شمانیوز
شما نیوز

رقص فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی برایش دردسر ساز شد + عکس

پس از جنجالی شدن اجرای رقص «گروه حرکت» در کنسرت سالار عقیلی «فرزانه کابلی» بازیگر در صفحه اینستاگرام خود از احضار شدنش به دادگاه خبر داد.

رقص فرزانه کابلی در کنسرت سالار عقیلی برایش دردسر ساز شد + عکس
برترین‌ها: پس از جنجالی شدن اجرای رقص «گروه حرکت» در کنسرت سالار عقیلی «فرزانه کابلی» بازیگر در صفحه اینستاگرام خود از احضار شدنش به دادگاه خبر داد.

 

فرزانه کابلی در صفحه اینستاگرام خود از رفع سوء تفاهم بعد از احضار به دادگاه خبر داده و نوشت که امروز در کنسرت سالار عقیلی در برج میلاد گروه حرکت حضور نخواهد داشت

 

 

کابلی همچنین به روزنامه شهروند نیز درباره احضارش گفت که اعلام کرده «اگر این کار اشکال داشته چرا مجوز گرفته است. معتبرترین نهادهای نظارتی یعنی مرکز هنرهای نمایشی و شورای نظارت بر نمایش وزارت ارشاد این کار را دو بار بازبینی و هر دو بار هم اجرا را قبول کرده‌اند و به آن مجوز داده‌اند.»

 

پیش از این نیز فرزانه کابلی در صفحه اینستاگرامش تاکید کرده بود که این اجرا با مجوز روی صحنه رفته است.

 

فرزانه کابلی به دادگاه احضار شد

 

او با نقش آفرینی در سریال فتو انیمیشن «علی کوچولو» بخشی از خاطره جمعی کودکان و نوجوان دهه شصت تبدیل شد اما پیشتر بازی در تئاتر را آغاز کرده بود.

 

کابلی همچنین در تئاتر چه به عنوان بازیگر و چه طراح و کارگردان فعالیت داشت و در سال‌های گذشته نیز در چند فیلم سینمایی نقش آفرینی کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied