شمانیوز
شما نیوز

ماجرای صحبت های جنجالی علیرام نورایی بازیگر سریال گاندو چیست ؟

مصاحبه بازیگر سریال گاندو و انتقاد وی از برخی سخنان نسنجیده، به موضوع داغ توئیتر تبدیل شد.

ماجرای صحبت های جنجالی علیرام نورایی بازیگر سریال گاندو چیست ؟
به گزارش شمانیوز به نقل از جام نیوز ، پخش تیزری از مصاحبه علیرام نورایی، بازیگر سریال گاندو، با تسنیم، بازتاب های بسیاری در توئیتر داشت.

 

بازیگر فیلم های قلاده های طلا و یتیم خانه ایران، در بخشی از مصاحبه خود با خبرگزاری تسنیم، با انتقاد از برخی سخنان و تحلیل های نامناسب درباره خود پس از بازی در سریال تلویزیونی گاندو گفت: "به کى برمیخوره که از انگلیس بد گفته بشه؟ مزدور کجا باشم که تو حالت خوب شه؟ تو مزدور کجایى؟"
 

همین چند جمله کوتاه توانست موجی از نظرات بیشتر مثبت و اندکی منفی را میان مخاطبان برانگیزد.

 

 

طیف کاربران استقبال کننده که عمدتا با تصاویر واقعی در توئیتر فعالیت دارند از بازی بیادماندنی این بازیگر و از شخصیت وطن پرست وی به دلیل بازی در فیلم ها وسریال هایی با مضامین ملی و میهنی نظیر قلاده های طلا و یتیم خانه ایران، ابراز خرسندی کرده و خواهان کار بیشتر از سینما و تلویزیون در این زمینه ها شدند.

 

بازتاب بخش کوچکی از توئیت حمایت آمیز از علیرام نورایی به شرح زیر است:

میم، فخر: #علیرام_نورایی جزء اندک هنرمندان اصیل کشوره که چه بعد از فیلم #قلاده‌های_طلا چه بعد از #یتیم_خانه_ایران توسط شبه روشنفکران به شدت مورد هجمه قرار گرفت!!! بقول #ابراهیم_حاتمی_کیا "همه ما وابسته‌ایم؛ من وابسته به نظامم". ما وابسته به نظام و کشوریم شما بی‌هویتان وابسته به کجایید؟؟؟

 

آقا علیرضام: #علیرام_نورایی عزیز به قول خودت مردم باهات عشق میکنن و عشق میدن. برو جلو با قدرت. علی یارت.

مهدی: دمت گرم #علیرام_نورایی: کی دردش میاد که راجع به انگلیس بد گفته بشه؟ اینها سوالهای بزرگیه.. مزدور که باشم که توحالت خوب بشه؟ بازیگری که خدمت به کشور و #انقلاب خود را افتخارمی داند درسته انگشت شمارند اما همین که چشم مزدوران انگلیس و عربستان را میسوزانند دمشون گرم.

داود باقرزاده: دمت گرم، تو همانی که از یاد رفته ها را به یادمان آورد و قلاده های طلای خیانت را در یتیم خانه ایران زمین به رخ همگان کشید و با دندانهای برنده گاندو دستهای خیانت پیشگان را از این سرزمین کوتاه کرد ،خسته نباشی #مظلوم_سینمای_ایران #علیرام_نورایی

 

 

 

 

در دیگر سو، کاربرانی بودند که مطالب آنها علیه این بازیگر و سریال گاندو بیش از آنکه حاوی انتقاد باشد با عصبانیت، توهین و حمله همراه بود.

 

همچنین کانال ضدانقلابی آمدنیوز بخشی از تصاویر این اکانت ها را در کانال خود بصورتی یکسویه و بدون بازتاب نظرات مثبت منعکس کرد و با ادبیاتی منحصر به خود، «گاندو» را سریالی توهمی - امنیتی خواند که برای سرپوش گذاشتن شکست های سپاه ساخته شده و درباره قدرت سپاه اغراق می کند.

 

استناد آمدنیوز به سخنانی از نتانیاهو بوده که نه سازمان ملل و نه آژانس بین المللی انرژی اتمی ابدا به آن توجهی نکرده و بارها بر صلح آمیز بودن برنامه هسته ای کشورمان تاکید کرده اند.

 

 

 

نکته قابل توجه در اغلب توئیت های منتخب آمدنیوز، حس عصبانیتی بود که در استفاده از تعابیری مانند مزدور، حامیان تروریست، الاغ و دلقک کاملا حس می شد.

 

جالب تر اینکه کاربرانی که آمدنیوز نظرات آنها را منعکس کرده همگی اسمی دخترانه یا زنانه دارند که خود گفته های روشنی دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied