شمانیوز
شما نیوز

افشاگری بازیگر لبنانی درباره فساد در خانه کارگردان ایرانی! +فیلم و عکس

دارین حمزه بازیگر جنجالی لبنانی که در فیلم‌های ایرانی بسیاری مثل تولدی دیگر (عباس رافعی) کتاب قانون (مازیار میری)، سی و سه روز و فیلم‌های ایرانی دیگری را بازی کرده اخیراً در مصاحبه‌ای جنجالی به MTV لبنان گفت: وقتی رفتم فکر می‌کردم آن‌ها (ایرانیان) در داخل خانه هم حجاب می‌پوشند، منم حجاب پوشیدم، بالاخره نظام اسلامی است نه مثل ما.

افشاگری بازیگر لبنانی درباره فساد در خانه کارگردان ایرانی! +فیلم و عکس

به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از انصاف نیوز: دارین حمزه بازیگر جنجالی لبنانی که در فیلم‌های ایرانی بسیاری مثل تولدی دیگر (عباس رافعی) کتاب قانون (مازیار میری)، سی و سه روز و فیلم‌های ایرانی دیگری را بازی کرده اخیراً در مصاحبه‌ای جنجالی به MTV لبنان گفت: وقتی رفتم فکر می‌کردم آن‌ها (ایرانیان) در داخل خانه هم حجاب می‌پوشند، منم حجاب پوشیدم، بالاخره نظام اسلامی است نه مثل ما. ولی من فکر می‌کردم نظام اسلامی‌اشان مثل کشورهای عربی است، نمی‌دانستم آنها فرق می‌کنند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از مشرق، داریم حمزه افزود: کارگردان من را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد و غذای ایرانی خوشمزه برایم درست کردند. منم با حجاب کامل از بالا تا پایین آنجا رفتم. ولی دیدم زن کارگردان لباس کوتاه پوشیده و همه بی‌حجاب و عادی انگار که اینجاست، موسیقی و مشروب و همه چی بود. در داخل خانه هر دلشان می‌خواهند می‌پوشند، حکومت به داخل خانه‌ها کاری ندارد. در کل مهمانی من تنها مثل پیرزن‌ها لباس پوشیده بودم و آنها همه لخت بودند.

 
 

سایت مشرق در کنار عکسی از مازیار میری با مچ بند و شال سبز که احتمالا مربوط به سال ۸۸ و اشاره به حمایت او از میرحسین موسوی است، نوشت: «لازم به ذکر است که دارین حمزه برای اولین بار برای حضور در فیلم «کتاب قانون» مازیار میری کارگردان فیلم‌های حوزه هنری و سازنده سریال‌های مناسبتی عاشورایی همچون «فرات» وارد ایران شد».

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied