شمانیوز
شما نیوز

ستاره سینما از یک خانم ناراحت شد + جزئیات

رامی مالک در مصاحبه‌ای درباره این که زندگی او چقدر پس از شهرت فرق کرده است، می‌گوید بعد از مشهور شدن، یک‌بار خانمی مست به نحوی نامناسب او را لمس کرده است.

ستاره سینما از یک خانم ناراحت شد + جزئیات
به گزارش شمانیوز به نقل از ایران آرت: رامی مالک در مصاحبه‌ای درباره این که زندگی او چقدر پس از شهرت فرق کرده است، می‌گوید بعد از مشهور شدن، یک‌بار خانمی مست به نحوی نامناسب او را لمس کرده است.
 

این بازیگر که بعد از بازی در نقش فردی مرکوری در فیلم "حماسه کولی" به شهرتی جهانی رسیده است در مصاحبه اخیر خود با مجله جی‌کیو درباره این اتفاق حرف زد.

 

 

به گزارش ایندیپندنت، او به این مجله گفت سرگرم انجام کار خودش بوده که ناگهان خانمی دستش را روی باسن او می‌گذارد. این بازیگر برنده اسکار در پاسخ به آن خانم می‌گوید: "این کار را نکن!"

 

او توضیح داد که چگونه ممکن است شهرت، تصور مردم از وی را تغییر داده باشد و اضافه کرد: "ولی وقتی جلوی من می‌نشینی و با من حرف می‌زنی هیچ چیز مرموز و خاصی وجود ندارد. من سراپا غرق در طلا نیستم."

 

ستاره سریال "آقای روبات" قرار است به زودی نقش شرور اصلی فیلم جدید جیمز باند را ایفا کند که در آن دنیل کرگ برای بار آخر به عنوان این جاسوس ایفای نقش خواهد کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied