شمانیوز
شما نیوز

زمان و ساعت دقیق پخش اخرین قسمت عصر جدید مشخص شد + تیزر فینال

فینال برنامه «عصر جدید» با رقابت ۵ شرکت کننده نهایی دوشنبه ۲۸ مردادماه همزمان با شب عید غدیر روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

زمان و ساعت دقیق پخش اخرین قسمت عصر جدید مشخص شد + تیزر فینال
به گزارش شمانیوز : فصل اول برنامه عصر جدید احسان علیخانی به ایستگاه پایانی رسید و طبق اعلام قبلی زمان دقیق پخش فینال عصر جدید ساعت ۱۰:۳۰ روز دوشنبه ۲۸ مرداد ۹۸ است که در آن ۵ فینالیست عصر جدید آخرین اجرایشان را به روی صحنه می‌آورند تا با آرای مردمی قهرمان فصل اول برنامه عصر جدید مشخص شود.

فینال «عصرجدید» با تنوعی چشمگیر اتفاق خواهد افتاد، تنوعی که موسیقی سنتی، سیرک، نقاشی با شِن، شعبده ذهن‌خوانی و نمایش‌های رزمی را شامل می‌شود و این فینالیست‌ها تمام تلاش خود را خواهند کرد تا برنده اعتبار «۵۰۰ میلیون تومانی» قهرمانی باشند.
 
پارسا خائف، محمد زارع، فاطمه عبادی، سعید فتحی روشن و دختران نینجا ۵ فینالیست عصر جدید هستند که اقبال خود را برای جایزه ۵۰۰ میلیونی می‌سنجند و برنده فینال عصر جدید به آن دست می‌یابد. البته نفرات بعدی نیز به فراخور رتبه جوایزی را دریافت خواهند کرد.
 

 

فینالیست‌های عصر جدید برای رسیدن به فینال عصر جدید ۴ مرحله را پشت سر گذاشتند و در مرحله فینال شاهد پنجمین اجرای آن‌ها خواهیم بود و انتظار می‌رود با توجه به بالا آمدن قوی‌ترین افراد و گروه‌ها شاهد اجرا‌هایی بی نظیر و شگفت انگیز روی صحنه عصر جدید باشیم. خصوصا که شرکت کنندگان برای مرحله فینال زمان و کمک کافی برای طراحی اجرا‌های دقیق و تمرین داشته اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied