شمانیوز
شما نیوز

ساعت پخش و بازپخش سریال گاندو

این شب‌ها سریال جنجالی و پرمخاطبی به نام سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه 3 سیما پخش می‌شود.

ساعت پخش  و بازپخش سریال گاندو
این شب‌ها سریال جنجالی و پرمخاطبی به نام سریال گاندو به کارگردانی جواد افشار از شبکه 3 سیما پخش می‌شود. در زمان پخش سریال گاندو بسیاری از کسانی که شاید موضوعات تکراری سریال های تلویزیون برایشان دیگر جذاب نبود وقتی را برای دنبال کردن داسنان این سریال اختصاص میدهند. خلاصه سریال گاندو بازیگران و زمان و ساعت پخش سریال گاندو و زمان پخش تکرار سریال گاندو را در ادامه مطلب ببینید.

ساعت پخش سریال تلویزیونی گاندو شبکه سه سیما

  • ساعت پخش سریال گاندو: 20:45
  • ساعت تکرار سریال گاندو: 1:20 بامداد، 9:30 صبح، 14 بعد از ظهر

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

درباره سریال گاندو

سریال تلویزیونی گاندو در 30 قسمت 45 دقیقه ای تهیه شده است. سریال گاندو یک مجموعه ضدجاسوسی است و فیلمنامه این سریال براساس مستندات و وقایع تاریخی که در کشور رخ داده به نگارش درآمده است. قسمت‌های مهمی از سریال گاندو  در خارج از ایران روایت شده و سکانس‌های مربوط به دو سه کشور در ترکیه و در شهر‌های استانبول و همچنین آنتالیا تصویربرداری شده است. همچنین بازیگران دو تابعیتی و یا ناشناخته و ترک در سریال گاندو حضور دارند.

سریال گاندو  برگرفته از پرونده جیسون رضاییان است. جیسون رضاییان خبرنگار ایرانی آمریکایی واشنگتن پست در ایران است که چند سال به جرم جاسوسی بازداشت شده بود و در دی سال ۱۳۹۴ یک پای مبادله تاریخی ایران و آمریکا شد. پیام دهکردی در نقش «جیسون رضاییان» فردی که چند سالی را به اتهام جاسوسی در ایران بازداشت بود را در سریال گاندو بازی کرده است.

 گاندو از همان قسمت اول نشان داد که هم به روز است و هم جسور. مجموعه‌ای که مماس با فضای سریال سازی روز دنیا به داستان‌های پر ماجرای مواجهه ماموران مخفی با تروریست‌ها و گروه‌های خرابکار می‌پردازد. سریال‌هایی که اتفاقا در ردیف پربیننده‌ترین محصولات شبکه‌های تلویزیونی قرار دارند. اهمیت این نوع آثار به این دلیل است که علاوه بر جذابیت بسیار بالا و قدرت میخکوب کردن مخاطب، می‌توانند آرمان‌ها و منافع ملی را هم به شکل دراماتیک به تصویر بکشند.

یکی از مشابهت‌های سریال گاندو با محصولات مشابه و سطح اول جهان، پروداکشن وسیع و باعظمت است. چنین آثاری دارای صحنه‌های چشم نواز و خیره کننده و جلوه‌های ویژه تماشایی هستند. اتفاقی که در سریال گاندو نیز رقم خورده است و بینندگان این شب‌های تلویزیون می‌توانند از تماشای مجموعه‌ای از تصاویر و داستان‌های حیرت انگیز سیراب شوند.

در سریال گاندو فرم و ساختار جهانی آثار جاسوسی، با موضوعات بومی و داخلی در هم آمیخته شده است. در همان قسمت اول سریال گاندو دیدیم که ماموران امنیتی در یک عملیات پیچیده اقدام به دستگیری یک آقازاده کردند که عامل نفوذی در حوزه اقتصادی بود.

قرار دادن فرزند یک چهره مطرح سیاسی به عنوان یک جاسوس نفوذی، گویای جسارت این سریال و پرهیز از محافظه کاری است. سریال گاندو به طور دراماتیک، بخشی از ترفند‌های دولت‌های غربی برای نزدیک شدن و فریب برخی از مقامات را نشان می‌دهد.

سریال گاندو همچنین تصویری نزدیک به واقع از مجاهدت‌های ماموران امنیتی را نمایش می‌دهد.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

بازیگران سریال گاندو

داریوش فرهنگ، وحیدرهبانی، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگارعابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجیدنوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی بازیگران اصلی سریال گاندو هستند

همچنین سریال گاندو با حضور کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان تصویربرداری شده است. 

سریال گاندو از زبان کارگردان

جواد افشار، کارگردان سریال گاندو در سخنانی درباره جذب مخاطب از طریق صحنه‌های درگیری اظهار کرد: این مسئله یکی از نگرانی‌های من بود، زیرا در این ژانر مخاطب عادت دارد صحنه‌های درگیری را مشاهده کند. وقتی به فیلمنامه بیشتر ورود کردم، متوجه شدم لزوماً با ایجاد صحنه‌های درگیری نمی‌توان سریال را برای مخاطب جذاب کرد و به همین جهت به سراغ تعلیق‌های پنهان رفتیم که در داستان را جذاب و دلهره ایجاد کند.

کارگردان سریال گاندو با بیان اینکه نام سریال در راستای تعلیق داستان است، عنوان کرد: گاندو به معنای شکارچی کمینگر است. گاندو تمساح پوز کوتاه ایرانی است که در منطقه سیستان و بلوچستان زیست می‌کند. ویژگی مهم این حیوان این است که مدت‌ها کمین می‌کند. این ویژگی در فیلم هم برای جاسوس‌ها و هم برای ضد جاسوس‌ها به کار می‌رود.

او همچنین بیان کرد: بازیگران سریال گاندو با بازی خوب‌شان و حس و حالی که کاراکترها ایجاد کردند، باعث شدند، این مجموعه بتواند به جایگاهی که امروز دارد، برسد.

ماجرای سانسور سریال گاندو

جواد افشار کارگردان سریال تلویزیونی گاندو در گفتکو با تسنیم درباره ماجرای سانسور‌های قسمت سیزدهم و حذف برخی واژه گفت: من از مدیران ارشد سازمان صداوسیما و دولتی‌ها دعوت می‌کنم سعه‌صدر داشته باشند که هم به نفع نظام و هم افراد و اشخاص است. سریال گاندو یک مطالبه مردمی به حق است که اتفاقاً شفاف‌سازی می‌کند نه به دلیل اینکه به کسی برچسب بزند و کسی را زیر سوال ببرد.

ما می‌گوییم هر فرد و هر شخصی باید پاسخگوی عملکرد خودش باشد. بنا نیست هیچ مقام ارشدی تاوان عملکرد فلان اقوام و فامیل خود را بدهد. یعنی اینکه قرار نیست خدایی ناکرده برادر و فرزند من یک جرم و فسادی کرده باشند و من تاوان آن را بدهم. اتفاقاً اگر شفاف‌سازی انجام شود اگر فردی از خانواده من چنین خلافی انجام دهد نه تنها این کار تأیید نمی‌شود بلکه آن را محکوم هم کرده‌ایم. به خصوص وقتی پایِ جاسوسی و خیانت به وطن، به میان می‌آید.

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

به تصویر کشیدن شهادت پدر موشکی ایران در سریال گاندو

در قسمت جدید سریال گاندو درباره تیمی از سربازان اطلاعاتی کشورمان، ادعایی مطرح شد که پیشتر از سوی مراجع رسمی کشورمان تکذیب شده بود.

در ویدئویی که  از این سریال با عنوان ماجرای شهادت شهید تهرانی مقدم در سریال گاندو طرح شد، افسر امنیتی در این باره توضیحاتی داده که فقط یک بار برادر این شهید بزرگوار سه سال قبل مطرح کرده بود.

در این سکانس سریال گاندو مامور امنیتی می‌گوید:«در انفجار بیدگنه ابتدا ما فکر می کردیم انفجار یک سانحه بوده اما دوسال بعد در اسنادی که ویکی لیکس منتشر کرد، مشخص شد جاسوسی که با نام رحمت والی به عنوان کارمند به این پایگاه وارد شده بود این عملیات تروریستی را به دستور آمریکایی ها و موساد و همکاری گروهک مجاهدین خلق انجام داده است.»

این ادعایی بود که البته پس از انفجار بیدگنه که شهید تهرانی مقدم پدر صنایع موشکی ایران و چند تن از همرزمانش به شهادت رسیدند، ایهود باراک نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی آن را طرح کرده بود.

ادعایی که از سوی سردار کوثری نماینده وقت مجلس شورای اسلامی و سردار رمضان شریف مدیر روابط عمومی سپاه پاسداران رد شد.

اگرچه در سال ۱۳۹۵ محمد تهرانی مقدم برادر شهید حسن تهرانی مقدم در سالگرد شهادت ایشان گفته بود شهادت برادرش حاصل جنایتی تروریستی بوده اما هیچ گاه شخص یا ارگانی رسمی این ادعا را تائید نکرده بود تا اینکه رسانه ملی در سریال گاندو به عنوان یک واکنش رسمی به اشاره به همان انفجار ، جزئیاتی از آن عملیات تروریستی را طرح کرده است.

گالری عکس سریال گاندو

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

زمان و ساعت پخش و تکرار سریال گاندو از شبکه 3 سیما

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۷ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • ناشناس

    مرد و مردونه این سریال گاندو مجددا پخش کنید