شمانیوز
شما نیوز

طلاق های باورنکردنی سینمای ایران + تصاویر

ازدواج و طلاق افراد مشهور در همه جای دنیا مورد توجه مردم است. در ایران هم زندگی شخصی سلبریتی‌ها زیر ذره‌بین طرفداران آنها است.

طلاق های باورنکردنی سینمای ایران + تصاویر

به گزارش شمانیوز به نقل از پرشین : طلاق‌‌ های سینمای ایران , زندگی هنرمندان سبک خاصی دارد به همین دلیل وقتی دو هنرمند با هم ازدواج می‌کنند کسی تصور نمی‌کند که زندگی مشترک آنها به جدایی ختم شود. اما حداقل در ایران، طلاق زوج‌های هنرمند آمار قابل توجهی دارد. به همین بهانه در ادامه، اسامی هنرمندان ایرانی که از یکدیگر طلاق گرفته‌اند، آمده است.‎

 

طلاق های رامبد جوان از دو بازیگر

رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند. چند سال بعد و در ۳۶ سالگی دوباره به فکر ازدواج می افتد. این بار همسر او سحر دولتشاهیاست که ماجرای آشنایی آنها به صحنه تئاتر برمی گردد. رامبد جوان در سال ۹۴ از همسرش سحر دولتشاهی هم جدا شد و با نگار جواهریان بازیگر سینما ازدواج کرد. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

طلاق‌‌ های سینمای ایران

رامبد جوان و سحر دولتشاهی

 

جدایی بهاره از پیمان و ازدواج با حاجی

هر چقدر طلاق بهاره رهنما از پیمان قاسمخانی در سکوت انجام شد ازدواج دوم پر سر و صدا و همراه با مراسم انجام شد. قاسمخانی تا کنون هیچ واکنشی به این موضوع نداشته است.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

بهاره رهنما و پیمان قاسمخانی

 

جدایی ناباورانه مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی

در مهر ماه ۹۵ خبری مبنی بر جدایی بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل زوج هنرمند منتشر گردید که این خبر توسط هیچکدامشان تایید یا تکذیب نشده اما شواهد نشان می داد که این زوج از یکدیگر جدا شده اند. همچنان این دو نفر در واکنش به این موضوع سکوت اختیار کرده‌اند.

طلاق‌‌ های سینمای ایران

بهنوش طباطبایی و مهدی پاکدل

 

برخورد روشنفکرانه آزاده صمدی با طلاقش از هومن سیدی

خیلی از مخاطبان تلویزیون آزاده صمدی و هومن سیدی را با سریال پرطرفدار “راه بی پایان” شناختند. آنها با وجود اینکه پیش از آن سریال هم نقش آفرینی هایی داشتند اما با پخش این سریال بود بر سر زبان ها افتادند.

جدای از داستان سریال و ویژگی هایی که نقش این دو داشت خبر ازدواج آنها نیز دلیل دیگری برای این مطرح شدن بود. هومن سیدی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش پایان زندگی مشترکش با آزاده صمدی را رسما اعلام کرد. آزاده صمدی در واکنش به این موضوع زندگی خود با هومن سیدی را موفق دانست. چند هفته قبل هومن سیدی ازدواج مجدد و بچه دارشدنش را با هم اعلام کرد که تعجب بسیاری از افراد را برانگیخت.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

آزاده صمدی و هومن سیدی

 

حمید گودرزی و ازدواجی که به طلاق انجام شد

این زوج نامی کشورمان که بسیار بخاطر عشق و علاقه به هم شهره تر شده بودند در نهایت از هم جدا شدند. بارها و بارها حمیدگودرزی و ماندانا دانشور با هم عکس هایی را منتشر کرده بودند و در سایت های گوناگون از عشق و علاقه فراوان این دو به هم گفته شده بود اما مدتی پیش خبر طلاق حمید گودرزی و همسرش شوک عجیبی به مردم وارد کرد. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

طلاق‌‌ های سینمای ایران

حمید گودرزی و ماندانا دانشور

 

طلاق امین حیایی از یک بازیگر و ازدواج با یک بازیگر دیگر

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی است که مدت زیادی است از یکدیگر جدا شده اند حاصل این ازدواج پسری به نام دارا حیایی است. مونا بانکی پور بازیگری است که سابقه بازیگری در سریال خواب و بیدار (در نقش همسر دانیال حکیمی) و فیلم سینمایی خانه ای در شن رو دارد. امین حیایی با نیلوفر خوش خلق که او نیز بازیگر است، ازدواج کرده است.

طلاق‌‌ های سینمای ایران

مونا بانکی پور و امین حیایی

 

جدایی پدر و مادر ملیکا و مهراوه از هم

حاصل ازدواج محمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام‌های مهراوه و ملیکا است. این دو هنرمند چند روز قبل عکسی مشترک با فرزندانشان انداختند که مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

حمدرضا شریفی‌نیا و آزیتا حاجیان و مهراوه و ملیکا

 

طلاق اولین سوپر استار سینمای ایران

زمانی که ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی ازدواج کرد، بازیگر بسیار معروفی بود. از آنطرف، آناهیتا نعمتی تازه با فیلم خوش ساخت «هیوا»، ساخته رسول ملاقلی پور، وارد سینما شده بود و به عنوان یک چهره جوان و با استعداد، اول راه بود. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

ابوالفضل پورعرب و آناهیتا نعمتی

 

طلاق مهتاب سینمای ایران

بابک ریاحی پور یکی از معروف ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می کند. مهتاب کرامتی از سال ۱۳۷۷ با بازی در فیلم «مردی از جنس بلور» پایش به سینمای ایران باز شد. جالب اینکه ریاحی‌پور زودتر از کرامتی به سینما آمده بود.

او در سال ۱۳۷۴ برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ریاحی‌پور کمتر سراغ آن رفت ولی مهتاب کرامتی با جدیت، حضور در سینما و تلویزیون را ادامه داد و خیلی زود به ستاره سینمای ایران تبدیل شد. حالا مهتاب کرامتی تنها زندگی می‌کند و علاوه بر بازیگری و فعالیت در یونیسف، در یک موسسه طراحی و تولید لباس هم حسابی مشغول است.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور

 

زندگی نافرجام بازیگر معصومیت از دست رفته

این دو بازیگر که زمانی با یکدیگر زیر یک سقف زندگی می‌کردند، سرانجام از هم جدا شدند و امروزه به فعالیت قبلی‌شان که همان بازیگری در سینما و تلویزیون است، ادامه می‌دهند. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

سارا خوئینی ها و یوسف مرادیان

 

طلاق فریبرز عرب‌نیا از آتنه فقیه نصیری و عسل بدیعی

فریبرز عرب‌نیا به ترتیب با آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی ازدواج کرد و از آن‌ها جدا شد. عرب‌نیا که اغلب، او را با بازی‌های چشم‌گیرش در فیلم‌های مسعود کیمیایی، مانند«سلطان» و «ضیافت»، به خاطر می‌آورند و همچنین نقش مختار که ماندگار شد.

 

آتنه فقیه‌نصیری نیز که در فیلم‌ها و سریال‌های متعددی ایفای نقش کرده است، با بازی خوبش در نقش «خاله سارا» در یک سریال تلویزیونی، نگاه‌ها را به خود متوجه کرد. درخشش عسل بدیعی نیز از بازی در فیلم «بودن یا نبودن»، ساخته‌ی کیانوش عیاری، شروع شد. عرب نیا از مرحومه سل بدیعی یک پسر دارد.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

فریبرز عرب‌نیا و آتنه فقیه‌نصیری و عسل بدیعی

 

طلاق مادر خانمی سریال «قصه‌های تا به تا»

لیلی رشیدی و نیما بانکی چند سالی می‌شود که از یکدیگر جدا شده‌اند. نیما بانکی را اگر از «پراید تهران یازده». حاصل زندگی مشترک این دو، پسری است که با مادرش پیش خانواده رشیدی زندگی می کند. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

طلاق‌‌ های سینمای ایران

لیلی رشیدی و نیما بانکی

 

چرخش زندگی الهام چرخنده

این زوج اندکی پیش از ایام نوروز ۱۳۹۳ تصمیم به جدایی و طلاق خود را عملی کردند. چرخنده نیمه دوم سال ۹۲ نیز با سریال آوای باران بازی قابل توجهی را در شبکه سه ارائه داد. وی در چند سال اخیر به دلیل پوشش و برخی از مواضع جنجال آفرین بوده است.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

الهام چرخنده و فرشید نوابی

 

طلاق اوس موسی از همسر بازیگرش

هدایت هاشمی که بازی حرفه اش در نقش اوس موسی سریال پایتخت به یادماندنی شد، بعد از جدایی نگار عابدی با مهشید ناصری ازدواج نمود.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

هدایت هاشمی و نگار عابدی

 

معروف ترین طلاق‌‌ های سینمای ایران

 

جدایی بهروز بقایی از دختر پدر سالار

پرستو گلستانی یا همان دختر کوچک پدر سالار همسرِ سابق بهروز بقایی است. بقایی مدت کوتاهی با رامبد جوان در خندوانه همکاری می کرد. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

پرستو گلستانی و بهروز بقایی

 

سیما تیرانداز و ناصر هاشمی با هم به تفاهم نرسیدند

سیما تیرانداز از شاگردان گلاب آدینه در واقع جاری سابق خود بوده است. حاصل ازدواج وی با ناصر هاشمی یک پسر است که با مادرش زندگی می‌کند.

 

طلاق‌‌ های سینمای ایران

سیما تیرانداز و ناصر هاشمی

 

طلاق دو بازیگر پیشکسوت

فرحناز منافی‌ظاهر دختر بزرگ پدر سالار هم از همسر بازیگرش حسین محب‌اهری جدا شده است. محب اهری در چند سال با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می‌کند‌.

طلاق‌‌ های سینمای ایران

زندگی مشترک شادروان پوپک گلدره به جدایی ختم شد

امیر غفارمنش ۶ اردیبهشت سال ۱۳۴۷ در تهران متولد شد و فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز نمود. پس از آن توسط آقایان محمد رحمانیان و حسن فتحی به تلویزیون راه یافت و در سریالهای مختلف تلویزیونی از جمله:ساعت خوش، سیب خنده، قصه های شبانه، همسایه ها، چشم به راه، دنیای شیرین، جادوی مهتاب، هفت گنج و رستوران خانوادگی به ایفای نقش پرداخت.

او حضور در سینما را با فیلم خانه ای روی آب ساخته بهمن فرمان آرا تجربه کرد. وی متاهل است و مرحوم پوپک گلدره نیز همسر سابق وی بوده است. /طلاق‌‌ های سینمای ایران

طلاق‌‌ های سینمای ایران

امیر غفارمنش و پوپک گلدره

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • سولمازروشنی

    طلاق محمدرضاگلزار وهمسرش چی