شمانیوز
شما نیوز

جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

جزئیاتی از ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان را در این صفحه مشاهده کنید.

جزئیات ازدواج پنهان سحر دولتشاهی با همایون شجریان + بیوگرافی و عکس

به گزارش شمانیوز به نقل از فرادید؛ حالا چند روزی است این شایعات تیر خود را روانه زندگی پسر استاد آواز ایران کرده است، همایون شجریان که زیر سایه نام پدرش این روزها یکی از پر طرفدارترین خواننده‌های سنتی است، حال باید جوابگوی فضای مجازی باشد.

 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

 
بر اساس شایعات سحر دولتشاهی ، با همایون شجریان ازدواج کرد
 
 
 
 
زندگینامنه سحر دولتشاهی
او متولد ۱۶ مهر سال ۱۳۵۸ در تهران است. لیسانس ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه دارد. مادرش نائیب رئیس فدراسیون شنا و پدرش مهندس و در تور‌های دوچرخه سواری در ایران و خارج از کشور فعال است. خانواده سحر دولتشاهی ۵ نفره است و به جز خودش یک خواهر (نسیم دولتشاهی) و یک برادر (روزبه دولتشاهی) دارد. در مصاحبه‌ای گفته است که از کودکی به همراه خانواده بیننده حرفه‌ای تئاتر بوده است و کار هنری را نیز در زمانی که دانشجو بود با تئاتر‌های دانشجویی آغاز کرده است. تئاتر را به طور حرفه‌ای در سال ۷۹ آغاز کرده است.
همسر اول او رامبد جوان از هنرپیشگان و بازیگران سینما و تلویزیون بود. سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر با هم آشنا شدند و در تاریخ بیست و هفتم اسفند ماه ۱۳۸۷ با هم ازدواج کردند. سحر دولتشاهی در جایی گفته است که ما دوستان مشترکی داشتیم و دورادور هم را می‌شناختیم.
 

پیرامون شایعه داغ ازدواج همایون شجریان و سحردولتشاهی


بعد از ۵ سال شایعه طلاق رامبد جوان و سحر دولتشاهی در فضای مجازی پیچید، ابتدا کسی این حرف را باور نمیکرد، چون این زوج دوست داشتنی به نظر جدا نشدنی بودند. اما رفته رفته مشخص شد منبع شایعات موثق بوده است و طلاق گرفته اند. در سال ۱۳۹۳ در سکوت کامل خبری از هم جدا شدند و تا مدت‌ها در مورد طلاق شان صحبتی نکردند و مشخص بود که هیچکدام دوست ندارند حریم شخصی شان شکسته شود و ماجرای زندگی خود را در رسانه‌ها بازگو کنند. آن‌ها هرگز دلیلی برا جدایی شان مطرح نکردند، اما چندی بعد از این جدایی رامبد جوان با نگار جواهریان هنرپیشه دیگری ازدواج کرد.

 

بیشتر بخوانید :ریحانه پارسا ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس مراسم

 


بازی سحر دولتشاهی در سریال مسافران ساخته همسر سابقش رامبد جوان در سال ۱۳۸۸ با نقش ادم فضایی بسیار مورد پسند قرار گرفت و موجب شد خیلی زود به شهرت برسد.
 
 

sahardolatshahi_258


سحر دولتشاهی در مصاحبه‌ای گفته بود: بازیگری از بچگی برایم جذاب بود، اما واقعیتش این است که من ادبیات نمایشی خوانده ام و هنوز هم بخشی از دغدغه ام نوشتن است. در دوران دانشجویی همان موقع که سر کلاس می‌نوشتم، از شاگردان خوب بودم یا وقتی ترجمه می‌کردم. خیلی غبطه می‌خورم اگر همچنان برای نوشتن وقت نگذارم. نوشتن همیشه پسِ ذهن من هست. نمی‌دانم باید زمانش برسد یا من زمانش را برسانم! هنوز هم فکر می‌کنم یکی از شغل‌های ایده آلم نویسندگی است.او در این سال‌ها موفق به ترجمه چند کتاب شده است.
 
 

بیشتر بخوانید :ریحانه پارسا ازدواج کرد + بیوگرافی و عکس مراسم

 

 

 

برای سحر دولتشاهی سال ۹۳ نقطه عطفی در کارنامه اش بود؛ او از یک طرف بعد از مدت‌ها ایفای نقش مکمل در فیلم‌های مختلف در سومین فیلم حسین فرحبخش یعنی “مستانه” نقش یک را ایفا کرد و از آن طرف با دو فیلم نسبتا خوب “شکاف” و “عصر یخبندان” به جشنواره سی و سوم آمد.
 
 

images

 


در این بین “عصر یخبندان” علاوه بر مورد توجه مخاطبان قرار گرفتن، تایید هیات داوران را نیز به دنبال داشت و سیمرغ بلورین بهترین بازیگری مکمل زن جشنواره را بخاطر ایفای نقش در “عصر یخبندان” به سحر دولتشاهی دادند.
 

او سال گذشته باز هم سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن را برای فیلم‌های «چهارراه استانبول» و «عرق سرد» گرفت.
 

پیرامون شایعه داغ ازدواج همایون شجریان و سحردولتشاهی

 
اول داستان
خبری که از دو روز پیش در فضای مجازی دست به دست چرخید بسیار عجیب و تکان دهنده بود، سحر دولتشاهی (همسر سابق رامبد جوان)، با همایون شجریان ازدواج کرد. شاید در اصل خود این خبر خیلی عجیب نباشد اما پر شدن آن در این فضا و سکوت هر دو طرف بیشتر به این شایعه دامن زد.
 
 
سحر دولت شاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد و درست زمانی که به نظر می‌رسید نامشان قرار است در لیست سفید بازیگران بی حاشیه ثبت شود خبر جدایی‌اش پخش شد. مدتی بعد نگار جواهریان بازیگر دیگر سینما همسر سوم رامبد جوان شد. سحر دولتشاهی بعد از این اتفاق بازی کردن در فیلم‌های زیادی را قبول کرد و انصافاً بازی‌های خوبی از خودش در این سال‌ها نشان داد.
 

images (1)

 
 
همایون شجریان بعد از ازدواج دوم پدرش با کتایون خوانساری، با خواهر او گیتا خوانساری ازدواج کرد و حاصل آن یک دختر حدودا ۱۰ساله است که این روزها بعد از طلاق پدر و مادر با مادرش زندگی می‌کند.
 
همایون شجریان بعد از ازدواج جنجالی پدرش و انتخاب خواهر همسر پدرش به عنوان همسر، یک‌بار سر و صدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد کرده بود؛ اما این بار گویا صداها از حد تصورش بالاتر رفته که هنوز هیچ واکنشی نشان نداده است.
 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

 
 
 سحر دولت شاهی ۴ سال با رامبد جوان زندگی کرد
شروع همکاری
چند سال پیش همایون شجریان آلبوم «نه فرشته‌ام نه شیطان» را منتشر کرد. آهنگ «چرا رفتی» از این آلبوم با شعری از سیمین بهبهانی بی نهایت در میان مردم نفوذ کرد و تا مدت‌ها سر زبان‌ها بود. این آلبوم یکی از آلبوم‌های رسمی استودیویی همایون شجریان و طهمورث پورناظری است که در اسفند ۹۲ توسط ایران گام با ۸ قطعه اصلی با تیراژ ۵۰ هزار نسخه‌ای منتشر شد. این آلبوم در برکلی، لس‌آنجلس، استانبول و تهران ضبط شده است، آهنگسازی کل قطعات از طهمورث پورناظری است، تنظیم آن نیز از طهمورث پورناظری، به علاوه آهنگساز معروف آمریکایی دیوید گارنر است.

 

CVt5IOUKQGXH

 
در همان زمان باران کوثری با ساخت و انتشار کلیپی با همکاری چند نفر از هنرمندان باعث شد این آهنگ نه تنها دوباره سر زبان‌ها بیافتد بلکه تبدیل به دابسمش خنده داری شود که هر کس تصمیم بگیرد آن را مسخره کند. همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان از این کلیپ شروع شد. در این کلیپ سحر دولتشاهی، باران کوثری، امیر جدیدی، مهرداد صدیقیان، سهراب پورناظری، نوید محمد زاده، ستاره پسیانی و ..حضور داشتند.
به رغم آنکه در آغاز کلیپ تذکر داده شده بود این کلیپ تنها برای مراسم رونمایی آلبوم ساخته شده، ابتدا سایت‌های خبری و موسیقیایی نسبت به انتشار این آلبوم تأکید کردند و سپس در شبکه‌های اجتماعی، شاهد اشتراک گذاری‌اش بودیم و حتی از شبکه‌های ماهواره‌ای نیز پخش شد و به شهرت این آلبوم افزود.
 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

 
«کنسرت نمایش سی»  پر سر و صدا و جذاب بود 
 
 
این قطعه که روی شعری از سیمین بهبهانی ساخته و دیوید گارنر امریکایی آن را تنظیم کرده بود، به سرعت با نقدهایی همراه شد؛ نقدهایی که از سطح جامعه و نه لزوماً از سوی منتقدان بود، ولی نخستین جرقه‌ آن در مراسم رونمایی زده شد؛ در این مراسم کم‌سابقه برای رونمایی از یک آلبوم، محمد رحمانیان که برای ‌سخنرانی، روی صحنه دعوت شده بود، گفت: «از باران کوثری، سحر دولتشاهی و مهرداد صدیقیان تعجب می‌کنم. این‌همه اُور- اکت (بازی اغراق‌شده) را نمی‌فهمم. به خدا ما تئاتری‌ها هم مثل مردم معمولی موسیقی گوش می‌دهیم و احساساتی می‌شویم. این‌ همه سر تکان دادن‌ها و اداهای اضافه برای چیست؟»
 
 
در آن زمان البته همایون شجریان ساکت نماند و در گفتگویی با روزنامه شرق درباره این کلیپ گفت: «بسیار متعجب شدم وقتی فهمیدم کلیپ رونمایی همه‌ جا پخش شده است و شبکه‌های ماهواره‌ای آن را نشان می‌دهند. چون این کار به پیشنهاد طهمورث پورناظری تنها برای استفاده در مراسم رونمایی ساخته شد و من از پخش غیرمنتظره آن در شبکه‌های ماهواره‌ای کاملاً غافلگیر شدم. هر چند پخش این کلیپ به دیده شدن و فراگیرشدن این اثر مخصوصاً در نزد جوان‌ترها بسیار کمک کرد.
 
 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

همکاری سحر دولتشاهی با تیم همایون شجریان از کلیپ «چرا رفتی» شروع شد
 
 
با وجود این تعدد نظرات، این واقعیت را نمی‌توان کتمان کرد که در عصر امروز تصویر می‌تواند به فراگیر شدن اثر موسیقی کمک کند. ساخت کلیپ برای موسیقی اصیل، امری است که تا به حال به‌ندرت در داخل ایران اتفاق افتاده است و صد در صد حرکتی رو به کمال خواهد داشت. هرگونه بازتابی در مورد کلیپ و آهنگ چرا رفتی برای من و خالقان اثر قابل توجه است و بعضاً برخی از این انتقادات می‌توانند سازنده باشند. حتی نگاه طنز به یک اثر یا کاریکاتوری از یک چهره می‌تواند دوست‌داشتنی باشد؛ به شرط آنکه حرمت‌ها را نگه داریم و در کلام و قلممان دوستی‌ها را حفظ کنیم.»
 
 
ادامه کار
چند سال بعد از ساخت این کلیپ و حواشی آن تیم پورناظری و شجریان دست به اقدام تازه‌ای زد و با همکاری حمید نعمت‌الله که قبلاً در دو فیلم با این دو هنرمند همکاری کرده بود، کنسرت نمایشی تاریخی را روی صحنه برد. ماجرای «کنسرت نمایش سی» به قدری پر سر و صدا و جذاب بود که کمتر کسی  از دیدنش غافل شد. تکرار اجرا به دفعات، شبهای طولانی و سالنی که حتی یک شب خالی نماند. کاخ سعدآباد در فضای باز این برنامه را اجرا کرد و انصافاً یکی از ماندگارترین برنامه‌های این روزها بود. نمایشی که با داستانی تاریخی از شاهنامه به روایت نغمه ثمینی با صدای همایون شجریان و بازی سحر دولتشاهی و هنرمندان دیگر اجرا شد.
 
 
در این نمایش سحر دولتشاهی یکی از نقش‌های اصلی را بر عهده داشت، او در نقش رودابه مادر رستم بازی می‌کرد و روایت عشق با زال و سرانجام این ازدواج زاده شدن رستم محور اصلی این قصه بود. او در این نمایش به شکل تنگاتنگ با تیم شجریان همکاری داشت و ۳۰ شب در کنار هم نمایش را روی صحنه بردند.
 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

 
همایون شجریان و دخترش 
 
 

پایان داستان

این همکاری اما این بار برای سحر دولتشاهی و همایون شجریان بار سنگینی به همراه داشت. اینکه چرا این همه شایعه خیلی ناگهانی در فضای مجازی دست به دست می‌شود هنوز مشخص نیست و تا زمانی که یکی از دو طرف تائید یا تکذیب این خبر را اعلام نکند باید منتظر ادامه دار شدن این داستان باشیم، اما اینکه بعد از چند همکاری با یک تیم و شاید دیده شدن این گروه با همدیگر در مکان‌های مختلف این شایعات تند می‌شود جای سؤال دارد.

 
چرا باید زندگی خصوصی آقا و خانم ایکس، انقدر برای مردم پر هیجان و پر کشش باشد که با ساختن چنین شایعاتی باعث برهم خوردن آرامش آنها شوند؟ حالا که دو روز از پخش این خبر گذشته نه تنها همایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ پاسخی به شایعات ندادند بلکه با سکوت خبری خود باعث دامن زدن بیشتر به این داستان شدند.
 
 
 

زندگی خصوصی چهره‌های سرشناس

 
 همایون شجریان و سحر دولتشاهی هیچ پاسخی به شایعات ندادند
 
 
اینکه چرا ترجیح دادند به جای تائید یا تکذیب سکوت کنند یک تصمیم کاملاً شخصی و در حوزه حریم خصوصی آن‌هاست. اما تجربه‌ای که در پی این شکل شایعات نهفته، نشان داده در این موارد اگر طرفین سکوت خود را بشکنند و واقعیت را مطرح کنند بازی زودتر تمام می‌شود. سکوت کردن از آنجایی که علامت رضایت هم هست می‌تواند بیشتر به تائید این قصه کمک کند. البته نباید نقش شبکه‌های اجتماعی و فضای بیمار مجازی را در این مورد نادیده گرفت، که همین چند روز پیش هم دو هنرمند دیگر سر یک شوخی اینستاگرامی مجبور به تکذیب خبر ازدواج خود شدند.
 
 

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان چیست ؟

 

به گزارششمانیوز به نقل از ایران ناز : ، بازیگر زن سینما و سوپر استار دنیای موسیقی سوژه داغ رسانه ها شدند . خبری مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان ، در محافل و بین مردم دست به دست میچرخد . طبق این سخنان که هنوز منبع معتبری تایید یا تکذیب ننموده است و ممکن است شایعه باشد ، همایون شجریان با سحر دولتشاهی ازدواج میکند!

 

عکس-های-سحر-دولت-شاهی-بهرام-رادان-و-صابر-ابر-در-کنسرت-نمایش-سی-7

 

سحر دولتشاهی پس از جدایی اش از رامبد جوان اینک با خبر ازدواجش با همایون شجریان دوباره بازار شایعات را داغ نموده است سحر دولتشاهی بازیگر شناخته شده که با حاشیه طلاقش از رامبد جوان خبرساز شده بود اکنون حاشیه تازه ای به پا کرده است.

 

این خبر مبنی بر ازدواج سحر دولتشاهی با همایون شجریان می باشد.همـایون شجریان پسر محمد رضا شجریان خواننده پر طرفدار و محبوب است که به واسطه آهنگ های بسیار زیبایش در ذهن عموم جا دارد.همایون شجریان و سحر دولتشاهی در تئاتر سی با هم همکاری داشتند.

 

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان (عکس)

 

شایعات تایید نشده ای در فضای مجازی دست به دست می شود که همایون شـجریان از همسرش جدا شده است و با سحر دولتشاهی ازدواج کرده است.

 

هنوز سحر دولتشاهی و همـایون شجریان،واکنشی نسبت به این خبر نداده اند و این شایعات را تکذیب و یا تایید نکرده اند

 

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان (عکس)

 

تئاتر سی به تازگی به پایان رسده است.در این ایام به علت نمایش سی که به اجرا درآمد ،رفت و آمد های بسیاری در مجامع و مفاحل عمومی پیرامون سی صورت گرفت که این دو هنرمند محبوب را در کنار هم نشان می دهد.شاید دامن زدن به حاشیه ازدواج سحر دولتشاهی و همـایون شجریان هم به همین علت باشد.

 

باید منتظر ماند تا ببینیم که آیا خبر ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی صحت دارد یا خیر.سحر دولتشاهی همسر سابق رامبد جوان بوده است . وی چند سال پیش از رامبد جوان جدا شد.

 

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان (عکس)

 

با توجه به اینکه همـایون شجریان متاهل هست و خبری از جدایی وی و همسرش تا به حال منتشر نشده است. بنابراین به احتمال زیاد این خبر شایعه ای بیش نبوده و نباید به آن توجه کرد

 

اما همسر همایون شجریان کیست؟

 

ماجرای ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان (عکس)

 

همسر همایون شجریان ، گیتا خوانساری می‌باشد. در سال ۱۳۷۴ با گیتا خوانساری ازدواج کرد و دوازده سال بعداز ازدواج باگیتا خوانساری دخترش یاسمین به دنیا آمد. آلبوم «نسیم وصل» به آهنگسازی محمدجواد ضرابیان، اولین آلبومی است که همایون به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشته است.

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی , در فضای مجازی شایعه ای مدام دست به دست و تکرار شد که قرار است هنرمندان بی حاشیه،همایون شجریان و سحر دولتشاهی با یکدیگر ازدواج کنند. دست به دست شدن این شایعه در فضای مجازی،حتی اگر حقیقت هم داشته باشد،ورود به حریم خصوصی مردم است که باید با آن برخورد شود. همایون شجریان هنرمندی است توانا و بی حاشیه که فقط به هنر خود، موسیقی فکر می کند.این هنرمند ارزنده که اخلاقی نیکو نیز دارد،هرگز به دام شایعه ها نیفتاده و نخواهد افتاد،حتی در رسانه ها نیز کمتر مصاحبه ای از وی منتشر می شود.این نشان دهنده این مهم است که همایون شجریان علاقه ای به جار و جنجال رسانه ایندارد و هنرش ، معرف اوست. سحر دولتشاهی نیز از بازیگران بی حاشیه ای است که توجه او بیشتر معطوف به هنر خویش است ، نه سر و صدای رسانه ای.

 

 شایعه سازان فضای مجازی که حیات خود را در برهم زدن آرامش مردم می بینند،این بار تیرهای شایعه خود را به سوی دو هنرمند بی حاشیه شلیک کرده اند تا برای دقایقی هم که شده صفحه مجازی آنان تعدادی بازدید کننده داشته باشد. ممکن است شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی واقعیت داشته باشد،اما تا زمانی که این دو هنرمند نخواهند آن را اعلام کنند،کسی حق ندارد آن را در فضای مجازی دست به دست کند. این کار، شکستن حریم خصوصی مردم است و مسوولان امر باید با این گونه افراد خطا کار برخورد کنند تا فضای مجازی بیش از این آلوده نشود. برخی کاربران فضای مجازی به خبر ازدواج مجدد همایون شجریان واکنش های متفاوتی نشان دادند. اما تا به این لحظه هیچ یک از طرفین ماجرا خبر این ازدواج را تایید یا تکذیب نکردند. بنظر می رسد کنسرت نمایش «سی» و همکاری «سحر دولتشاهی» و «همایون شجریان» با یکدیگر زمینه ساز این اخبار شده باشد.

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

همایون شجریان با سحر دولتشاهی

 

همسر فعلی همایون شجریان «گیتا خوانساری» خواهرِ همسر پدرش یعنی « 
محمد رضا شجریان » است و همسر سابق سحر دولتشاهی مرد خندوانه یعنی « رامبد جوان » بوده است. 
البته این خبر در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجهه شد و شوخی های متفاوتی را در پی داشت . 

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

ازدواج همایون شجریان

 

بیوگرافی سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی زمینه فعالیت تئاتر، سینما، تلویزیون تولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ (۳۶ سال) تهران، ایران پیشه بازیگر سال‌های فعالیت از سال ۱۳۸۰ تا کنون همسر(ها) رامبد جوان (سابق) مدرک تحصیلی لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس مترجمی زبان فرانسه سحر دولتشاهی (زادهٔ ۱۶ مهر ۱۳۵۸ تهران) بازیگرِ سینما، تئاتر و تلویزیون ایران است. او فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد.

 

 بازی در فیلم طلا و مس به کارگردانی همایون اسعدیان در سال ۱۳۸۸ برایش نامزدی جایزهٔ بهترین بازیگر نقش دوم زن از چهاردهمین جشن خانهٔ سینما را در پی داشته است. سحر دولتشاهی توانست در سی و سومین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم فجر ، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برای بازی در فیلم عصر یخبندان به دست بیاورد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود، که البته بازی در تئاتر، موقعیت‌های خوبی پیش روی او گذاشت و او را با سینما و تلویزیون آشنا کرد.همین حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

 

ازدواج مجدد سحر دولتشاهی

 

تحصیل مهم تر از هنر

یکی از چیزهایی که در خانه ما به نوعی اهمیت داشت این بود که تحصیل کنیم و هنر همیشه در کنار درس مطرح بود. همه اعضای خانواده به کتاب خواندن، فیلم دیدن، موسیقی و کلا مقوله هنر علاقه داشتند و دارند و مخاطب جدی آن هستند اما ترجیح شان این است هنر منبع درآمد و کار اصلی نباشد؛ به همین دلیل تحصیلکرده رشته های پزشکی یا مهندسی هستند.

 

خانواده یعنی همه چیز

نگاه خانواده به کارهایم برایم با اهمیت است چون آنها همگی هم تحصیلکرده هستند و هم واقعا نگاه شان رافارغ از اینکه من عضوی از خانواده هستم به زبان می آورند. یعنی الزاما فقط نمی گویند «چقدر فیلم خوبی بود» یا «چقدر خوب بازی کردی». برای همین گاهی بعد از تماشای فیلمی از من مدتی با همدیگر می نشینیم و بحث می کنیم.

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی و پدرش

 

زندگی متعادل یک مهرماهی

سعی من این است که دو مقوله کار و زندگی شخصی ام را تا آنجا که می شود از هم تفکیک کنم. بخش بزرگی از زندگی آدم ها کار است و هر شغلی بسته به نوعش، تاثیر مستقیم و غیرمستقیم خودش را بر زندگی می گذارد و این کاملا طبیعی است. من متولد مهرماه هستم و می گویند نشانه مهرماهی ها ترازو است. برای همین این باعث ایجاد تعادل در من هست.

 

یک خانواده قهرمان من به شکلی عاشق ورزش هستم و ورزشکاران را دوست دارم. مادرم در ورزش حرفه ای هستند. ایشان نایب رئیس فدراسیون شنا هستند و پدرم هم در تورهای دوچرخه سواری فعال هستند و با دوچرخه دور اروپا را گشته اند. بودن من در این خانواده باعث شد تا خیلی به ورزش اهمیت بدهیم. 

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

ازدواج سحر دولتشاهی

 

ازدواج همایون شجریان

پاسخ سحر دولتشاهی درمورد عاشق شدن در نوجوانی و طلاق از رامبد جوان! سحر دولتشاهی بازیگر زن سینما و تلویزیون باحضور در برنامه ۳۵ با اجرای فریدون جیرانی به بیان نکاتی از زندگی شخصی اش پرداخت.

 

 بازیگر فیلم «نیمرخ ها» در مورد ۱۶ مهرماه ۱۳۵۷ گفت: این تاریخ تولد من هست و روز مهرگان و این مهر برای من شبیه شعار زندگیم هم هست. دولتشاهی در مورد کلمه پدر و مادر گفت: نقطه قوت من هستند و تقریبا شروع و جوانی همه چیزهایی که دنبالش رفتم پدرم برام ایجاد کرد و مادرم حمایتم می کرد و بسیار زن قوی و موفقی بود. وی در مورد سینما گفت: خیلی سینما می رفتم و فیلم می دیدم ولی این تاریکی قبل از فیلم همیشه برای من تپش قلب جذابی دارد.

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی


هیچوقت جسورانه عاشق نشدم 
دولتشاهی در مورد عشق دوران نوجوانی گفت: عشق این دوران 
هیجان انگیز است و زمانی که به عشق دوران نوجوانی فکر می کنم برایم هیجان انگیز است، البته من خیلی 
آدم محتاطی بودم و خیلی جسورانه عاشق نشدم که بتونم راجع به عشق حرف بزنم. 


وی در مورد تماشای فیلم در دوران نوجوانی گفت: در این دوران خیلی فیلم می دیدم و با مشاوره آدم 
هایی فیلم می دیدم که خیلی خوب بود و اولین فیلمی که به یادم دارم «چریکه تارا» است. 
دولتشاهی در مورد کلمه شایعه، طلاق از رامبد جوان و حسادت گفت: شایعه خیلی بده، طلاق خیلی سخته، منم حسادت دارم و همه دارند. 
 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

همایون شجریان و سحر دولتشاهی

 

طلاق همایون شجریان

همایون شجریان همایون شجریان (۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ تهران) خوانندهٔ موسیقی سنتی ایرانی و نوازندهٔ تنبک و کمانچه است. وی پسر محمدرضا شجریان و برادر مژگان شجریان می‌باشد. همایون شجریان در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ در تهران در خانواده‌ای سرشار از موسیقی متولد شد. وی فرزند محمدرضا شجریان است و از کودکی علاقه به موسیقی و ریتم در او نمایان بود تا آن که با تشخیص پدر نزد ناصر فرهنگ‌فر به فراگیری تکنیک و شناخت ریتم که اساس موسیقی است پرداخت و چند سالی هم آموختن را نزد جمشید محبی ادامه داد. 

 

از ده‌سالگی به همراه خواهرانش نزد پدر آواز را شروع کرد و در دوران بلوغ روزانه تکنیک آواز و صداسازی را به‌صورت فشرده فراگرفت.در همان زمان به هنرستان موسیقی رفت و کمانچه را به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد و در خارج از هنرستان به ادامهٔ فراگیری آن نزد اردشیر کامکار و آشنایی با تار و سنتور به صورت گوشی پرداخت. او از سال ۱۳۷۰ به‌همراه محمدرضا شجریان در کنسرت‌های آمریکا، اروپا و ایران (با تنبک) همراهی کرد و از ۱۳۷۸ به بعد در صحنهٔ کنسرت‌ها به هم‌خوانی با پدرش پرداخت. 

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

اولین اثر با حضور او یاد ایام نام 

دارد که در آن اثر همایون شجریان تنبک نوازی را بر عهده داشته است. 


همایون شجریان کنسرت‌های بسیاری را با بزرگان موسیقی اجرا کرده و آثار زیادی را به همراه آنان در ایران و 
جهان منتشر کرده‌است که می‌توان به آلبوم کنسرت‌های «بی تو بسر نمی‌شود» و «فریاد» اشاره کرد که هردو اثر در
سال‌های ۲۰۰۳ و ۲۰۰۵ نامزد دریافت جایزه گرمی شدند. 

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی

همایون شجریان

اولین آلبوم همایون شجریان که به تنهایی خوانندگی آن را بر عهده داشت «نسیم 
وصل» نام دارد که آهنگ‌سازی آن را محمدجواد ضرابیان بر عهده داشته‌است در سال ۱۳۸۲ منتشر شد. 
این سرآغازی بود بر اجرای کنسرت‌ها و آلبوم‌های مستقل او. 


وی پس از آن در سال ۱۳۸۳ دو آلبوم شوق دوست و ناشکیبا را منتشر کرد و در سال ۱۳۸۴ 
نقش خیال را به آهنگ‌سازی علی قمصری به بازار عرضه کرد که با استقبال فراوانی روبرو شد. 
پس از آن در مهرماه ۱۳۸۵ آلبوم با ستاره‌ها که حاصل همکاری او با محمدجواد ضرابیان می‌باشد را به بازار 
عرضه کرد. 


در سال ۱۳۸۷ دو آلبوم قیژک کولی و خورشید آرزو را با همکاری گروه دستان منتشر کرد. 
او آب، نان، آواز را به آهنگسازی علی قمصری در سال ۱۳۸۸ و آلبوم شب جدایی را در سال ۱۳۸۹ 
منتشر کرد. 
در سال ۱۳۹۰ او آلبوم شوق نامه و ای جان جان بی‌من مرو را عرضه کرد. 
آلبوم شوق نامه به نوعی بازیابی تصانیف منسوب به عبدالقادر مراغه‌ای است که حاصل ۴ سال تلاش گروهی به سرپرستی محمدرضا درویشی است. 


البته همایون شجریان تا سال ۱۳۸۸ پدرش را در اجراها همراهی می‌کرد. 
این دو مدت زمانی عضو گروه آوا بودند و در این دوران دو آلبوم غوغای عشق‌بازان و کنسرت محمدرضا شجریان 
و گروه آوا اجرا و به بازار عرضه شدند. 
ترانه «وطن» بر اساس شعری با همین نام از سیاوش کسرایی از کارهایی بود که همایون شجریان چندی قبل از 
خرداد ۱۳۸۸ منتشر کرد. 

 

آیا ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی واقعیت دارد ؟

 

همایون شجریان خوانندخ خوش آواز کشورمون و سحر دولتشاهی چهره ی مشهور کشورمون بتازگی شایعه ازدواج این دو هنرمند افتاده هست . به نظر شما آیا حقایق دارد ؟

 

ازدواج همایون شجریان با سحر دولتشاهی , در فضای مجازی شایعه ای مدام دست به دست و تکرار شد که قرار هست هنرمندان بی حاشیه،همایون شجریان و سحر دولتشاهی با یک دیگر ازدواج کنند.

 

دست به دست شدن این شایعه در فضای مجازی،حتی اگر حقایق هم داشته باشد،ورود به حریم خصوصی مردم هست که باید با آن برخورد شود.

 

همایون شجریان هنرمندی هست قادر و بی حاشیه که فقط به هنر خود، موسیقی فکر میکند.این هنرمند ارزنده که اخلاقی نیکو نیز دارد،هرگز به دام شایعه ها نیفتاده و نخواهد افتاد،حتی در رسانه ها نیز کمتر گفتگو ای از وی توزیع میشود.این نشان دهنده این مهم هست که همایون شجریان علاقه ای به جار و جنجال رسانه ای ندارد و هنرش ، معرف اوست.

 

سحر دولتشاهی نیز از بازیگران بی حاشیه ای هست که دقت او بیشتر معطوف به هنر خویش هست ، نه سر و صدای رسانه ای.

 

شایعه سازان فضای مجازی که حیات خودرا در برهم زدن آرامش مردم می‌بینند،اینبار تیرهای شایعه خود رابه سمت دو هنرمند بی حاشیه شلیک کرده اند تا برای دقایقی هم که شده صفحه مجازی آنان تعدادی بازدید کننده داشته باشد.

 

مقدور هست شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی حقایق داشته باشد،اما تا زمانی که این دو هنرمند نخواهند آن را اعلام کنند،کسی حق ندارد آن را در فضای مجازی دست به دست کند.

 

اینکار، شکستن حریم خصوصی مردم هست و مسوولان امر باید با اینگونه افراد خطا کار برخورد کنند تا فضای مجازی بیش از این آلوده نشود.

 

بعضی کاربران فضای مجازی به خبر ازدواج مجدد همایون شجریان واکنش های متفاوتی نشان دادند. اما تا به این لحظه هیچ یک از طرفین ماجرا خبر این ازدواج را تایید یا تکذیب نکردند.
به نظر می‌رسد کنسرت نمایش «سی» و همکاری «سحر دولتشاهی» و «همایون شجریان» با یک دیگر اساس ساز این اخبار شده باشد.

 

 

مصاحبه خواندنی با همایون شجریان

همایون شجریان، نوازنده و خواننده ایرانی در چند ماه گذشته بسیار پر کار بوده است. وی فرزند محمدرضا شجریان موسیقیدان، آهنگساز و خواننده شهیر ایرانی است که به دلیل بیماری مدت‌ها از صحنه اجرا دور مانده است. شهرت همایون صرفا به دلیل همراه داشتن نام خانوادگی شجریان نیست بلکه قوه ابتکار در زمینه موسیقی تلفیقی و نیز قدرت بالای صدا در جذب گوش و هوش مخاطبان از وی خواننده‌ای توانمند ساخته است که مخاطبان سنتی پسند و علاقمندان به موسیقی سبک جدید را مجذوب خود می‌کند.

اگر شرایط پدر طوری شود که بتوانند و بخواهند که به صحنه بازگردند، من در مقابل صحنه، خاک‌های پای ایشان را تمیز می‌کنم 

کنسرت ایران من در تالار وزارت کشور و کنسرت نمایش «سی» که با استقبال بی‌نظیر علاقمندان به مدت سی شب در کاخ سعدآباد تهران برگزار شد، آخرین اجراهای همایون شجریان در تهران بود.

جواد منتظری، خبرنگار یورونیوز گفت‌و‌گویی اختصاصی را با همایون شجریان در دفتر کارش در تهران انجام داده است.

آنچه در زیر می آید گفتگوی مفصل یورونیوز با همایون شجریان است.

یورونیوز: آقای شجریان از فرصتی که در اختیار یورونیوز قرار دادید تشکر می کنم. شما مسیر طولانی را پشت سر گذاشتید و به گفته بسیاری از کارشناسان و اهالی فن، برای اینکه به صورت مستقل وارد عرصه هنر شوید، صبوری زیادی کردید. دوران متمادی صرفا ساز نواختید، با پدر همراه بودید و همخوانی داشتید و پس از آن اجرای مستقل خود را آغاز کردید. برای ما از مسیری که پشت سر گذاشتید توضیح دهید.

همایون شجریان: «من هم سلام عرض میکنم خدمت شما و ممنون که تشریف آوردید و خوشحالم که در خدمتتان هستم. مسیری که من آمدم، مسیری بوده که خیلی عجله‌ای در آن نباشد. با تنبک شروع کردم و کنسرت می دادم در کنار پدر، کمانچه را بصورت خیلی جدی با آقای اردشیر کامکار کار کردم. دوره‌ای در هنرستان موسیقی بودم که در آنجا شادروان کامران داروغه معلم ما بودند. بین سازهای مختلف می‌چرخیدم، کمی کمانچه، کمی تار، کمی سنتور، کمی پیانو و تنبک و... خودم را سرگرم می‌کردم. اما همچنان آواز را در حاشیه کار حرفه‌ای ادامه می دادم و هر از گاهی کلاسی با بابا داشتم و ایرادهای خودم را با ایشان مطرح می کردم. از آن شاگردهایی هم نبودم که مثلا هفته‌ای یکبار مدام با استاد سر کلاس بروم.»

 

 جایی از شما خواندم که در کل بیشتر از شانزده جلسه با ایشان کلاس نداشتید.

همایون شجریان: «بله چون من آدم سمج و پیگیری در کارهای خودم بودم و همه چیز را خودم دائم تست میکردم. مطلبی را که پدر آموزش می‌دادند، من می‌رفتم و سه مدل دیگر آن را نیز امتحان می کردم تا مطالبی که پدر می‌گفتند را بهتر درک کنم.»

 

: شما در خانواده‌ای اهل موسیقی بودید. در جمع خانواده این کلاس‌ها برگزار می شد؟

همایون شجریان: «قبل از اینکه به سن بلوغ برسم چرا، در جمع خانواده این کلاس‌ها را داشتیم. من و همه خواهرها بودیم، هر سه خواهرم. از این میان من و مژگان جدی تر کار را پیگیری کردیم. تا اینکه در کنسرتی پدر سرماخورده بودند و من پیشنهاد کردم که می‌توانم شما را همراهی کنم تا این کنسرت را کنسل نکنید و کمتر از صدای خودتان استفاده کنید. جاهایی از آن را به من بسپارید تا زمانی که به صدایتان احتیاج دارید سرحال تر باشد. بابا به طور جدی می خواستند کنسرت را لغو کنند و چون کنسرت مهمی هم بود برای بزرگداشت گوته در آلمان، ایشان از پیشنهاد من خیلی جا خوردند و پرسیدند مگر شما آمادگی‌اش را داری؟ مگر کارها را بلدی؟ پاسخ دادم که در جلسات تمرین که با هم داریم و تمرین می‌کنیم همه خط‌های شما را من حفظ کرده‌ام. ایشان گفتند در تمرین بعدی بخوان تا ببینم چطور است. تمرین بعدی را خواندم و دیدم بابا خیلی با لبخند رضایت گفتند همین کار را می‌کنیم. تعیین می‌کنم کجاها را شما بخوانی و کجاها را خودم که دو نفری باهم کنسرت را اداره کنیم.»

 

این اولین اجرای شما شد؟

همایون شجریان: «بله اولین اجرای من بود که خیلی اتفاقی و با پیشنهاد خودم صورت گرفت. بعد از آن بود که پدر امر کردند که در همه کنسرت‌ها بخشی را با ایشان بخوانم، می‌خواستم از دو سه سال بعد شروع کنم که ایشان گفتند شما همین الان هم می‌توانید بخوانید.»

 

 

آشنایی و ازدواج با رامبد جوان

سحر دولتشاهی و رامبد جوان در تئاتر باهم آشنا شدند و بیست و هفتم اسفند ماه 1387 ازدواج کردند. خانم دولت شاهی می گوید : من و رامبد دوستان مشترک زیادی داشتیم و دورادور همدیگر را می شناختیم تا اینکه کم کم حواسمان به همدیگر بیشتر جلب شد و بالاخره به ازدواج کشید. در آن زمان رامبد بعد از اینکه به من پیشنهاد ازدواج داد آمد با پدرم صحبت کرد و بعد هم مراسم خواستگاری انجام شد.

 

علت طلاق و جدایی این دو زوج

طلاق سحر دولتشاهی و رامبد جوان در سال 1393 پس از 6 سال زندگی مشترک در سکوت خبری انجام شد. خانم دولت شاهی همسر دوم رامبد جوان بود و معتقد بود نباید مردم وارد حریم خصوصی آن ها بشوند. در سال 93 شایعات زیادی در مورد جدایی این دو زوج در فضای مجازی مطرح می شد تا اینکه در سال 94 سحر دولتشاتی در مصاحبه اش این خبر را تأیید کرد.

سحر دولتشاهی در این مصاحبه گفت: سال 93 سال شلوغ و پرکاری در عرصه بازیگری برایم بود اما در تنهایی لذت بخش سپری شد و نه فقط به عنوان بازیگر بلکه در خیلی جهات دیگر هم رشد داشتم و این سال هم شیرینی خودش را داشت و یک رهایی جالبی برایم اتفاق افتاد.

هنوزم بعد از سال ها دلیل واقعی جدایی سحر دولت شاهی و رامبد جوان مشخص نشده است. رامبد جوان قبل از ازدواج با سحر دولت شاهی یک ازدواج ناموفق دیگر هم با ماندا روحی را تجربه کرده بود و پس از جدایی از همسر دوم خود سحر دولتشاهی و بعد از گدشت مدت زمان کمی با نگار جواهریان از بازیگران معروف سینما ازدواج کرد.

 
 
 

مصاحبه خواندنی با سحر دولتشاهی پس ازدریافت سیمرغ

سحر دولتشاهی بهترین بازیگر زن نقش مکمل جشنواره فجر امسال در اولین گفت و گویش بعد از دریافت این جایزه از ۱۵ سال حضور در عرصه بازیگری و گرفتن اولین سیمرغ بلورینش می گوید.

در همه جای دنیا اگر قرار باشد نردبان موفقیت را طبیعی، تاکید می کنم طبیعی (!) طی کنید باید صبوری کنید، حرکتی آهسته  و پیوسته داشته باشید و مدام سعی تان بر این باشد که- کم یا زیاد- فقط رو به جلو حرکت کنید. شاید اگر بخواهیم یکی از نمونه های موفق رسیدن به موفقیت با صبوری را در سینمای این سال های مثال بزنیم، سحر دولتشاهی به عنوان بازیگر، نمونه خوبی باشد. دولتشاهی خیلی اصولی وارد بازیگری شد.

از اواخر دهه ۷۰ با تئاترهای دانشجویی کارش را آغاز کرد، بدون عجله و هیاهو و از اواسط دهه ۸۰ با ایفای نقش های کوتاه پایش به سینما باز شد. در اواسط دهه ۸۰ در سینما با حضور در آثار کارگردانانی چون بهرام بیضایی، اصغر فرهادی، همایون اسعدیان، بهرام توکلی و زنده یاد رسول ملاقلی پور نشان داد که حاضر است کم کار باشد، نقش های کوتاه بازی کند، اما به هر قیمتی جلوی دوربین نرود؛ مسیری که باید امیدوار باشیم حرکتش در آن همچنان ادامه داشته باشد.

تلاش های دولتشاهی آن هم در سالی که حاشیه های زیادی را تحمل کرد، بالاخره در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر نتیجه داد. بازی های قابل تحسین او در دو فیلم «عصر یخبندان» و «شکاف» باعث شد اولین سیمرغ بلورین دوران بازیگری اش را برای «عصر یخبندان» به دست اورد.

برخلاف بسیاری از مواردی که همه می توانیم به راحتی آنها را به خاطر بیاوریم در منصفانه بودن سیمرغی که به دولتشاهی رسید، تقریبا هیچ اختلاف نظری وجود ندارد و این ارزش سیمرغی را که او گرفته، بیشتر از قبل می کند.

شاید زمانی که دولتشاهی سیمرغ را با افتخار و خوشحالی فراوان بالای سرش برد، خیلی ها هم از سیمرغی که او برده بود خوشحال شدند. چرا که به هر حال وقتی به مسیری که او رفته نگاه می کنیم، حق می دهیم از به ثمر رسیدن تمام تلاش های ۱۵ سال گذشته اش تا این اندازه خوشحال باشد. موفقیت او در جشنواره امسال بهانه خوبی بود تا به سراغ او برویم و کمی مسیری را که طی کرده، با هم مرور کنیم. دولتشاهی در این گفت و گو با سعه صدر به سوالات جواب داد؛ حتی آنها که به قول خودش می توانست خیلی راحت بگوید جوابی برایشان ندارد.

 

سحر دولتشاهی از زندگی شخصی و ماجرای بازیگر شدنش می گوید!

 

برخلاف خیلی ها، سحر دولتشاهی کاملا آهسته و پیوسته کارش را با اولین و شاید مهم ترین مدوم بازیگری یعنی تئاتر آغاز کرد. پس گفت و گو را هم با رجوع به همان ابتدای کارتان آغاز می کنیم. حضور در عرصه تئاتر چگونه رخ داد؟

اول، این را بگویم که رشته تحصیلی ام مترجمی فرانسه و ادبیات نمایشی است، دانشگاه ما به این شکل بود که از همن ابتدا گرایشی را که می خواستیم، انتخاب می کردیم. استادهای بسیار خوبی در این رشته داشتم، خودم و آنها امید زیادی داشتیم که من روزی در بخش نوشتن، این حرفه را ادامه دهم، ولی همان سال ها بازیگری را با تئاترهای دانشجویی آغاز کردم.

اولین کار حرفه ای ام در تئاتر هم کاری بود به نام «نیمروز خواب آلود» به کارگردانی آیت نجفی که در همان دوران دانشجویی کار کردم، عضویت در آن گروه برایم خیلی جالب بود. ما کار کارگاهی می کردیم، ساعت ها و روزهایی طولانی تمرین کردیم که نتیجه تلاشمان روی صحنه بردن متنی بود که فقط سه شب فرصت اجرایش را پیدا کردیم. بعد از آن بود که با گروه تئاتر «پرچین» و آقای امجد کار کردم و دو کار روی صحنه بردیم که در آنها دستیاری هم می کردم. به این ترتیب از همان سال های ۸۰، ۷۹ کار حرفه ای را در تئاتر شروع کردم.

 

گفتید استادهایتان می گفتند نویسنده شوید، بهتر است، چه انگیزه یا چه اتفاقی باعث شد که بازیگری را ترجیح دهید؟

هنوزم معتقدم نوشتن خیلی متعالی است و فعالیت در این بخش جزو آرزوهایم باقی مانده، ولی به مرور زمان به این نتیجه رسیدم که جنس توانایی ام در زمینه خلاقیت هنری به کارهای گروهی بیشتر می خورد، در حالی که نوشتن با توجه به ماهیتش تنهاطلبی بیشتری نیاز دارد.

 

سحر دولتشاهی از زندگی شخصی و ماجرای بازیگر شدنش می گوید!

این یک بخش ماجراست، ولی بیشتر می خواهیم به آن جرقه اولیه برسیم؛ آن جرقه ای که وقتی زده شد، خانم دولتشاهی با خودش گفت من باید بازیگر شوم.

خب من از دوران بچگی تماشاگر حرفه ای تئاتر بودم، یادم هست که وقتی هشت سالم بود با پدرم برای دیدن یک تئاتر به سالن چهارسو رفتیم. وقتی فضا تاریک شد،درست قبل از اینکه تئاتر آغاز شود، تپش قلب شدیدی گرفتم، نمی دان چگونه می شود آن حس را توصیف کرد، ولی انگار احساس می کردم به این فضا تعلق دارم.

هنوز هم که هنوز است، من از آن دسته تماشاگرانی هستم که دیدن یک تئاتر یا فیلم خوب به شدت هیجان زده ام می کند؛ مثلا در بچگی همه تئاترهای کانون پرورش فکری در پارک لاله را دوبار دوبار می دیدم یا خاطرم هست ۱۱، ۱۲ سالم بود که پدرم فیلم «چریکه تارا» یا «مرگ یزدگرد» به کارگردانی آقای بیضایی را با کیفیت بسیار نازلی پیدا کرده بود، وقتی آن فیلم ها را دیدم، به قدری به هیجان آمدم که با خودم می گفتم آخرش من بازیگر می شوم. (می خندد)

آن تئاتری را که هشت سالگی رفتید، به خاطر دارید؟

خیلی دنبال کردم که ببینم چه بود، اتفاقا به آقای پسیانی گفتم که آقای خسروی یک اجرا از «باغ آلبالو»ی آنتوان چخوف در آن سال ها روی صحنه برده که فکر می کنم آن را دیده ام. آقای پسیانی گفت این تئاتر اجرا شده ولی آن سال ها در سالن چهارسو اجرا نشده، فعلا که کمی آدرس هایم اشتباه است. با این حال مطمئنم که کاری از چخوف بود. پدرم هم چون خیلی من را به تماشای تئاتر می برد، دقیقا یادش نیست کدام تئاتر، اثر ماندگاری روی من داشته، ولی خیالتان راحت، قطعا پیدایش می کنم. (می خندد)

 

از پدرتان گفتید، شما را تئاتر می بردند و فیلم های خوب را حتی با کیفیت پایین پیدا می کردند و شما هم تماشایشان می کردید. زمانی که تصمیم گرفتید از قالب تماشاگر خارج شوید و بازیگری را به عنوان مسیر اصلی زندگیتان انتخاب کنید، موضع پدر یا کلی تر خانواده تان چه بود؟

خانواده ما عموما در رشته هایی غیر از این، مثل شاخه های مهندسی و پزشکی تحصیلات دارند، زمانی که می خواستم از رشته مهندسی شیمی در دانشگاه انصراف بدهم و وارد این مسیر شوم، خانواده و پدرم تاکید داشتند شغلی را انتخاب کنم که بشود انتخابش کرد نه اینکه منتظر باشم تا برایش انتخابم کنند، ولی زمانی که عشق زیادم به کاری که انجام می دهم دیدند، حمایتم کردند. البته خدا را شکر در خانواده ای بزرگ شدم که تصاویر زیادی از کتاب خواندن آنها در ذهنم وجود دارد؛ خانواده ای که هنر را دوست دارند حتی با اینکه هنر راهی نیست که از آن پول درآورند.

 

 سحر دولتشاهی از زندگی شخصی و ماجرای بازیگر شدنش می گوید!

 

حالا که سیمرغ گرفته اید، آن نگاه مهربانانه و تاییدآمیز نهایی را از جانب خانواده تان می بینید؟

خیلی چیزها آماده کرده بودم که اگر سیمرغ گرفتم، بگویم اما آن قدر استرس گرفتم که تمامش یادم رفت، با این حال اسم تک تک اعضای خانواده ام را گفتم؛ چرا که فقط بحث تشویق کردن هایشان نبود، آنها بزرگ ترین منتقدان من هم هستند. خواهر و برادرم آدم های با معلوماتی هستند و هروقت قرار است خانواده ام بیایند و کار جدیدی از من ببینند، به شدت هیجان زده می شود که نکند الان این یکی را نپسندند؛ مثلا این جوری نیست که پدرم برای هرکاری که بازی می کنم، بگوید: «به به دخترم چه کارهای خوبی کرده» بعضی وقت ها انتقادهای تند و تیزی به کارهایم دارد و سر بعضی کارها نشسته ایم و با هم ساعت های جدی بحث کرده ایم. گاهی وقت ها فکر می کنم پدرم باید منتقد سینمایی می شد. خانواده ام همیشه نگرانی های خاص خودشان را داشته اند ولی این باعث نشده که لحظه ای دست از حمایت من بکشند. حالا هم که خدا را شکر همه چیز بهتر هم شده. (می خندد)

محمد رحمانیان، آتیلا پسیانی، محمد یعقوبی، محمد عاقبتی، امیررضا کوهستانی و حمید امجد تعدادی از کارگردان های مطرحی هستند که در تئاتر با آنها همکاری داشته اید. مهم ترین تاثیری که امثال این کارگردان ها می توانند بر بازیگری مثل سحر دولتشاهی بگذارند از کدام زاویه و چگونه است.

از یک طرف خود حضور در تئاتر برای یادگیری مهم ترین نکته های بازیگری نه تنها لازم، بلکه به نظرم واجب است، از طرف دیگر، کار کردن با تک تک کارگردان هایی که نام بردید به تنهایی می تواند یک کلاس درس کامل برای یک بازیگر باشد. من کلا فضای آکادمیک را دوست دارم. هنوز هم اگر جایی وُرک شاپ خوبی برگزار شود، حتما شرکت می کنم تا سطح سوادم را در مورد کاری که انجامش می دهم، بالا ببرم.

در حال حاضر هم در حال گذراندن یک ورک شاپ آن لاین با موضوع «جهانی شدن تئاتر» هستم که یک دانشکده بسیار خوب در مونیخ آن را برگزار می کند. در همین راستا کارکردن با این چهره های سرشناس و کاربلد نه تنها لذت بخش و آموزنده است، بلکه افتخارآمیز هم هست. البته این افتخار را به مفهوم تعارفات معمول از این دست نگیرید، بلکه واقعا وقتی می بینی در مسیر کاری ات با این چهره ها آن هم در فضاهای مختلف و متنوع کار کرده ای ناخودآگاه تصور می کنی مسیری که آمده ای درست و رو به جلو است.

 

کدام تجربه تان در تئاتر بود که از آن به بعد در خودتان احساس کردید که «نه واقعا کاری که دارم انجام می دهم بازیگریست»؟

الان که فکر می کنم حقیقتش همه کارهای صحنه ای ام را دوست دارم. هرشب اجرای تئاتر با توجه به رو در رویی مستقیم با تماشاگر تجربه جدید و متفاوتی است ولی کاری که خیلی دلم برایش تنگ می شود و بارها به کارگردانش گفته ام که دوست دارم می شد هرچند سال یک بار دوباره آن را بازی کنم «تجربه های اخیر» به کارگردانی محمدرضا کوهستانی است.

فضای کار به گونه ای بود که هر بار به آن فکر می کنم، احساس متفاوتی درخصوص آن دارم، مثل فیلم هایی است که هر چند وقت یکبار دوباره آنها را می بینی و احساس می کنی چیز جدیدی در آنها کشف کرده ای. از این نظر «تجربه های اخیر» خیلی برایم عزیز است ولی خوشحالم که کارنامه کاری ام در تئاتر به گونه ای است که می توانم تمام قد پشت همه کارهایی که انجام داده ام بایستم.

 
 
 
واکنش جالب سحر دولتشاهی به شایعات و حواشی اخیر

سحر دولتشاهی بازیگر سینما و تلویزیون به حاشیه های تازه ای که در اینستاگرامش بوجود آمده پاسخ داد

سحر دولت شاهی در واکنش به حاشیه های بوجود آمده برای وی در اینستاگرام نوشت:دوستان و همراهان عزیز. این تنها صفحه عمومی من در صفحات مجازیه. من در هیچ شبکه اجتماعی دیگری عضو نیستم. که البته همین صفحه هم گاهی انقدر مزین به نظرات بی رحمانه ای میشه که مرددم به داشتنش.
این تنها راه ارتباط مستقیم من با شماست و دلم میخواد از این طریق اخبار فعالیتهای جدیدم رو در اختیارتون بذارم و شاید بعضی وقتها پیشنهادی یا در میان گذاشتن احساسی. من و ادمین محترم پیج پستها رو با دقت انتخاب میکنیم و همواره مواظب هستیم موجب آزار کسی نشیم و از طریق این صفحه نه کسی رو قضاوت کنیم و نه حکمی صادر کنیم. 

کمتر پیش میاد صفحه ای رو بلاک کنیم یا نظری رو پاک کنیم. بهترین قاضی خداست . امیدوارم فضای مجازی به فضای محترم تری تبدیل بشه که این همه خشم و تندی مدام باعث آزار و اذیت نشه. از دوستانی هم که به من لطف دارن و صفحاتی رو به نام من و به عنوان هواداری درست میکنن خواهش میکنم مثل همیشه مهربون و صبور باشن و من از همه شون ممنونم. شاد و سلامت و پر از آرامش باشین.

 

سحر دولتشاهی

 

ماجرای طلاق از رامبد جوان 

رامبد جوان مجری صدا و سیمای ایرانی و همچنین بازیگر توانمند ایران سال ۱۳۸۷ با سحر دولتشاهی هنرمند ستاره ایرانی که او نیز در زمینه تئاتر و بازیگری فعالیت داشت ازدواج کرد. اما متاسفانه در سال ۱۳۹۳ از سحر دولتشاهی  جدا شد ...

علت جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی

اگر کنجکاو هستید دلیل این جدایی و ازدواج با نگار جواهریان را بدانید با ما باشید. همسران رامبد جوان ،نگار جواهریان ،سحر دولتشاهی و ماندانا روحی ظاهرا شایعات در مورد رامبد جوان و نگار جواهریان رنگ حقیقت دارد. پس از اینکه رامبد جوان با نگار جواهریان وارد رابطه شد، همسر او سحر از وی درخواست جدایی کرد.

ظاهراً نگار و رامبد رسماً با یکدیگر ازدواج کرده اند و در انظار عمومی با هم دیده می‌شوند!  شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. این موضوع برای افراد عادی شاید آنقدرها هم بغرنج نباشد اما وقتی پای هنرمندان و چهره های مطرح به میان می آید ماجرا فرق می کند. کافی است هنرمندی که قرار است عکس یا نوشته ای را در یکی از این شبکه ها به اشتراک بگذارد کمی بی دقتی کند تا کلی حرف و حدیث برایش به وجود بیاورند. البته گاهی اوقات هم این حرف و حدیث ها رنگ و بوی واقعی به خود می گیرند و به واقعیت تبدیل می شوند. شاید اینجا باشد که مثال تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها مصداق درستی پیدا می کند. بعد از انتشار عکس های پی در پی رامبد جوان با نگار جواهریان و بدون حضور همسرش سحر دولتشاهی بود که شایعاتی درباره جدایی این زوج بازیگر دهان به دهان چرخید.

 

علت جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی

هر کدام از این بازیگران در شبکه های اجتماعی صفحه ای اختصاصی دارند و مخاطبان و طرفداران آنها نظرات مختلفی را با انها به اشتراک می گذارند. خیلی وقت بود که سحر دولتشاهی عکسی با همسرش رامبد جوان نگذاشته بود و همین علامت سوال بزرگی برای پیگیران این ماجرا بود. شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا کنون هیچ خبر رسمی مبنی بر ازدواج جوان با جواهریان منتشر نشده اما آنها در محافل مختلفی با یکدیگر دیده شدند. دولتشاهی که به دلیل جدایی از همسر سابقش رامبد جوان سال ۹۳ را در تنهایی و البته پرکاری در عرصه بازیگری دنبال کرده در گفتگو با محمدصادق شایسته درباره این تنهایی بیان می دارد: سال ۹۳ در عین حال که سال شلوغی برایم بود در تنهایی لذت بخشی هم سپری شد نه فقط به عنوان بازیگر که در خیلی جهات هم رشد داشتم. یک رهایی جالب وی ادامه می دهد: سال ۹۳ هم شیرینی برایم داشت و هم یک رهایی جالبی برایم بود.امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد. سحر دولتشاهی برای سال جدید هم چنین آرزویی دارد: برای سال ۹۴ و همه سالهایی که می آیند هم امیدوارم مهر بیشتری وجود داشته باشد و هم از طرف من نسبت به اطرافیانم و از طرف آنها نسبت به من.

 

بعد از حرف و حدیث های زیادی که پیرامون ازدواج رامبد جوان مجری مشهور خندوانه با نگار جواهریان بازیگر زن وجود داشت ، این بار تیر ۹۴ یک سایت خبری سینمایی به صراحت از این ازدواج می گوید و چگونه آنها با یکدیگر آشنا شدند . نگار جواهریانبازیگر زن که در ماههای اخیر بعنوان همسر رامبد جوان هم شناخته می شود در کنار بازی در سینما سابقه فعالیت در تلویزیون و تئاتر را هم داشته است. این توضیحات جواهریان در حالی بیان شده که بدانیم در جریان نمایش “دیوار چهارم” بود که میان وی و رامبد جوان آشنایی شکل گرفت و همین آشنایی به ازدواج انجامید.

علت جدایی رامبد جوان از سحر دولتشاهی

 

 

ماجرای عاشق شدن سحر دولتشاهی 

سحر دولتشاهی مهمان سومین قسمت از ویژه برنامه نوروزی دورهمی شد و با مهران مدیری به گفتگو نشست. در این برنامه مهران مدیری از افزایش بی رویه قیمت ها سخن گفت. ترس بزرگ سحر دولتشاهی گفتگوی آقای مجری و خانم بازیگر با اشاره به ماه تولد وی آغاز شد. سحر دولتشاهی گفت:من متولد مهرماه ۱۳۵۸ هستم. یکی از ویژگی های بارز متولدین مهر این است که بسیار سریع تعادل خود را از دست می دهند. وی در ادامه گفت:من در حال حاضر ۳۸ ساله هستم و دوسال با سن ۴۰ سالگی فاصله دارم.

 

باید بگویم که یک ترس عجیب از ۴۰ ساله شدن دارم. ترسی که احساس می کنم به دلیل نشناختن این سن و شرایط آن است. عکس سحر دولتشاهی در دورهمی مهران مدیری سپس مدیری از آغاز فعالیت های بازیگری دولتشاهی سوال کرد و او گفت:تحصیلات دانشگاهی من مهندسی شیمی و مترجمی زبان فرانسه است. اما از دوران کودکی علاقه خاصی به بازیگری داشتم. با پدرم به تماشای تئاتر می رفتیم. تا اینکه سال ۷۹ برای اولین بار در یک تئاتر ایفای نقش کردم.

 

همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان مهمان دورهمی امشب طلاق سحر دولتشاهی زمان پخش دورهمی بیوگرافی گروه سون بیوگرافی سحر دولتشاهی اینستاگرام سحر دولتشاهی

 

وی درباره اولین حضور خود در عرصه تولیدات تصویری گفت:اولین بازی در یک اثر تصویری را در فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر فرهادی تجربه کردم. در آن فیلم با هدیه تهرانی همبازی بودم و ایشان کمک بسیاری به رفع دلهره و استرس من در جلوی دوربین کردند که بابت این موضوع از او تشکر می کنم. سحر دولتشاهی در توضیحات خود اظهار کرد:با اینکه پدر و مادرم هنرمند نبودند اما هنر را دوست داشتند و حامی و مشوق اصلی من بودند. مادرم نایب رئیس فدراسیون شنا بود، اما ورزش را در حد کمک به سلامتی به من توصیه می کرد. با این حال من مهارت غریق نجات و مربی گری شنا را به طور کامل آموختم.

 

سحر دولتشاهی و مهران مدیری وی در ادامه درباره معیارهای انتخاب خود برای بازی در یک نقش گفت:اول از همه فیلمنامه، سپس سابقه کارگردان و بعد از آن تکراری نبودن نقش در انتخاب فیلم ها بسیار مهم است. اما تنها فیلمی که بدون توجه به فیلمنامه آن را پذیرفتم فیلم خانم برومند بود. سپس مهران مدیری از آرزوی دیرینه این بازیگر پرده برداشت و گفت:نویسندگی آرزوی شما بوده و هست؟ دولتشاهی در پاسخ به این سوال اظهار داشت:بله. گرایش من در هنر نیز ادبیات نمایشی بوده و هست اما به دلایل مختلفی از جمله تنبلی و… محقق نشده است.

 

وی عدم اعتماد به نفس کافی در وجود خود را به عنوان نقطه ضعف و مهربان بودنش را نقطه عطف خصوصیات خود عنوان کرد. عاشق شدن سحر دولتشاهی او سپس به عاشق شدنش در زندگی نیز اعتراف اما از توضیح جزئیات این عشق خودداری کرد. دولتشاهی که دو سیمرغ جشنواره فیلم فجر و چندین افتخار دیگر را در کارنامه هنری خود دارد، معتقد است که بازیگری شغل پر احساس اما در عین حال پرزحمت و سخت است. در این باره نیز تجربه خود از فیلم شکاف به کارگردانی کیارش اسدزاره را بازگو کرد که در یکی از سکانس ها فرزند خود را از دست می دهد واز این سکانس بسیار متاثر گشته است.

 

وی اولین گفتگوی تلویزیونی خود را با درخواست کمک از هموطنان برای آزادی زنان زندانی که به دلیل جرائم غیرعمد در حبس هستند، به پایان رساند و نمایشنامه اولین تئاتری که در آن بازی کرده است را به موزه دورهمی اهدا کرد. مهران مدیری هم در پایان با اشاره دوباره به موضوع برنامه گفت:قیمت گذاری می تواند یکی از پردرآمدترین شغل های جهان باشد؛ به شرط آنکه قیمت گذاران کرکره انصاف را پایین بکشند!
 

تئاتر سی به تازگی به پایان رسیده است.در این ایام به علت نمایش سی که به اجرا درآمد ،رفت و آمد های بسیاری در مجامع و مفاحل عمومی پیرامون سی صورت گرفت که این دو هنرمند محبوب را در کنار هم نشان می دهد.شاید دامن زدن به حاشیه ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان هم به همین علت باشد.

عکس سحر دولتشاهی و همایون شجرایان

دلیل اینکه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی شایعه است

همایون شجریان متاهل هست و خبری از جدایی وی و همسرش تا به حال منتشر نشده است. بنابراین به احتمال زیاد این خبر شایعه ای بیش نبوده و نباید به آن توجه کرد. البته ازدواج بازیگران پس از نمایش ها و فیلم ها امری طبیعی است و میتوان این شایعات را در پیرامون بازیگران و هنرمندان بسیار عادی دانست. همسر سابق همایون شجریان خواهر همسر استاد شجریان و همسر سابق سحر دولتشاهی نیز رامبد جوانبود.


ازدواج سحر دولتشاهی و همایون شجریان

عکس سحر دولتشاهی و محمدرضا شجریان خواننده سنتی ایران


عکس سحر دولتشاهی و همایون شجریان

شوخی کاربران با این شایعه

این خبر البته در فضای مجازی با واکنش کاربران مواجهه شد و شوخی های متفاوتی را در پی داشت.

یکی از کاربران نوشته است: ‌رامبد جوان تو سری جدید خندوانه همایون شجریان و سحر دولتشاهی رو دعوت میکنه و داد میزنه ما خییییلی ازدواج میکنیم، جمعیت هم میگه خییییلی.

یکی دیگر نیز نوشته است : ‌همایون شجریان خواهر زن باباش رو طلاق داد تا همسر سابق رامبد جوان رو بگیر، ‌این سناریو رو بدن ترکیه یه سریال ۴۵۰ قسمتی ازش در میاره.

برخی نیز به شوخی جنبه تاریخی، سیاسی داده و نوشته اند : ‌همایون شجریان و سحر دولتشاهی ازدواج کردن؟! هنرمندامون چه پررو شدن… ‌زمون شاه اینجوری نبود آقا,اونموقع نهایتا یه گوگوش بود که هر۶ماه زن یکی میشد. این هم یک شوخی متفاوت دیگر است: ‌پیشرفت یعنی سحر دولتشاهی، از «دُوّه دُوّه» برسی به «رها رها رها من»‌!

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۶۸ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

  • غزل

    خوشبخت بشن

  • محمود

    عاللیییییی بوووود

  • ناشناس

    اصلا کی به کیه خدااااایا

  • هم قلم

    مجازیه . یه دوره تبش خوابید دوباره شروع شد همین

  • کاظم رستمی

    حالا ازدواج کنن با نکنن ،به ما چه ،،

  • رها

    خبر

  • مون شاین

    چقد

  • مهدی

    این همه مطلب

  • سجاد

    چقدر بد

  • لیلا

    < اینا روزی با یه نفر هستن دقیقا مثل دنیای حیوانات

    • Niusha

      دارید در رابطه با همایون شجریان صحبت میکنید نه محمد رضا گلزار و امیر مقاره و دنیا جهانبخت
      آقای شجریان و مدرشون فخر موسیقیه ایران و جهان هستند
      ازدواج ایشون به ما ربطی نداره و من با شناختی که از زندگیشون دارم و بیوگرافیشونو میدونم با جرئت میگم میتونن یک الگوی اخلاقی هم برای جامعه باشن که همه ی جنبه ها رو کنار هم دارن
      اگر این شایعه واقعی باشه براشون آرزوی خوشبختی میکنم با البته حسادت فراوان!!!!

  • ش/ق

    نمیدانم چرا تا یکی محبوب جامعه میشه فوری لغزش پیدا میکنه و درگیر شایعه و م۹ازی و حرف و ۸دیث میشه؟؟؟!!!! حالا نوبت همایون شجریانه!!!! متنفر شدم از جامعه هنری/یه هنرمند واقعی نداریم متین و رنگین باشه همه جلف شدن و متانت اخلاقی رو زیر پا میزارن/حالم بهم خورد

    • ناشناس

      چون میخوان ازدواج کنن بعد از طلاقشون جلف و فاسد شدن ؟!!!!!!!

    • ناشناس

      چرا باور می کنید این شایعات رو دوست عزیز همایون کارش درسته ودرگیر حاشیه ها نمیشه

  • مهدی

    اینهمه
    حالتون خوبه؟؟؟

  • زهرا

    رمان نوشتی ها

  • ناشناس

    همینجور نوشتین ... چه حوصله ایی شما دارین

  • بنده خدا

    مرد شور هرچی هنر و هنرمد رو ببره که اصلا معلوم نیست با پول رادیو تلوزیون به اسم هنر چه غلطی میکنن

  • جهان

    گفتی نباید تو زندگی

  • ف م

    زندگی خصوصی دیگران به کسی ربط نداره مگه فضولی یابیکاریت توی مسایل شخصی وخصوصی دیگران سرک میکشید

  • ف م

    خوب ازدواج کردن مبارکه بما چه.

  • ناشناس

    خوب ازدواج کار بدی نیست کار بد ان است که افرادی توی زندگی مردم فضولی میکنند یا مرض دارند افراد شناخته شده را خرد کنند

  • سجاد اتش

    سلام من نمیدونم مگه این بازیگران کین که هر خبری میشه تو اینترنت در مورد شون مینویسند

  • ایران

    به کسی چه مربوطه هی تو زندگی مردم سرک میکشین

  • ناشناس

    نه تنها ، به گفتهٔ یکی از کاربران ، هرچی هنرمندِ در واقع بی‌هنرِ اینچنینی رو ببره ،

  • ناشناس

    بهتره خبلی با زندگی خصوصی دیگران کاری نداشته باشیم در خیلی از کشورها ی دیگه چند ماه و یا چند سال با هم دوست میشن بعد جدا میشن در ایران به دلیل عقاید دینی ازدواج میکنن هر وقت هم خواستن جدا میشن در غرب یکجورای پیگیر هستند. ولی در ایران از نوع بدش پیگیری میکنند

  • ناشناس

    حیف اقای همایون شجریان فرزند اسطوره ی بزرگ ،
    فک میکنم این خبر شایعه باشه

  • ایراتی

    بابا شما هنرمندان گندش را درآوردید از این طرف اذواج از آن طرف طلاق شما ها چطور میتوانید الگوی یک جامعه باشید و پول مفت و بی زحمت دارید بی عار شدید

  • ناشناس

    واااای چقدر طولانی ومطالب تکراری وحوصله بر زیاد بود خسته نشدین واقعاً؟!

  • زاد

    زندگی دو فرد مسلمان مقید به مسائل مذهبی ایرانی خیلی تفاوت داره تا نقاط مختلف دنیا قابل قیاس نیست و همین مقایسه ها باعث مشکلات جدی شده اولا مقتیسه ها باید کنار بده اینجا ایران هست ما مسلمان هستیم با عقاید مذهبی تعدادی پررنگ‌تر برخی کم‌رنگ‌ ولی نمیتونم بگیم هیچ عقیده وجو نداره ب هر حال اینجا ایران هست خیلی خوب اگر ازدواجی قرارداتفتقربیفته با شناخت کافی باشه و شباهت های سبک‌زندگی دو نفر اگر نزدیک بهم‌باشه زندگی خوبی در پیش خواهند داشت اگر شناخت کافی نیست کمی تامل ضرورت داره من درکل با بی پروا بودن که اسمش رو در حال حاضر آزادی گذاشتن مخالف هستم اگر قرار ازدواجی صورت بگیره چرا مخفی چه دلیل داره اگر خلاف شرع هست چرا باید انجام‌بشه

  • ناشناس

    بین این بازیگران وخوانندها

  • عرفان

    به نظر من اگر عکس اول را با عکس خود آقای شجریان مقایسه کنید متوجه میشید

  • ناشناس

    خودتان که نوشته اید آقای شجریان زن دارد.

  • علی

    اصن ب ما چ
    اگ ازدواج کردن مبارکشون باشه
    اگه نکردن هم موفق باشن

  • رضا برزویی

    با اینکه معتقدم زندگی خصوصی دیگران به کسی ربطی ندارد فقط می خواهم بگویم که شهرت و ثروت، ظرفیت می خواهد که متاسفانه این ظرفیت در میان کسانی که به ناگهان مشهور یا ثروتمند می شوند کمتر دیده می شود و تنوع طلبی در وجودشان به حداکثر می رسد.
    برای مثال بیایید دو قشر استادان دانشگله با شهرتمندان ناگهانی را در این زمینه مقایسه کنید

  • ناشناس

    چه خبر