل آذر به صورت مشاعره آماده کرده است، برنامه در «حلقه رندان» هم برنامه طنز گونه در حوزه شعر طنز است و به بخش‌های متنوعی برمی‌گردد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied