شمانیوز
شما نیوز

عکس جنجالی و لو رفته مصطفی زمانی با یک زن در ترکیه +عکس

مصطفی زمانی 31 خرداد سال 1361در فریدونکنار متولد شد. او با بازی در سریال یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

عکس جنجالی و لو رفته مصطفی زمانی با یک زن در ترکیه +عکس

به گزارش شمانیوز؛  مصطفی زمانی 31 خرداد سال 1361در فریدونکنار متولد شد. او با بازی در سریال یوسف پیامبر به تلویزیون ایران معرفی شد و به شهرت رسید.

ساتین در مهر 93 نوشت: مصطفی زمانی، هنرپیشه ایرانی این روزها در ترکیه به سر می برد و به عنوان یکی از داوران فستیوال فیلم ترکیه ۷kisa فعالیت می کند. تصاویر این حضور را در ادامه این پست ببینید.  

 

daei

Capture

 

زندگی از شمال تا تهران

مصطفی زمانی تا سن 7 سالگی در استان گیلان زندگی کرد و بعد از سن هفت سالگی در شهرستان فریدون کنار زدگی کرده است. البته هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند.

مصطفی زمانی

 

نخستین سریال وی که باعث شهرتش شد

مصطفی زمانی به دلیل بازی در سریال یوسف پیامبر و در نقش یوزارسیف بسیار به شهرت رسید. کارگردان این سریال فرج الهه سلحشور بود و در 45 قسمت در سال 1387 پخش شد. او در این سریال در کنار  کتایون ریاحی  و محمود پاک نیت  ایفای نقش کرد.

 

بازی در سریال نهنگ آبی

مصطفی زمانی اخیرا در  سریال نهنگ آبی  هم ایفای نقش کرده است. در این سریال در نقش خسرو که گویا یک خلافکار است بازی می کند و گریم جالی هم دارد.

مصطفی زمانی

 

نخستین فیلم وی

فیلم سینمایی آل اولین تجربه سینمایی مصطفی زمانی بود. آل فیلمی به کارگردانی بهرام بهرامیان و ساخت سال 1388 است.

مصطفی زمانی

 

ازدواج و همسر مصطفی زمانی

مصطفی زمانی هنوز مجرد است و با وجود اینکه به سن 40 سالگی نزدیک می شود هنوز هم مجرد است.

مصطفی زمانی

 

علاقه به بازیگری و تحصلات وی

مصطفی زمانی از زمان بچگی عاشق بازیگری بود و هنگامی که وارد دانشگاه شد در تئاتر بازی کرد. او معتقد است که فضای رشد برای جوانان و نوجوانان در شهرستان ها کم و محدود است. از میان بازیگران مرد محمدرضا فروتن را خیلی دوست دارد و به نظر او  هدیه تهرانی  هنرمند تاثیرگذاری است.

مصطفی زمانی

 

علاقه به دیگر بازیگران و چهره ها

او در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد. او آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را دارد. او معتقد است که  محمدرضا گلزار  حقش بوده که به جایگاه خوبی در سینما برسد. پارسا پیروزفر را هنرمند با سوادی می داند. از نظرش حامد بهداد دوست داشتنی و عجب است. او علی دایی را سمبل اراده می داند.

مصطفی زمانی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱۵ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied