شمانیوز
شما نیوز

پیام های تسلیت فوت داریوش اسد زاده

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر و معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیام‌هایی درگذشت داریوش اسدزاده را به خانواده او تسلیت گفتند.

پیام های تسلیت فوت داریوش اسد زاده
به گزارش شمانیوز به نقل از خبرآنلاین: در پی درگذشت داریوش اسدزاده، بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر، نهادها و مراکز مختلف در پیام‌هایی جداگانه، فوت این هنرمند را به خانواده او و جامعه هنری تسلیت گفتند.

 

علیرضا تابش، مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در پیامی نوشت:

«در نهایت تالم و اندوه فراوان، یکی دیگر از بازیگران پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون را از دست دادیم اما نامش با آثاری که از خویش بر صفحه هنر ایران به جای گذاشته، ماندگار است.

یقین است که هیچگاه تصویر مهربان آن مرد دوست داشتنی و همیشه حاضر در عرصه‌های هنری از یادها و خاطره‌ها محو نخواهد ماند.

ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری کشور، از درگاه ایزد یکتا، برای بازماندگان و دوستدارنش، صبر جمیل و برای روح بلندش، آرامش ابدی را مسئلت می‌نمایم»

 

در پیام هاشم میرزاخانی، مدیرعامل موسسه تصویر شهر و دبیر هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر نیز آمده است:

«امروز هنرمندی مردم‌مدار و انسانی نیکوکار از میان ما رفت و به دیار حق پیوست.

اینجانب فقدان این هنرمند شریف و پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون مرحوم داریوش اسدزاده را که برای نسل های مختلف خاطره ساخت و نقش های مهمی را در ذهن مردمان این سرزمین ماندگار کرد به خانواده محترم، فرزندان گرامی، جامعه هنری و دوستداران پرشمار ایشان تسلیت گفته و برای آن فقید سعید از درگاه خداوند رحمان رحمت و بخشایش و برای بازماندگان گرامی صبر و سلامت مسألت دارم.»

 

سیدمجتبی حسینی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در پیام تسلیت خود به همین مناسبت نوشت:

«داریوش اسدزاده، هنرمند ارزشمند چند دهه در تئاتر و هنر ایران فعالیت کرد و بخشی از تاریخ و خاطرات تئاتر و سینما با نام و یاد این هنرمند همراه است و با حضور فعال خود همواره مایه دلگرمی جوانان در عرصه هنر بود.

درگذشت این هنرمند پیشکسوت و گرانقدر را به خانواده گرامی‌اش، هنرمندان و دوستداران هنر تسلیت می‌گوییم و برای آن زنده یاد، بهترین درجات را از درگاه خداوند متعال آرزو دارم. روحش شاد و یادش گرامی»

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied