شمانیوز
شما نیوز

مراسم ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی + بیوگرافی و عکس

سحر قریشی و مهدی طارمی با هم ازدواج نموده اند در اینستاگرام چند روز است عکس های این دو ستاره را در کنار هم می بینیم داستان ازدواج سحر قریشی با این فتوبالیست جوان چه می باشد

مراسم ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی + بیوگرافی و عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از مجله خبری دانستن : سحر قریشی و مهدی طارمی با هم ازدواج نموده اند در اینستاگرام چند روز است عکس های این دو ستاره را در کنار هم می بینیم داستان ازدواج سحر قریشی با این فوتبالیست جوان چه می باشد آیا واقعیت دارد یا همه شایعه می باشد در ادامه تصاویر و جزئیات بیشتر مراسم ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست را در سایت مجله خبری دانستن خواهید دید با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید: بیوگرافی مهناز افشار و همسر میلیاردرش +عکس مراسم ازدواجشان

 

 ازدواج سحر قریشی

 از صبح روز گذشته اخباری بر پایه ی ازدواج یک ستاره سینما و ستاره مجموعه فوتبال پرسپولیس و اهدای یک BMW و و جمع یک عروسی مجلل منتشر کرده‌اند.

چندین وقت پیشین خبری درباره‌ی ازدواج مهدی طارمی , ستاره پرسپولیس با سحر قریشی , هنرپیشه سینما در رسانه‌ها مطرح شد که تخت‌گاز مورد تکذیب طرفین قرار گرفت اما سروصدای زیادی بپا کرد .

 

بیشتر بخوانید: افشاگری بازیگر لبنانی درباره فساد در خانه کارگردان ایرانی! +فیلم و عکس

 

 

با گذشت  زمان از آن مورد و فراموش شدن جنجال‌هایی که به روش زمین‌خورد , احمد ایراندوست ,هنرپیشه سینما پستی در اینستاگرام خودمنتشر کرد که مجدد ذهن‌ها را بدین سمت کشاند .

ایران‌دوست با انتشار از سحر قریشی در جامه عروسی که مرتبط با جزو یک فیلم است , پستی منتشر کرد و در آن وصلت او‌را با فردی به اسم مهدی تبریک گفت بیان کرد که ذهن‌ها را در سوی تهاجمی پرسپولیس می برد .

این در قوانینی است که بعضی خبرگزاری ها و بخش اعظمی از رسانه‌ها , روز جاری اخباری با این مضون منتشر کرده‌اند :

فوتبالیست سرشناس خانواده اش را به منزل بانوی بازیگر  و در مراسم خواستگاری 
پاسخ مثبت نیز گرفته است ولی قبلا واقعه این ستاره فوتبال برای همسر آینده‌اش یک BMW هم خریده است .

بعضی سایتها و شبکه ها در شبکه‌های‌عمومی مدعا شدند : فوتبالیست سرشناس خانواده اش را
به منزل بانوی بازیگر و در مراسم خواستگاری  پاسخ مثبت نیز گرفته است


شناخت یک کدام از بازیکنان سرشناس فوتبال کشور ایران که در پرسپولیس بازی می‌نماید با یک بازیگر تلویزیونی و سینمایی در غایت سبب بدون شوخی شدن ارتباط برای ازدواج این دو با نیز شد .

 

طی ماه‌های قبلی شایعات زیاد درخصوص این دو ستاره فوتبال و سینما مطرح شد تا جایی که خانواده فوتبالیست دارای اسم و رسم برای خواستگاری به تهران مسافرت کرده و چه بسا پاسخ مثبت را نیز اخذ کردند!

و البته دو تصویر لبه ساز : یک هنرپیشه سینما و تلویزیون کشور‌ایران , از «لباس سفید» سحر قریشی نوشت و به «آقا مهدی» تهنیت اذعان کرد , و آن‌گاه کتمان کرد و خواهان پی‌گیری شد!

آغاز شایعه ازدواج سحر قریشی با مهدی طارمی

 

قصه از کجا استارت شد؟
مهدی طارمی در دل اردوی اتریش مجموعه ملی با یک توئیت عاشقانه حسابی خبرساز شد .
وی نوشت : «یک زن تمام زیبایی هایش را مرهون مردی است که آنها‌را عاشقانه می‌بیند!» این توئیت حسابی سوژه شد و کلی برایش نوشتند آقای رمز به هوا , حتما خیریتی تو توئیتش بوده است ولی انگار داستان خیلی نیز
تیر هوایی نبوده و حسین ماهینی , همشهری و صمیمی‌ترین دوست فوتبالی مهدی برایش کامنت گذارده بود : «سی خاطر دومادمون , عروس دوس میداریم . »

موضع غیر قابل فهم سحر قریشی در رابطه این خبرپراکنی

سحر قریشی درباره ی خبرپراکنی وصلت با مهدی طارمی اذعان کرد :
ازداوجم را با آقای فوتبالیست نه تایید میکنم و نه تکذیب .

برخورد تند اخوی «سحر قریشی» به تزویج خواهرش با بازیکن پرسپولیس

سپهر قریشی در عکس العمل به شایعه ازدواج خواهرش نوشت :
ما به ثواب و هدفمون رسیدیم چنانچه میخواهید جعل قرار اعطا کرد و دزدی از بیت‌المال را بایکوت فرمائید بجای شایعه ساختن
برای خانواده ما رویکرد دیگه رو تعیین فرمائید ما راضی نیستیم گربه‌های کوچمون نیز با سارقان مال همه مردم نشست وبرخاست نمایند .

طاقت مهدی طارمی نیز مالامال شد

مهدى طارمى نیز در عکس العمل به خبرپراکنی ازدواجش با هنرپیشه سینما نوشت :
آقای ماهینی ببین چه شری درست کردی , یه تعداد خل وچل نیز با آبروی مردمان بازی
میکنند و براشون چندان اهمیت ندارد این قضیه .
حسین ماهینی نیز در پاسخ نوشت : نگفتم درحال حاضر خوووو در اینده خدا بخواد .
براین اساس طبق آنچه که طرفین گفته‌اند بیان کننده این داستان شایعه بوده است .

 

بیوگرافی سحر قریشی

اسم : سحر قریشی اسم خانوادگی : قریشی مورخ به دنیاآمدن : ۱۳۶۶/۱۰/۶ زادگاه : تهران

سحر قریشی ( زاده ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران ) هنرپیشه سینما , تلویزیون و بازی زنده کشور‌ایران است .
وی در سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه و تنظیم کنندگی آقای چغل دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد میدان سینما شد .

سحر قریشی به وسیله سارا خوئینی ها برای بازی در‌این فیلم گزینش شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد .

سحر قریشی بعد از آن از روش سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا اورا تعیین کرد .وی پس از اجرای نقش یلدا در سریال دلنوازان به آوازه رسید .

رجوع و برگشت سحر قریشی به تلویزیون یا این که ممنوع الکاری؟

مغایر صحبت‌هایی که ممنوع الکاری سحر قریشی را خبرپراکنی خوانده میشد ,
این توشه بازی این هنرپیشه در سریال «ستارخان» منتفی شد .

برهمین پایه می توان اذعان کرد که ممنوع الکاری سحر قریشی در تلویزیون ادامه داراست .
تا قبل از این اعلام شده بود این هنرپیشه پس از مقطع ها با سریال نو محمدرضا ورزی به تلویزیون گشوده میگردد .

بیوگرافی مهدی طارمی

نام:مهدی

نام خانوادگی:طارمی

تاریخ تولد:۱۳۷۱/۴/۲۷

محل تولد:بوشهر

تاهل:مجرد

پای تخصصی :راست

بازیکن تیم :پرسپولیس

شماره پیراهن :۹

مهدی طارمی در۲۷ تیر ماه سال ۱۳۷۱ در بوشهر دیده به جهان گشود .

وی بازیکن مجموعه ملی فوتبال است و در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ به باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران ضمیمه . وی همینطور سابقهٔ بازی در گروه های شاهین بوشهر و ایرانجوان بوشهر را داراست .

جایزه مهدی طارمی برگزیدگان تهاجمی لیگ جمهوری اسلامی ایران

طارمی ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ برای نخستین دفعه به گروه ملی کشور ایران بوسیله کیروش دعوت شد . طارمی در جشن و پایکوبی برگزیدگان های لیگ دست یک چهاردهم ( ۹۳–۹۴ ) تحت عنوان برگزیدگان تعرضآمیز لیگ جمهوری اسلامی ایران تعیین شد . وی درین مراسم در چهار فن اعم از مرد سال فوتبال کشور ایران که قاسم حدادی فر غالب به اخذ آن شد , کاندیدای اخذ جایزه بود .

 

مصاحبه جذاب و خواندنی با سحر قریشی و حواشی ازدواجش 

 

*چه شد که بازیگر فیلم «رسوایی2» مسعود ده نمکی شدید و به این فیلم و این نقش بله گفتید؟

انتخاب حضور در این فیلم هم، مثل بقیه کارهایی که انتخاب کردم کاملا حرفه ای بود، پیشنهاد را دریافت کردم، بعد از خواندن سناریو قبول کردم در فیلم بازی کنم.

*بازخوردهای کسانی که فیلم را دیده اند و شاهد بازی شما در این کاراکتر بودند، چگونه بود؟

متأسفانه موفق نشدم در جشنواره فیلم را ببینم. آن روزها مشغول بازی در پروژه سینمایی بودم و وقت نکردم در برج میلاد یا سالن های دیگر «رسوایی2» را ببینم بعد از اکران عمومی هم نشد که فیلم را ببینم.

 

*در جشنواره فجر، منتقدان اسقبال سردی از فیلم داشتند.

متأسفانه بسیاری از صاحب نظرها، نگاهی شخصی به فیلم دارند و فیلم ها را با توجه به سازندگانش می سنجند. به نظرم این نوع نگاه درست نیست، باید فیلم را بدون هیچ پیش زمینه ای تماشا کرد. باید دید مردم در مورد فیلم چه نظر ی دارند و نظر آن هاست که مهم است.

 

*چه چیزی در فضای کاراکتری که در این فیلم بازی کردید برایتان خاص و تازه بود که قبول کردید آن را بازی کنید و به تصویر بکشید؟

این فیلم پر از ویژوال افکت هایی است که سینمای ما اصلا ندارد و به شدت به اینچنین تجربه هایی نیازمند است. این یکی از مهم ترین ویژگی های این فیلم است که بسیار دوستش داشتم.

 

*اولین تجربه بازی در کنار اکبر عبدی چطور بود؟

اولین تجربه بازی کنار بازیگر دوست داشتنی و بزرگی مثل اکبر عبدی افتخاری بود که در پرونده کار من ثبت شد. این تجربه شیرین در کنار بزیگری که از بچگی به او علاقه مند بودم و از دیدن بازی اش در سینما لذت می بردم، فوق العاده بود.

" سحر قریشی وقتی با این پرسش مجری روبرو می شود که آیا فوتبال دوست ندارید، می گوید:چرا فوتبال را دوست دارم و فوتبال نگاه می کنم اماعلاقمند نیستم برای تماشای بازی به زمین فوتبال بروم. او ادامه می دهد:« دوست ندارم بروم استادیوم. از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می شم، احساس امنیتم رو از دست می دهم. کاملاً موافقم که اجازه نمی دهند خانم به استادیوم بروند. »

سحر قریشی در حالی چنین حرف هایی را زده که پیش تر برای تماشای بازی پرسپولیس – الهلال در ابوظبی به استادیوم بن زاید رفته بود و عکس های زیادی از او در این استادیوم در   قرار گرفته است 

فعالیت هنری سحر قریشی

او در سال 1388 با بازی در فیلم لج و لجبازی به تهیه کنندگی آقای زبر دست و کارگردانی سیدمهدی برقعی وارد عرصه سینما شد. سحر قریشی توسط سارا خوئینی ها برای بازی در این فیلم انتخاب شد که سرآغاز ورود سحر قریشی به سینما و تلویزیون شد.

سحر قریشی و سارا خوئینی ها

سحر قریشی و سارا خوئینی ها در فیلم لج و لج بازی

این فیلم داستان مرد و زنی را روایت میکند که از هم جدا می شوند و پس از این جدایی سر و کلهٔ جوانی پیدا می شود که عاشق زن است و ...

سحر قریشی پس از آن از طریق  سیاوش خیرابی به سهیلی زاده معرفی شد و آقای سهیلی زاده برای نقش یلدا او را انتخاب کرد. او بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. 

سحر قریشی

 

سحر قریشی

دردسر بزرگ دومین کار سینمایی سحر قریشی بود، فیلمی به کارگردانی مهدی گلستانه و نویسندگی قربان محمدپور که در سال 1389 تولید شد.

سحر قریشی و حامد کمیلی

سحر قریشی و حامد کمیلی

 

سحر قریشی در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حامد کمیلی ، بهاره افشاری و فتحعلی اویسی به ایفای نقش پرداخت.

سحر قریشی دومین سریال خودش را با بازی در مجموعه شاید برای شما هم اتفاق بیافتد در سال 1389 روی آنتن شبکه تهران داشت.

 

سحر قریشی

سحر قریشی در سریال شاید برای شما هم اتفاق بیافتد 

راما قویدل، احمد معظمی، محمود معظمی، سید محسن یوسفی، نوید میهن دوست، رضا ابوفاضلی، داریوش یاری، امیر مسعود آقابابائیان کارگردانانی هستند که قسمت های این سریال را ساخته اند.
 

گشت ارشاد با بازی سحر قریشی و با ژانر کمدی و اجتماعی ساختهٔ سعید سهیلی در سال 1390 ساخته شد.
 

سحر قریشی و اکبر عبدی

سحر قریشی و اکبر عبدی

ابتدا گشت ارشاد و زندگی خصوصی پس از 6 روز اکران به دلیل مخالفت انصار حزب الله توقیف شد. اما پس از مدتی علیرضا سجادپور مدیر نظارت وارزشیابی وزارت ارشاد از اکران محدود این فیلم خبر داد و پس از این اظهار نظر نمایش فیلم در شهرستان ها متوقف شد ونمایش آن در تهران هم پس از چند هفته متوقف شد.

 

روزگاری عشق و خیانت نام تازه ترین کار سینمایی سحر قریشی است ، فیلمی به کارگردانی داوود بیدل و تهیه کنندگی روح الله شمقدری محصول سال 1392 است.

 

سحر قریشی و نسرین مقانلو

سحر قریشی و نسرین مقانلو در فیلم روزگاری عشق و خیانت 

خلاصه فیلم:اتفاقی غیرمنتظره پروانه و دخترش آینه را غافلگیر می کند، گویا این اتفاق ریشه در گذشته پروانه دارد گذشته ای که سال ها از مواجه با آن هراس داشته است. 

فیلم شناسی سحر قریشی

 

سحر قریشی

 

کارهای سینمایی سحر قریشی

  • 1لج و لجبازی1388سایه
  • 2همه چی آرومه1389
  • 3محرمانه تهران1390
  • 4گشت ارشاد1390نازنین
  • 5ساعت شلوغی1390سحر
  • 6دوباره با هم1390
  • 7اکباتان1390
  • 8زن، مرد، زندگی1391
  • 9نازنین1392
  • 10روزگاری عشق و خیانت1392
  • 11دربست آزادی1392
  • 12پنج ستاره1392فریبا
  • 13آنچه مردان درباره زنان نمی دانند1392
  • 14آتیش بازی1392سحر
  • 15سه بیگانه1393عباس آقا
  • 16شیفت شب1393نیکی کریمینوشین
  • 17شانس، عشق، تصادف1393
  • 182 دوست1393محمد بانکی
  • 19دریاکنار1393
  • 20تگرگ و آفتاب1393
  • 21پانسیون دختران1393مریم ابراهیم وند
  • 22من و شارمین1394سحر
  • 23رسوایی 21394خبرنگار
  • 24آبنبات چوبی1394نگین
  • 25کارگر ساده نیازمندیم1395منوچهر هادی
  • 26عشقولانس1395محسن ماهینی
  • 27ثبت با سند برابر است1395
  • 28آس و پاس1395آرش معیریانپریزاد
  • 29بگذارید میترا بخوابد1395آرش سنجابی
  • 30پا تو کفش من نکن1395محمدحسین فرح بخشلیلا
  • 31خالتور1395آرش معیریان

 

مچموعه تلویزیونی سحر قریشی

  • 1388  دلنوازان 
  • 1389  شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 
  • 1390  شاید برای شما هم اتفاق بیفتد 

سحر قریشی در شبکه خانگی

  1. 1 سیسیلی ها 1389 روح الله حسینی تینا
  2. 2 حال خوب من 1389 بهروز خلج لیلی
  3. 3 نارمک (تهرانپارس) 1390 صالح دلدم
  4. 4 نردبان چوبی 1390 فرشاد ارج
  5. 5 سه خط موازی 1390 محسن افشانی
  6. 6 بچه های لواسان 1391 احمد توکلی
  7. 7 شیر یا خط 1392 فرشاد ارج نیلوفر/شبنم
  8. 8 آسپرین 1395 فرهاد نجفی نیازی

عکسهای سحر قریشی در نقش های متفاوت

 

سحر قریشی

 عکس های جدید سحر قریشی

 

سحر قریشی و شاهرخ استخری

 

  سحر قریشی  و شاهرخ استخری در ساعت شلوغی

 

 

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی

 

محمدرضا شریفی نیا و سحر قریشی در فیلم آنچه مردان درباره زنان نمیدانند

 

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی در فیلم پنج ستاره

 

یوسف تیموری و سحر قریشی

 

یوسف تیموری و سحر قریشی و بهنوش بختیاری در پاتو تو کفش من نکن 

 

سحر قریشی و همایون ارشادی

 

همایون ارشادی و سحر قریشی در پنج ستاره 

 

سحر قریشی

 

قریشی درآنچه مردان درباره زنان نمیدانند 

 

سحر قریشی

 

سحر قریشی و رضا رشیدپور

سحر قریشی و نامزد جدیدش

سحر قریشی و نامزد جدیدش امید علومی

رضا عطاران و سحر قریشی

رضا عطاران و سحر قریشی در فیلم آبنبات چوبی

سحر قریشی در رسوایی 2

سحر قریشی در رسوایی 2

سحر قریشی در فیلم مردی روی ماه

سحر قریشی در فیلم مردی روی ماه

 

بچه شغاب

مهدی در محله صیادان بنام شغاب بوشهر بدنیا آمده است، پدرش آقای علیشاه از بازیکنان حرفه ای فوتبال بود، یک خواهر و یک برادر دارد و می گوید الگویش علی دایی است

 

فوتبال بخاطر پدر

پدرم علیشاه طارمی یک بازیکن دفاع وسط بود  که هم دوره هایش از بای های خوب او تمجید می کنند، بدون شک فوتبالیست بودن پدرم در اینکه وارد فوتبال بشوم بی تاثیر نبود

 

در آن سال ها که هم سن و سالهای من سوار بر لنح و به صیادی می رفتند من در هوای گرم بوشهر در زمین های خاکی فوتبال تمرین می کردم !

 

بصورت جدی از 6 سالگی

فوتبال اش را از شش سالگی زیر نظر پدر در مدرسه فوتبال صدا و سیما شروع کرد، اما بصورت حرفه ای از باشگاه جوانان برق بوشهر در سن 10 سالگی بود

 

عکس های مهدی طارمی بازیکن فوتبال + زندگی شخصی

 

از برق تا ایرانجوان

از سال 81 که 10 ساله بود تا سال 84 به ترتیب در تیم هاب برق بوشهر و حیات بوشهر بازی کرد و در سال 1384 به جوانان باشگاه ایرنجوان بوشهر دعوت شد و بعد از سه سال به بزرگسالان تیم راه یافت

 

 

از سال 87 دو سال در شاهین بوشهر و دوسال دوباره در ایرانجوان بوشهر بازی کرد تا اینکه در سال 93 توسط مشاوران علی دایی از یک لیست 20 به وی معرفی شدند

وی در نهایت خرداد 93 رسما به مدت دو سال به پرسپولیس پیوست، او سفید امضا کرد و نوشتن رقم قرارداد خود را به علی دایی سپرد

 

وقتی در دل پرسپولیسی ها رفت

شهرت طارمی از فروردین سال 94 با تک گل وی از نقطه پنالی در مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا شروع شد و در نهایت در سه سال حضور خود با 55 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه لقب گرفت

 

عکس های مهدی طارمی بازیکن فوتبال

عکس های مهدی طارمی بازیکن فوتبال + بیوگرافی کامل

 

تیم ملی + مرد سال فوتبال

چند روز قبل از ورود به باشگاه پرسپولیس در 26 اردیبهشت 94 توسط کارلوس کی روش به تیم ملی دعوت شد، او سال 93 – 94 علاوه بر برترین مهاجم لیگ مرد سال فوتبال ایران نیز شد

 

از ترکیه تا هدایتی و قطر

طارمی در سال 96 مدت کوتاهی به باشگاه ریزه اسپورت ترکیه رفت

او دوباره با گرفتن مبلغ 1/5 میلیارد از حسین هدایتی به پرسپولیس بازگشت، اما بخاطر مسایل مالی قید حضور در این تیم را زد و به الغرافه قطر پیوست

 

مهدی طارمی و سحر قریشی

 مهدی طارمی مجرد است اما فیلم لو رفته او با بازیگر نام آشنای زن سحر قریشی در فرودگاه قطر شائبه ازدواج این دو را سر زبانها انداخت، اما تا به الان این خبر را تایید نکردند

مهدی طارمی و سحر قریشی هم اکنون نیز در ارتباط عاطفی هستند

 

خواهر و برادر استقلالی

از ابتدا پرسپولیسی بوده ام اما خواهر و برادرم استقلالی هستند، هر وقت با استقلال بازی داریم خواهر و برادرم می گویند، امیدواریم پرسپولیس 2 گل و استقلال 3 گل بزند

 

بیوگرافی مهدی طارمی با عکس شخصی

 

علایقه و سلیقه مهدی طارمی

● رنگ مورد علاقه : قرمز

● ماشین مورد علاقه : ماشین باز نیستم

● فیلم مورد علاقه : ابد و یک روز بنظرم جالب بود.

● کتاب مورد علاقه : کلیدر

● مارک لباس : هر چه به من بیاید می پوشم

● یک ویژگی : سکوت

● حریف : استقلال

● ورزشگاه مورد علاقه : بازی های تیم ملی در آزادی

● وقت گذرانی : پلی استیشن

● باشگاه محبوب داخلی و خارجی : پرسپولیس و رئال

● تیم محبوب ملی : ایران و برزیل

● بهترین خاطره : قرارداد با پرسپولیس

● بدترین خاطره : فوت هادی نوروزی

● فرزند دختر یا پسر : هر چه خدا داد

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳۱۳ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • امید امیدی

    مبارک باشه ولی قدیما میگن سر خیابون دیدیش سر خیابونم رهات میکنه☺

  • مارال

    سحراگه آدم بود بعدازشهرتش ازشوهرش طلاق نمیگرفت،مطمئنم طارمی روهم قال میذاره،مهدی بروبچه محل خودتوبگیرمثل علیرضابیرانوندک بادخترعموش ازدواج کرده،بازیگراآدمهای پایبندی نیستن.

  • آوا

    قریشی تا حالا سه تا شوهر کرده باز فردا خبر طلاقش با این پسر بچه طارمی خبرساز میشه فقط مردارو با مهریه می دوشه طارمی ۵ سال از سحر کوچیکتره بی عقل

  • ناشناس

    اصلا از قریشی خوشم نمیادددددد

  • افشار

    نمی دونم

  • Asaliiii

    اخه مردم بیکار به شما چه که کی میخواد باکی ازدواج کنه و کی از کی چند سال بزرگتره سرتونو بکنید توی زندگیه خودتون اه اه دیگه شورشو دراوردید دیگه تا کی فوضولی فقط نشستید ببینید که کدام از هنر پیشه ها از جاشون تکون میخورن تا شایعه بسازید😒

  • حمید رضای

    خریت محص

  • ساناز

    این دختره با حداقل یک ازدواجی که قبلا داشته خدا می دونه چطور مخ این بچه ساده رو زده... حتی از لحاظ ظاهر هم به هم نمی یان... خدا عاقبت این وصلت رو بخیر بگذرونه...

  • غریب و مظلوم و خاک و افلاک

    سحر قریشی و بهنوش بختیاری و جواهریان و...و رامبد جوان و امیر جعفری و علیرضا خمسه و... و حتی کار گردان: جواد افشار و داریوش فرهنگ و مخملباف و برومند و محسن تنابنده و سلحشور و ا وینی وداوودی و ده نمکی و مدیری و...

  • مهدی از کرمان

    سلام اقا مهدی من عاشقتم ولی مواظب خودت باش توی تله نیفتی

  • بهنام

    بابا اینا که شدیدا تکذیب کردند، شما چی میگید?

  • ناشناس

    دولت بایدازاینجورادمامالیات زیادبگیره چون درامدسحربااین طلاق کاری زیاده

  • شهاب

    ببین داداش من شهرت زندگی خیلی ها رو گرفته که دیگه جایی برای کسی نمیزاره و به سابقه طرفم یه نگاه بنداز پس چراا با اون سه نفر نتونست بمونه که الان با تو میخواد بمونه هههه جالبه
    ولی اینو بدون داداش کسی که با اولین نفر زندگیش نتونست بمونه با تو هم نمیتونه بمونه یادت باشه
    شما هم چند سال کوچک ترید بگر یکی خوبشو پیدا کن از ما گفتن ...

  • روژان

    بازهم مبهم

  • لیلا

    اخه ۵سال ازش کوچکتره🙈
    برا چیشه؟؟؟؟؟
    مهریه اش بزنه طلاق😅

  • لیلا

    مگه قحطی اومده دختراز اقوام خودت بگیر.

  • رضا

    سلبریتی های بیسواد

  • ناشناس

    خانوم نه تکذیب میکنه نه تایید!!!!!امیدوارم زندگی یکی دیگه رو به هم نزنی.

  • هرمز یگانی

    واقعا دلیل اینکه اخیرا با وارد شدن به گوگل اخبار مسخره و چرت و پرت و زندگی هر آدمی با عکس و شرح و بسط آورده میشه چیه؟مشغول کردن الکی مردم ؟آخه سحر قریشی هم هنرپیشه شد؟اینا واسه پول و نمایش همه کار میکنند ،هنرمند نیستن که ،،واقعا تاسف داره

  • ناشناس

    وای چرا این بازیگرا انقد هی طلاق میگیرن ازدواج میکنن واقعا فازشون چیه این ک زن امید علومی بود

  • مهدی

    با سلام

  • صابری

    وا معلوم نیست ازدواج کردن یا نه .اون طارمی هم هلو بپر تو گلو میخواد .بابا برو یه دوشیزه بگیر که فردا زندگیت رو باهاش بسازی .با این که زندگیت رو میبازی .شاعر هم شدم

  • نفس

    عالی