شمانیوز
شما نیوز

برای اطلاع از نحوه رای دادن به شرکت کنندگان عصر جدید کلیک کنید

در مرحله دوم عصر جدید از بین دو منتخب داوران یک نفر با رای مردم به مرحله نیمه نهایی راه می یابد. نحوه رای دادن در عصر جدید به این شرح است.

برای اطلاع از نحوه رای دادن به شرکت کنندگان عصر جدید کلیک کنید
به گزارش شمانیوز به نقل از راهبرد معاصر؛  برنامه جدید احساس علیخانی با نام " عصر جدید" شنبه و یکشنبه گذشته از شبکه سه سیما بعد از خبر ساعت ۲۲ پخش شد. این برنامه که از نظر کارشناسان تلویزیون نمونه ایرانی مسابقه "گات تلنت " آمریکایی است در هر شب ۷ شرکت کننده دارد که تنها یک نفر با نظر داوران مستقیما به مرحله بعد خواهد رفت و نفرات بعدی در صورت گرفتن رأی مثبت باید منتظر نظر مردم باشند که از طریق اپلیکشین روبیکا رأی آن‌ها ثبت خواهد شد و در این مرحله هم فقط یک نفر به دور بعدی صعود می‌کند. در همان ابتدای مسابقه احسان علیخانی راجع به نحوه اجرا و رأی گیری و رفتن به مرحله بعد توضیحاتی به مردم داد:


نحوه رای دادن در عصر جدید

هر شبی که مسابقه اجرا می‌شود یک فینال زود هنگام دارد به این معنی که با توجه به تعداد آرا؛ شرکت کننده‌ها باید منتظر بمانند تا آخر برنامه مشخص شود چه کسی مستقیم و چه کسی با نظر مردم بالا خواهد رفت. * اگر فردی ۴ رای مثبت از داوران بگیرد باید تا آخر برنامه منتظر بماند تا روشن شود آیا با نظر داور به مرحله بعد می‌رود یا اینکه باید مردم نظر بدهند؟ * با ۳ رای مثبت و ۱ رأی منفی، شرکت کننده باز هم به فینال همان شب راه پیدا می‌کند. * با ۲ رأی مثبت و ۲ رأی منفی، نظر تماشاگران در صحنه و عوامل برنامه از جمله احسان علیخانی مهم خواهد بود که فرد بماند برای رأی گیری یا برود؟ * با ۴ رأی منفی هم که تکلیف مشخص خواهد بود و شرکت کننده حذف خواهد شد. نحوه رای دادن به شرکت کنندگان مسابقه عصر جدید کارت‌های اعتباری این وسط چه می‌کنند؟

 

احسان علیخانی قبل از آغاز مسابقه به هر داور ۳ کارت اعتباری و اینگونه توضیح داد:" هر داور می‌تواند تا آخر این فصل به ۳ نفر اعتبار بدهد تا شرکت کننده بتواند به باشگاه مهارت برود و آنجا مسابقه بدهد و دوباره به جمع فینالیست‌های نهایی بازگردد و حذف نشود. در واقع با این کار فرصتی دوباره به شرکت کننده‌ها خواهند داد تا مهارت‌های خود را نشان دهند. مجری برنامه و عوامل نیز روی هم ۳ کارت برای این کار دارند. با توجه به این توضیحات ۱۵ نفر به باشگاه مهارت می‌روند و به رقابت می‌پردازند و تنها ۶ نفر از آن‌ها به جمع فینالیست‌ها اضافه خواهد شد.

 

احسان علیخانی در ادامه گفت:" فصل اول ۲۶ قسمت است که ۵۲ نفر با رأی مردم و داوارن، ۲ نفر با رأی عوامل برنامه، ۶ نفر هم از طریق باشگاه مهارت که جمعا ۶۰ نفر می‌شوند در بهار ۹۸ در فینال عصر جدید باهم رقابت می‌کنند. " اسپانسر این برنامه " به پرداخت ملت " است و جایزه نهایی ۵۰۰ میلیون تومان برای نفر اول درنظرگرفتند. ناگفته نماند تمام کسانی که در این مسابقه شرکت می‌کنند به گفته علیخانی دست خالی از این مسابقه بیرون نخواهد رفت

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • زارعی محمد رضا

    بسیار عالی

  • پرهام

    عالی

  • قاسم

    خیلی خوب بود